X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Tager mig en længere pause


Svar
dRxLdRxLSkrevet 23/08-03 09:57 
Enten ER nivauet falder herinde, eller også er det mig der er blevet mere krævende.

Kigger forbi en gang imellem for at se om I er kommet over jeres "best of" trip... ;-)

Pointen med tråden (udover at spræde lidt malurt) er at gøre folk opmærksomme på at jeg i fremtiden bedst kontaktes via e-mail: drxl<snabela>gmx.net
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
DommergaardDommergaardSkrevet 23/08-03 10:09 
Snakkes..

:(
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 23/08-03 10:13, rettet 23/08-03 10:13 
:´(

Vi skal jo alle den vej. eller?
Sælg mig en Xbox =)
OkottaOkottaSkrevet 23/08-03 10:18 
dRxL >
Kigger forbi en gang imellem for at se om I er kommet over jeres "best of" trip... ;-)

Du er velkommen til at starte andre tråde, hvis du føler de nuværende ikke lever op til din høje standard? ;-)
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
SumezSumezSkrevet 23/08-03 10:21, rettet 23/08-03 11:42 
Jeg vil ikke begynde at vurdere niveauet herinde, men når man får en masse nye på forummet er "best-of" tråde naturligvis meget hyppige. De er gamle og overbrugte, men selv kan jeg da ikke lade være med at komme med mine egne holdninger i dem, og synes sådan set også at det er rart at få belyst de andre brugeres meninger (i hvert fald mht. spil og musik, covers er lidt overflødige..)

Jeg er ikke selv særlig glad for disse "selvmordsbreve", som vi har været inde på før, men da det nu er dig, det gælder, så håber jeg da at du på et eller andet tidspunkt vil finde ud af at du alligevel ikke kan undvære os :) Personligt har jeg altid bare gået i en lang bue udenom de tråde, hvor jeg ikke brød mig om niveauet (f.eks. tænder fodbold-tråde altid en radar indeni mig, samt andre ting, jeg ikke burde udtale mig om her ;))
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KTCKTCSkrevet 23/08-03 12:20 
Catch you on the flip-side...
Der vil altid være tråde, man ikke bryder sig om, men så er det da op til én selv at lave emner, der interesserer.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig