X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Star Wars: Outlaws


Svar
NaieraNaieraSkrevet 13/06-23 20:00, rettet 13/06-23 20:03 
Det ser også godt ud :)

Humberly González, som har leveret stemme og mo-cap til hovedpersonen Kay Vess, er en virkelig dygtig skuespiller og utroligt sympatisk person, så på den front er der styr på sagerne. Kays følgesvend Nix har selvfølgelig også fået velfortjent opmærksomhed.

Star Wars: Outlaws

Det udkommer til alle maskinerne næste år og bliver det første Star Wars-spil jeg skal spille.

Gameplay-video
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DunwichDunwichSkrevet 13/06-23 22:31 
Star Wars. Open world. Ubisoft.

Det fylder mig ikke umiddelbart med en tro på, at det bliver godt.

Men jeg kan heller ikke li' den måde Star Wars bliver brugt i mange spil i dag. Der er gået for meget Jar Jar Abrams mentalitet i det, og det hele flyder sammen i noget misk mask ævle bævle, jeg ikke længere forbinder med Star Wars.
NaieraNaieraSkrevet 13/06-23 23:56 
Sure bro. All games are bad, bro.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DunwichDunwichSkrevet 14/06-23 00:08 
Naah, kun mange Ubisoft spil.
NaieraNaieraSkrevet 14/06-23 03:23 
Totes bro
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
FancyPantsFancyPantsSkrevet 14/06-23 07:15 
Dunwich>
Star Wars. Open world. Ubisoft.

Men nu kan du kravle op i 9000 tårne med en blaster, eller måske et lyssværd!
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
JmogJmogSkrevet 15/06-23 17:46 
Det ligner nu ikke den sædvanlige Ubisoft formular udfra det vi har set. Jeg ser frem til det.

Jeg tager det selvfølgelig tilbage hvis vi skal bestige en Rancor hvorefter kortet befolkes af 100 ikoner med quests :-D
WehnerWehnerSkrevet 15/06-23 18:10 
Jeg ku godt et ubispil i Star Wars-setting. Inkl. tårne.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
slk486slk486Skrevet 15/06-23 19:02, rettet 15/06-23 19:02 
Jeg er heller ikke afskrækket. Det virkede fint Star Wars, men det hjælper nok også kun at have spillet et par enkelte Ubi spil de sidste mange år.
Jeg kan godt forstå at man bliver lidt træt, hvis man spiller Far Cry og AC hvert år.
j/k
JmogJmogSkrevet 15/06-23 20:19 
God pointe, slk486. Jeg har ikke spillet Far Cry siden femmeren og ikke AC siden AC4.
SumezSumezSkrevet 16/06-23 08:44 
Wehner>
Jeg ku godt et ubispil i Star Wars-setting. Inkl. tårne.

Synes heller ikke det lyder som en dum ting, men det kræver nok også at man er til den slags spil.
Det sidste jeg spillede i den her formel var Ghost of Tsushima. Og jeg kunne egentlig godt lide det spil, selvom kampsystemet var utroligt overfladisk og trivielt. Faktisk kunne jeg lide det godt nok til at udføre hver eneste event på kortet, inkl. DLC-øen, hvilket unægteligt må være et stempel i spillets favør.

Men samtidig fik det mig også til at afsværge den her slags spil forhåbentlig for evigt. Når jeg har spillet et igennem, er det svært ikke at sidde tilbage med en fornemmelse af at alle de timer man brugte på det kunne have været bedre spenderet på et (eller rettere, adskillige) spil med reelt gameplay-fokus, fremfor uendeligt gentagen rejsen mellem kort-markører for at "trykke på knappen og se en scene".

Jeg hører tit folk "brokke sig" over at de ikke har tid til at fordybe sig i udfordrende spil, når de bliver voksne og har børn osv. Men min erfaring er at når tiden bliver mere knap, så vil jeg langt hellere spille et spil hvor hver eneste minut tæller, fremfor et hvor man bruger størstedelen af tiden på at lalle rundt. :)

Men det er nu mere et gripe med genren som helhed, og det store fokus hele AAA-industrien har på den type spil, snarere end det her spil specifikt.
Fallen Order, som sjovt nok også var et SW spil, var et frisk pust i den sammenhæng synes jeg. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig