X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Final Fantasy VII: Rebirth


Svar
dRxLdRxLSkrevet 08/02 14:51, rettet 08/02 14:53 
Der kom en demo ud i går til ps5.

Er ved at downloade, nogen der har spillet den?

Edit: Jeg bemærkede i øvrigt at spillet ikke findes i databasen. Jeg tænker at hver af de tre udgivelser fortjener deres egen tråd.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
NaieraNaieraSkrevet 08/02 15:25 
Spillet skal selvfølgelig have sin egen tråd, og det skal også nok dukke op i databasen, men jeg har altså lige rettet overskriften til ikke at have store bogstaver fra ende til anden ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
dRxLdRxLSkrevet 08/02 15:32, rettet 08/02 15:59 
Fik lagt 15 minutters tid i det. Alle bør som det første gå op på Tifas værelse og spille på klaveret. Det er et mini-game som næsten er et rigtig instrument hvor man spiller akkorder på venstre thumbstick og enkelttoner på højre.

Man kan godt spille helt freestyle, men jeg forestiller mig at det at spille de forskellige temaer i mini-game’et bliver en god måde at dyrke de gode melodier med lidt mere indføling end bare at lytte til dem.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
dRxLdRxLSkrevet 22/02 23:47 
Troede der var review embargo indtil 29./2 men her er en video anmeldelse fra ign: https://youtu.be/Nci6Oy_rNhY
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 22/02 23:57, rettet 22/02 23:57 
Der blev også åbnet op for del to af demoen forleden dag.

Jeg ved ikke hvad det er med spillet, men det virker enormt janky når man prøver at løbe henover terræn der ikke er 100% plant, og det gælder også chocobo'erne i det nye område. Sådan husker jeg ikke at Remake var på noget tidspunkt. Og det står i en rimelig kraftigt kontrast til hvor flot spillet ellers er.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 23/02 00:23 
Det er godt nok en skam at grafikken til tider er lige så ujævn som Remake. Mega flot spil, men de udvaskede textures nogle steder får det til at falde til jorden.
Troede faktisk at det var et levn fra PS4-tiden i Intergrade, men det lader til at være et underligt og bevidst valg.
Spiller nu: Phantasy Star IV
NaieraNaieraSkrevet 01/03 13:13 
Det er sgu et godt spil.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 02/03 04:58 
Jeg havde fuldstændig glemt alt om Kalm. Det er godt nok noget af en by i Rebirth :)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig