X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Onimusha 3 pfft.....


Svar
Star SoldierStar SoldierSkrevet 10/03-03 10:00, rettet 10/03-03 10:00 
NEJ NEJ NEJ NEJ, hvad tænker Capcom på?, først fuckede de DMC2 op, nu skal Onimusha 3 have samme lamme omgang, it makes me sick......

Download, direct MPG

Samanosuke i PARIS
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
SumezSumezSkrevet 10/03-03 10:35 
Hvad har de gjort med Onimusha 3? Dit link virker ikke. :!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Star SoldierStar SoldierSkrevet 10/03-03 11:07, rettet 10/03-03 11:08 
Sumez >
Hvad har de gjort med Onimusha 3? Dit link virker ikke. :!

Har du ikke flashget eller getright installeret?, linket virker fint hos mig (brugte det til at dl filen).

WELL, Capcom syntes åbenbart at Onimusha 3 skal foregå i Paris 2004.... lamt, det ser så latterligt ud, ja grafikken ser godt ud (surprise), men com on!, en Samurai i fremtiden?, CRAP-COM.
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
SumezSumezSkrevet 10/03-03 11:13 
Tjaa, problemet er nok at de rører ved en serie.
Lavede de det som et nyt spil, ville der nok ikke være nogen der klagede...

Jeg prøver at downloade filen når jeg kommer hjem.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
MIKA-LMIKA-LSkrevet 10/03-03 11:28 
Filmen virker fint her. Er forresten helt enig i at det virker noget suspekt at Capcom mener spillet har brug for så stor en omvæltning.
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
dRxLdRxLSkrevet 10/03-03 11:28 
"Jean Reno as Jacoues"

Og figuren ligner ham. Hvor er det mærkeligt at digitalisere en skuespiller for at bruge ham i et computerspil. Kan jo være at det bliver godt =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RegnRegnSkrevet 10/03-03 18:20 
Ja det lagde jeg også lige mærke til... Han er for fed :)
.regnen.
King ChaosKing ChaosSkrevet 10/03-03 18:46 
Star Soldier >

WELL, Capcom syntes åbenbart at Onimusha 3 skal foregå i Paris 2004.... lamt, det ser så latterligt ud, ja grafikken ser godt ud (surprise), men com on!, en Samurai i fremtiden?, CRAP-COM.


There, there.. spillet kommer til at foregå i to perioder... Paris 2004 og samurai-land i 1582. Hvis historien hænger sammen er det da okayish... men det klart hvis man havde en forventning om at trilogien skulle slutte som rent samurai-noget, kan jeg da godt se at det er skuffende.
Star SoldierStar SoldierSkrevet 10/03-03 19:03 
King Chaos >
There, there.. spillet kommer til at foregå i to perioder...

Korrekt, men ingen undskyldning for en dårlig ide, problemet er også at perioderne bliver mixet sammen, OH!, jammen det er jo okay at Samonosuke finder en teleport og tager til Paris, ja da......
men det klart hvis man havde en forventning om at trilogien skulle slutte som rent samurai-noget, kan jeg da godt se at det er skuffende.

MEGET...., som jeg sagde ~ CRAP-COM, alle de folk jeg kender syntes også at det er tåbeligt, men der er åbenbart folk som finder det okay/fedt og det syntes jeg er et problem.

Jeg skrev til Namco i Japan da det kom frem at Link kom med i Soul Calibur II, jeg gav dem kort sagt en verbal røvfuld (ikke at jeg regnede med at få et reply).

Det kan godt være at jeg er en narkoman når det kommer til spil, men jeg tager altså ikke alt for gode vare.
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
la0sla0sSkrevet 10/03-03 19:15 
Altså jeg kan da sagtens se det fede i at få Jean Reno med, det er da fint rent produktionsmæssigt, men at hive hele lortet til Paris er til grin.

En dårlig historie er en dårlig historie, og jeg nød da især de dejlige japanske baner og stilen i Onimuisha 1, men at der nu skal så voldsom 'trylle trylle' til i historien er til grin. Jeg forstår ikke at man smider så meget i produktionen og så opfinder en svag historie der minder om en amerikansk Jet Li film (rent historiemæssigt).

Det er megafortænkt og overdrevet. Jeg står af bussen her. Det er så typisk overdrevet som tit sker når ting får succes, så overtænker folkene bag og det hele ender i hat og briller.

Desuden ser det heller ikke fedt ud. Nej, så hellere game de gamle spil i det feudale japan end det der pis.

SLUUUUUUUUUUUUUUUT!
Hvad sker der?
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 10/03-03 22:47 
Jean Reno - sej eller ej (han ER sej!), en digitaliseret skuespiller hører i mine øjne bare ikke hjemme i Onimusha universet... grotesk og kvalmende stunt. Håber ikke det ødelægger en ellers gennemarbejdet spilserie.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
King ChaosKing ChaosSkrevet 10/03-03 23:08 
Jamen, Takeshi Kaneshiro er jo også "digitaliseret" som Akechi Samanosuke... eller tager jeg fejl? Åh, du mener en kendt vestlig skuespiller... det er okay, hvis det er en "ukendt" japaner? ;)
la0sla0sSkrevet 10/03-03 23:14 
der er jo ingen tvivl om at Jean Renault er det stunt som skal få vesterlændingene med. Han har jo blandt nogle (hehe) stadigvæk coolness faktor fra Leon og maybe Ronin. Det er ikke digitaliseringen der er mit problem, men valget af Reno. Han hører ikke hjemme i spillet, det gør årstallet 2004 ikke og Paris ejheller... og mindst af alt Guns.. det bliver jo bare Devil May Cry 2½
Hvad sker der?
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 10/03-03 23:22 
la0s >
der er jo ingen tvivl om at Jean Renault er det stunt som skal få vesterlændingene med.

Hvilket er blevet en dårlig Capcomistisk vane. De hiver spillets oprindelige rødder op for at maltraktere den shogunistiske japanske atmosfære fra de forgående spil.... tragisk.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
SaturinoXSaturinoXSkrevet 10/03-03 23:24 
StrideR, hvad er Maltraktere?..har hørt det ord før...plz fortæl mig..
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 10/03-03 23:39 
maltraktere = mishandle
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
SaturinoXSaturinoXSkrevet 10/03-03 23:40 
okay tak, det var sq godt at få på det Rene....tak
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
MarcKMarcKSkrevet 11/03-03 00:03 
Ellers kan jeg anbefale "ordbog".
SaturinoXSaturinoXSkrevet 11/03-03 00:04 
jamen, nu er det sådan at jeg er et "normal" menneske, og sidder ik ligefrem med ordbod når jeg er inde på et forum... :D
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
MarcKMarcKSkrevet 11/03-03 00:06, rettet 11/03-03 00:07 
Hvilket også tydeligt fremgår. Jeg giver ikke fem røde ører for personer, som ikke engang gider slå et ord op, hvis de er i tvivl om hvad det betyder. At du så tilmed spørger om ordets betydning her på forummet siger en hel del om dig.
SaturinoXSaturinoXSkrevet 11/03-03 00:08 
undskyld hr klump
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
la0sla0sSkrevet 11/03-03 00:46 
Marc Klemp >
Hvilket også tydeligt fremgår. Jeg giver ikke fem røde ører for personer, som ikke engang gider slå et ord op, hvis de er i tvivl om hvad det betyder. At du så tilmed spørger om ordets betydning her på forummet siger en hel del om dig.

hahahaha tude tude... det er da lidt, lidt at hænge sig i :)
Hvad sker der?
RJKRJKSkrevet 11/03-03 00:54 
Og tilbage til emnet...

Tak.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
la0sla0sSkrevet 11/03-03 00:59 
ja onimusha3 bliver dåååårligt
Hvad sker der?
Star SoldierStar SoldierSkrevet 11/03-03 01:07 
Lige lidt info fra The MagicBox, uddeler de gratis crack hos Capcom nu?:

Capcom has announced Onimusha 3 in a press conference in Japan. The 3rd installment of the hit survival action adventure game. This time there are two main characters: Jacque Bran (Jean Reno) and Akechi Samanosuke (Takeshi Kaneshiro) from Onimusha 1. The battlefield of Onimusha 3 is Paris in 2004, the city is suddenly attacked by Genma, in the blink of time, Paris becomes a nightmare city of the Genma demons, slaughtering people and soldiers one by one. Jacque Bran becomes the new Onimusha (demon warrior) to battle against the Genma demons, and he will encounter Akechi Samanosuke, who awaken once again to battle against the undying demon Oda Nobunaga. The game features full 3D graphics and a dual hero system, Jacque Bran will use guns as weapon, while Akechi Samanosuke will use swords as weapon.
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
Star SoldierStar SoldierSkrevet 11/03-03 01:10 
og nu når vi er ved Onimusha serien, so check Onimusha Buraiden ud.

Onimusha Buraiden
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
la0sla0sSkrevet 11/03-03 01:13 
Nej nej nej nej det er da et perfekt plot.

Trylle trylle vi er i Frankrig, trylle trylle bøh der kommer monstre. Trylle trylle en dårlig fransk skuespiller er helt, Trylle trylle en knap og nap 400års gammel mand vågner op og ser frisk ud og slås med. Trylle trylle vi tjener sjovt nok penge på det her lort.

De siger sikkert til sig selv: "hold da kæft, hvis de køber den her historie så laver vi Ghost'n'Goblins i Beverly Hills. Bagefter så laver vi Resident Struer, der foregår på B&O, det bliver helt vildt okult og vi får Søren Pilmark digitaliseret."

De griner til banken gør de
Hvad sker der?
SumezSumezSkrevet 11/03-03 09:00 
Ghosts 'n' Goblins i Beverly Hills. Det gad jeg godt se :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 11/03-03 09:33 
Min drøm har altid været at opleve Bamse & Kylling i en stiliseret first-person-shooter... helst med Rares 'Fur-teknologi'.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
AssassinAssassinSkrevet 11/03-03 09:37 
StrideR >
Min drøm har altid været at opleve Bamse & Kylling i en stiliseret first-person-shooter... helst med Rares 'Fur-teknologi'.

Anders...søg læge....nu! ;-)
Her lips said "no" - but her eyes said "read my lips"
ValkyrieValkyrieSkrevet 11/03-03 11:43 
Uhhhmmmm....... DMC2, blev da suckie suckie, fordi at Capcom rushede spillet? De skulle bare have givet sig tid til at lave det færdigt, og det kan da være at det sker her^_^

Men har Capcom virkelig været de allerbedste til at lave historier? Måske har Resident Evil serien også taget lidt overhånd? Eller måske Dino Crisis..... 3eren til Xbox kommer til at forgå på et rumskib med mutant dinosaurere..:/

Nu ha jeg kun prøvet Genma Onimush, men jeg synes det virkede lidt for ensformigt, og shooting elementer kan da kun være godt..... Inovativitet er altid godt~_~
Well crucify the insincere tonight...
la0sla0sSkrevet 11/03-03 18:46 
Innovation er godt ja, det ligger jo i ordet. Nu skal jeg ej lege kloge La0s/Åge men eh hvad innovation er der i at forsøge sig på at lave onimusha om til en fullblown DMC klon? Bliver det i realiteten ikke bare det?

Historien sucks. Den gamle historie var måske ikke overgod, men den var iorden og krydret med stemning var det lige i p.. øjet. Det her hedder IMO sølle. DMC var jo more or less Onimushas mekanik med guuuuuns! Den slags er også sjovt men ehhh... lad os nu ikke blande det sammen.. :)
Hvad sker der?
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 18/03-03 17:15 
Jeg har et lidt ambivalent forhold til Onimusha 3. På den ene måde, kan jeg godt se et vist potentiale i historien (Det kan jeg altså!). Men en digitaliseret Jean Reno? Minder mig altså lidt om Apokalypse med Bruce Willis.

Forstil jer, at Antonio Banderas hopper fra hans eventyr ind i Snacks verdenen, til frontfigur i det næste Final Fantasy – Gulp!

Hmmm…Squaresoft Honolulu laver vel bare et "Mediterranean" tema lidt ala stilskiftet i FF8?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Star SoldierStar SoldierSkrevet 20/05-03 23:59, rettet 21/05-03 00:10 
En update fra capcoms server (ingame play).

Nu er spørgsmålet om det spil kommer til at sælge godt i USA?, de må være pissed over at meget af det finder sted i Frankrig :)

direct dl, *.mpg 22mb

Motorcykler og sjov
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
Star SoldierStar SoldierSkrevet 27/09-03 16:50 
Ny trailer, 23MB direct dl.

Hvad =&!"¤# laver den lille engel i spillet?
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig