X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

RTS spil, hvor er de henne?


Svar
Danny SallingDanny SallingSkrevet 20/08-03 09:52 
Hvad er der egentlig at RTS games til de forskellige konsoller, nogen der ved det?
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
NaieraNaieraSkrevet 20/08-03 10:04 
Alien Vs. Predator: Extinction er i hvert fald IKKE pengene eller tiden værd...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KTCKTCSkrevet 20/08-03 12:24 
Hvis man er fan af genren kan det sagtens spilles, og på trods af spillets mangler, måtte jeg da også gennemføre det. Aliens er også ret interessante at spille, så kig lidt nærmere på det, og prøv det eventuelt før et køb.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
JimPPJimPPSkrevet 20/08-03 14:10 
Om der overhoved er noget GODT RTS til konsol er vist meget op til spilleren. Jeg vil egentligt anbefale at du kigger i det ganske fine arkiv på PR eller gamerankings.com

Starcraft 64 er et af de få jeg har brugt +10 timer på.
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
SeventhSunSeventhSunSkrevet 20/08-03 14:14 
Ja jeg synes nu at RTS på konsol er selvmodsigende.

Jeg har svært ved at forestille mig at spille StarCraft på andet end PC.
Micromanagement er vel en total umulighed?
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
KTCKTCSkrevet 20/08-03 15:03 
Kontrol og navigation fungerer faktisk glimrende i Aliens versus Predator: Extinction, så det er ikke der kritikken ligger. Mus+tastatur er selvfølgelig det optimale, men det kan sagtens lade sig gøre med en controller.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
JimPPJimPPSkrevet 20/08-03 15:06 
Syntes bare der var/er noget bestemt over StarCraft 64 der gør, at det er besværet værd.
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
jaesjaesSkrevet 20/08-03 18:01 
Danny Salling >
Hvad er der egentlig at RTS games til de forskellige konsoller

Ikke mange (specielt ikke hvis du går efter det "klassiske" RTS med base-/byopbygning), og næsten ingen topspil.
Følgende kan være et kig værd, hvis prisen er god:

Age of Empires II: Age of Kings til (PS2).
Commandos 2: Men of Courage (Xbox og PS2)
Kessen I og II (PS2)
Ring of Red (PS2)
Jurassic Park: Operation Genesis (Xbox)
Warzone 2100 (PSX)
Theme Park World (PSX og PS2)
Per SPer SSkrevet 20/08-03 18:38, rettet 20/08-03 18:38 
Dynasty Tactics er også et ganske udmærket valg. Men ikke RTS.

Conflict Zone til PS2 er ikke noget at skrive hjem om. Selvom det rent faktisk er et af de få RTS spil.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
Danny SallingDanny SallingSkrevet 22/08-03 09:29 
Har CZ til DC ;-) Ganske skægt :-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 22/08-03 09:55 
Selvom det naturligvis ikke er af samme standard som originalen, så synes jeg alligevel af N64 versionen af Command & Conquer fungerer ret godt... Men det er måske bare mig? :)
Danny SallingDanny SallingSkrevet 22/08-03 13:05 
Det er også en helt fin udgave, men den bedste udgave af det er retaliation til PSX synes jeg, der kan man jo spille skirmish ;-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 22/08-03 13:51 
Ja... Dét mangler der dog på N64'en :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig