X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Tomb Raider remastered


Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 14/09-23 21:42, rettet 14/09-23 21:43 
De klassiske Tomb Raider spil bliver genudgivet i en remastered samling. Tomb Raider 1, 2 of 3. Plus deres udvidelser.
Håber der kommer en fysisk udgivelse på alle platforme og ikke kun digitalt.

Tomb Raider Remastered
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/09-23 23:55, rettet 14/09-23 23:55 
Nice! Har kun spillet dem på Segas konsoller, så dvs. 1, 4 og 5. Så ser frem til at kunne spille de andre også. Det var mega gode spil :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
DunwichDunwichSkrevet 15/09-23 10:50 
Tomb Raider spillene var da elendige dengang. Man accepterede bare den forfærdelige styring og ditto leveldesign bedre, samt den tåkrummende og ekstreme reklame-eksponering fra Core Design; De vidste godt deres spil ikke var blandt de bedste, men der var ikke andet som fik den samme opmærksomhed i spilpressen, og de levede stort set på goodwill fra hele branchen og den reklame det gav.

Jeg kan huske spillene fra Troldspejlet, og hvordan det så ud, hver gang de tog et af spillene op, skulle anmelde dem, og dårligt nok selv kunne finde ud af at spille dem.

Det var en tosset tid for spilmediet.

Og så kom filmene, hvor de prøvede at revive Jan de Bonts dalende karriere, efter bl.a Speed 2, og fik ham til at lave Tomb Raider film nr. to.
WehnerWehnerSkrevet 15/09-23 14:00 
I det mindste var filmene klart bedre end spillene :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 15/09-23 14:38 
Nej!
GreaseballGreaseballSkrevet 17/09-23 12:26 
Konsolkongen>
Nice! Har kun spillet dem på Segas konsoller, så dvs. 1, 4 og 5. Så ser frem til at kunne spille de andre også. Det var mega gode spil :)

Enig. Har heller aldrig spillet 2 og 3 da jeg var Saturn ejer den gang. Men hold da op jeg har spillet igennem det første spil mange gange.
Ledt efter skjulte skatte på hver bane og talte "felter" når man skulle tage tilløb til at lave et langt spring for lige at nå over på den anden side.

Nu får jeg lyst til at spille den remake af det første spil, det udkom til Xbox360/PS3.
Hvem har prøvet det?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/09-23 14:43, rettet 17/09-23 14:44 
Ja helt enig, der var nogle ret godt gemte secrets i det første spil :D

Jeg har spillet remake, tror det var på PS3 i Trilogy. Desværre synes jeg ikke den var særlig god. Der var tilføjet nogle gimmicks som grapling hook og svjh stopler man skulle hoppe på. Det ændrede en del på det oprindelige leveldesign (der var fremragende), desværre til det dårligere.

Det var et okay nok spil da det udkom, men nok ikke noget jeg ville gide spille igennem igen.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 17/09-23 20:20 
I skal glæde Jer til 2'eren så, det ubestridt bedste i serien :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HankyHankySkrevet 18/09-23 09:20 
Helt enig, men samtidig ved jeg ikke hvor godt jeg vil synes de holder i dag :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
GreaseballGreaseballSkrevet 18/09-23 19:20 
Man skal nok have de gode nostalgiske briller på.
Jeg er dog spændt på om der kommer nogle fysiske udgivelser af det.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/09-23 19:39 
Jeg spillede Saturn-spillet for et par år siden. Jeg synes det spiller fint stadigvæk, selvfølgelig med nostalgibrillerne på :)

T-Rex’en er et af de mest mindeværdige øjeblikke i videospil for mig. Jeg fik det største chok da jeg spillede det som barn.

Kan man ikke vente er der altid OpenLara:

http://www.xproger.info/projects/OpenLara/?nsukey=Vzr
Spiller nu: Phantasy Star IV
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig