|
3of19 | Skrevet 15/08 11:52 | Naiera>
Den der afskyelige Enterprise-sang havde jeg lykkeligt glemt alt om. Det er godt nok en af de største fejltagelser i forbindelse med Star Trek jeg kan komme i tanke om...
Ha tålmodighed broder. Du vil også få “Faith of The Heart” |
|
Naiera | Skrevet 15/08 12:38 | Nej, jeg har lært at skippe den så jeg ikke engang når at høre IT'S BEEN A LONG TIME :p | THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Starfield
|
|
Soren47 | Skrevet 15/08 15:34 | Jeg er sgu også blevet fan med tiden.
Jeg får den på hjernen tilfældigt sådan cirka en gang om måneden :D |
|
Naiera | Skrevet 15/08 16:23 | Fy for den lede. | THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Starfield
|
|
3of19 | Skrevet 16/08 12:53, rettet 16/08 12:56 | Naiera>
Nej, jeg har lært at skippe den så jeg ikke engang når at høre IT'S BEEN A LONG TIME :p
Getting from there to here.
It’s been a looooong night,
But my time is finally near…
Jeg kan stadig huske da jeg så Broken Bow første gang i et auditorie fuld af Trekkies.
Der var sgu et rørende øjeblik, især med de flotte billeder i åbningssekvensen. |
|
Naiera | Skrevet 16/08 14:33 | Jeg ragequitter snart den her tråd ;) | THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Starfield
|
|
Naiera | Skrevet 18/08 14:39 | Når jeg har modtaget det jeg har bestilt mangler jeg kun Lower Decks og Picard på Blu-ray. Jeg håber der er bid til Sort Fredag :) | THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Starfield
|
|
3of19 | Skrevet 18/08 16:31 | jeg har sæson 2 af PIC på steelbook doppelt hvis du ikke skal have det der komplet sæt |
|
Naiera | Skrevet 18/08 16:47 | Tak men ellers tak; jeg hader stålbøger ;)
Jeg regner bestemt med en god præcis på den komplette samling til BF. | THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Starfield
|
|
Naiera | Skrevet 12/09 01:09, rettet 12/09 01:10 |  | THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Starfield
|
|