X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Baldur's Gate 3


Svar
WehnerWehnerSkrevet 21/08-23 13:45 
Nogen der spiller - eller planlægger at spille - Baldur's Gate 3? Jeg har ikke fulgt noget videre med, men jeg har lige set IGN's 10/10-anmeldelse, og jeg må sige, at jeg synes, det ser spændende ud.

Er ude på pc, kommer til PS5 5/9-23 og lidt senere til Xbox pga. nogle tekniske vanskeligheder.

IGN-anmeldelse på youtube
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
58 emne(r).
« < 1 2

Svar
JmogJmogSkrevet 06/11-23 01:02 
SkyblazeR>
Jmog>
Nu er det også to forskellige serier.

Baldur’s Gate
BG: Dark Alliance

Det ville være ret underligt, hvis BG3 pludselig forventedes at være et actionspil.

Kommer det ikke lidt an på, hvor "man kommer fra"? Fair nok, hvis man kommer fra pc-spillene. Men action-RPG'erne blev vel mere mainstream. Mener endda BG:DAII dukkede op på pc...

EDIT: Lyder det fra én, der ikke har rørt pc-spillene, så beklager min uvidenhed i den retning :)

De to gamle findes skam også på konsol. Godt nok først udgivet i nyere tid men de er der dog.
SumezSumezSkrevet 16/11-23 20:47 
Så kom der alligevel også en fysisk udgivelse i Europa

og den er *meget* fysisk

https://box.baldursgate3.game
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 17/11-23 10:31 
Fedt :)

Fin udgave med CD OST og lidt ekstra lir til en ok pris.
slk486slk486Skrevet 17/11-23 10:54 
Bare allerede udsolgt til PS5. Håber på mere stock.
j/k
SumezSumezSkrevet 17/11-23 11:26, rettet 17/11-23 12:07 
Ja, det er ikke billigt, men er alligevel overrasket over at prisen ikke er højere med alt det junk der følger med. Det er trods alt stadig billigere end at købe spillet online på PlayStation store og kun få en download XD

Er også overrasket over at der blev udsolgt, havde ikke troet at det ville være et begrænset udbud, slet ikke så længe før formodet leveringsdato.

Jeg tænker der nok også kommer en ikke-collectors henad vejen, nu hvor de alligevel har discene klar. Den er der bare ikke nogen grund til at opreklamere inden release. Men jeg håber at Jer der gerne ville have haft deluxe-udgaven nåede at bestille, eller får en ny chance lidt senere :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 17/11-23 12:35, rettet 17/11-23 12:36 
Det er tilgængeligt igen nu. Oh well :)

Man kunne godt forestille sig, at de presser nogle retail kopier også, men det vil tiden vise.
j/k
SumezSumezSkrevet 17/11-23 12:36 
Det var hurtigt :) Tror heller ikke de har meget at vinde ved at begrænse oplaget, de kan bare ikke sælge flere end der realistisk kan produceres.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 24/11-23 20:44 
Så vidt jeg kan se i spillets facebookgrupper, er det ikke et begrænset oplag.

Derudover må jeg også sige, at holey moley hvor er det godt. Det kommer til at blive en klassiker - det tør jeg godt sige her 50 timer inde.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
58 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig