X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Xbox Developer_Direct 2024


Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 19/01 09:04 
Nogen her der så med i går da de fremviste nye klip fra kommende spil?

Jeg er meget spændt på hvordan Indiana Jones fra Machinegames bliver. Plus er lidt lun på Visions of Mana

Developer_Direct 2024
RaGeRaGeSkrevet 20/01 16:05, rettet 20/01 16:07 
Alle spil ligner noget fra forrige generation, jeg er sgu ikke imponeret (hellblade 2 undtaget).
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
SumezSumezSkrevet 20/01 18:56 
Er det ikke meget forventeligt? Hvad findes der overhovedet af elsistererende spil der ikke "ligner noget fra forrige generation"?
Jeg har ladet mig fortælle at det primære fremskridt ligger i højere framerate og færre loadtider.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/01 19:31, rettet 20/01 19:33 
Google raytracing Sumez :)

Samt UE5 Nanite og Lumen.

Der er en del spil der aldrig kunne lade sig gøre på forrige generation. Det er heller ikke kun pga. grafik, SSD’en gør også en stor forskel, som f.eks. i Ratchet og Spider-Man 2.
Spiller nu: Phantasy Star IV
GreaseballGreaseballSkrevet 20/01 22:14 
Jeg har selv lige gennemført Spider-man 2 og dets load tid når man bruger fast travel eller skifter edderkop. Det er imponerende.
SumezSumezSkrevet 21/01 16:13 
Så problemet er at ingen af disse spil bruger raytracing? :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 21/01 16:24 
Sumez>
Er det ikke meget forventeligt? Hvad findes der overhovedet af elsistererende spil der ikke "ligner noget fra forrige generation"?
Jeg har ladet mig fortælle at det primære fremskridt ligger i højere framerate og færre loadtider.

Når mange udgivere stadig vil udgive spil på forældet HW, og Series S, så vil spillene helt naturligt blive holdt tilbage til laveste fællesnævner og ikke udnytte mulighederne i samme grad. Den problematik har vi haft oppe før :)
SumezSumezSkrevet 21/01 19:40 
Når man ser på mange af de spil der er eksklusive til nye platforme synes jeg nu ikke forskellen er slående.
Mon ikke budget spiller en noget mere dominerende faktor? Det er i forvejen temmeligt dyrt at lave et spil der spiller på alle ps4'erens kræfter alene.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/01 20:06 
Tjek mit indlæg i RoboCop-tråden. Det spil har ikke haft et ret højt budget og kunne aldrig lade sig gøre på en PS4.

Jeg synes vi har den her debat hver gang der er kommet ny hardware.
Spiller nu: Phantasy Star IV
QQSkrevet 21/01 20:07 
Jeg synes, det er en virkelig positiv udvikling, at man nu kan få lov at prioritere framerate over fidelity.
Generationshoppene har på det rent visuelle været store i de sidste mange generationer og det har tydeligvis været et svært valg for udviklerne, at nedprioritere visuals til fordel for framerate. Jeg tænker, det er et udtryk for, at spillene i dag stadig er meget flotte, selv når framerate prioriteres. Et større spring i min verden, end for eksempel raytracing.

Jeg er lykkelig for, at jeg er for langsom til at spille de nyeste spil, så jeg nu kan sidde og nyde mange af de største PS4-tiler i 4K og 60 Hz på PS5. Og det er for mig kun en fordel, at mange store titler også skal kunne spilles på forrige generation, for det giver en flaskehals, som kan mærkes i performance på de nyeste maskiner.
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
BeanoBeanoSkrevet 21/01 22:11 
Konsolkongen>
Jeg synes vi har den her debat hver gang der er kommet ny hardware.

Der er en vis deja-vu fornemmelse over emnet :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig