X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nintendo Switch 2 annonceret

Reply
BeanoBeanoSkrevet 16/01 14:34 
Så blev den endeligt officiel.

Udgivelse i år og bagud-kompatibel med Switch 1.

First look trailer:
https://www.youtube.com/watch?v=itpcsQQvgAQ
210 topic(s).
« < 1 2 3 4 5

Reply
DunwichDunwichSkrevet 20/07 19:41 
Konsolkongen>
Efter ti år er det ikke sikkert at du kan købe en ny. Kan vi ikke blive enige om at det ville være en bonus hvis du nemt kunne skifte batteriet og få liv i den gamle igen? :)

Om ti år er det slet ikke sikkert vi har en Pro Controller fra 2017 at bruge til noget; Jeg tvivler allerede på det. Jeg ville samtidigt være ret imponeret, hvis min gamle Pro Controller stadig holder godt batteri om endnu ti år, men vil ikke satse på det :)

Det er meget sjældent jeg køber en ny controller til en given konsol; Mine controllere plejer at holde lige så længe som jeg bruger de konsoller de kom med. Eneste undtagelse er for en måneds tid siden, faktisk, hvor jeg var nødt til at købe en ny Xbox controller, til min Series S. Jeg har to controllere til den, og den ene var begyndt at bevæge sig dobbelt / skippe knapper på dashboard, så det var svært at ramme de rigtige knapper osv, på dashboardet. Samtidigt havde den fået noget drift inde i mine spil, så den bevægede sig op ad, hvis jeg f.eks stod stille i Halo; Så kiggede jeg op i luften i løbet af et sekund, hvis jeg slap controlleren. Min vens controller er begyndt at gøre det samme, og opfører sig endda være end min, i de spil han spiller. Så jeg købte en ny i Elgiganten, for det er altid godt at have en ny, og det skal lige passe, at den anden gamle jeg har, også begynder at falde fra hinanden, om et stykke tid - jeg kan godt mistænke MS for, at deres produkter er indbygget til at fejle efter 2-3 år. Det er trods alt ikke sket for mig, med Nintendos produkter.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/07 20:45, rettet 20/07 20:47 
Mine controllers plejer også at holde maskinen ud. Jeg er ret overrasket over at der er den fokus på controller-defekter, men mange må opleve det. Batteriet er dog stået af i nogle af mine controllers, dog dem der er flere generationer gamle, så det rigtig træls at skulle finde nye som ikke er i alt for skod kvalitet.

Sucks med din Xbox Series-controller :( Jeg købte selv en for nogle måneder siden, til brug med OG Xbox, og den har jeg været rigtig glad for. Håber den holder længe :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
QQSkrevet 20/07 21:24 
Jeg har sgu også for mange controllers til at det nogensinde har været et problem. Der kommer jo alligevel nye til hele tiden. Kan være jeg spiller for lidt eller passer for godt på mine ting. Min 8-årige søn bruger dagligt de to DS4 jeg købte for 11 år siden. De ser ud som de gjorde dengang og batteri er aldrig et issue. Selv bruger jeg stadig mine Wii U pro Controllers jævnligt til både Switch og PC, med 8BitDo dongles. Heller ingen problemer der.

Den iFixit video lugter lidt af en principiel right-to-repair attitude, som jeg egentlig bakker op om. Men det er jo ikke det samme som at det er en dårlig controller. Vi får se, men de plejer sgu at holde temmelig godt.
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
NaieraNaieraSkrevet 20/07 21:29 
Jeg tror heller aldrig jeg har haft drift :)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Outer Worlds 2, The, Final Fantasy VII: Rebi...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/07 22:08 
Jeg havde drift på næsten alle mine OG Xbox-controllere efter meget kort tids brug. PS2 var også slem. Ellers har det ikke været et problem siden. For mig virker det til at analog sticks er blevet meget bedre, de føles også langt bedre end dengang.
JmogJmogSkrevet 23/07 22:17 
Jeg har haft én defekt controller nogensinde. En DS4 efter fire-fem år. Sticket blev upræcist.

Det er eneste gang jeg har købt en controller til en konsol og jeg har ejet stort set alt fra og med PS2.
SumezSumezSkrevet 24/07 09:31 
Imponerende hvis du ikke har haft Switch drift eller mindst 7-8 PS2 controllers der bare fandt på at holde op med at virke
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/07 09:40 
Haha :D

PS2 er en af de værste controllers nogensinde. Med tiden bliver de pressure sensitive knapper sløje og man skal trykke irriterende hårdt før de registrerer ordentligt. Godt de gik væk fra det nonsens igen. Der er folk der mener at det var en sej feature i MGS (hold knappen halvt nede for at sigte, fuldt tryk for skyd), men de tager fejl :)

Har aldrig oplevet en PS2-controller der slet ikke virker.
SumezSumezSkrevet 24/07 20:48, rettet 24/07 20:49 
Du må gerne prøve nogle af mine, hvis du har lyst til at blive den oplevelse rigere :P
De har forskellige fejl, men de er allesammen decideret ubrugelige - en del værre end "man skal trykke meget hårdt på knappen".

Det er nærmest nemmere at finde en der ikke virker end en der gør. Har ikke lyst til at smide noget ud, for meget i forhold til emnet, så kunne der jo sikkert sagtens være nogen der kan få noget ud af dem en gang. Men har nærmest en spand med dem der virker, og en me dem der ikke gør. Købte nogle reserver for en sikkerheds skyld pga den sløje succesrate jeg har haft med dem >_<
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/07 22:13 
Jeg må hellere få tjekket alle mine igennem, men de virkede sidst jeg prøvede :)
210 topic(s).
« < 1 2 3 4 5

Login for at besvare
Username
Password
Remember me