X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Ganryu 2: Hakuma Kojiro


Svar
silverstarsilverstarSkrevet 09/12-22 10:51 
Ganryu 2 gik i sin tid under min radar, og jeg har først for nylig fået købt spillet til PS4.

Jeg vil lige smide en anbefaling her, jeg var positivt overrasket over spillets kvaliteter, nok mest fordi det ved udgivelsestidspunktet fik en del tæsk for mange bugs, som ødelagde oplevelsen.
Spillets Metacritic score (69%) bærer stadig i høj grad præg af den dårlige tilstand som spillet var i ved launch, og jeg synes ikke den er dækkende for spillets kvaliteter nu, hvor det er blevet patchet og størstedelen af bugs er væk (jeg stødte ihvertfald ikke på noget under gennemspilning).

Det er et old-school spil i stil med Shinobi III: Return of the Ninja Master og sværhedsgraden er i den gode ende, uden dog at være et problem (den er fair, men er lavet efter gammel model, hvor der ikke er quick-saves eller save-points over det hele).
Den grafiske stil er lækker, der er kræset for detaljerne.

Prisen er også ganske fornuftig nu (elgiganten har det til 149 kr).

En anbefaling herfra, jeg var vel underholdt og blev mindet om, at det desværre ikke er så tit der kommer noget nyt guf indenfor genren mere.
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
SumezSumezSkrevet 09/12-22 14:10 
Jeg har også kun hørt skidt om spillet, hvorfor jeg sprang det over, og det var især de tekniske issues du nævner der tit blev bragt på banen. Dem der står bag udviklingen har også ry for netop at smide lignende rushed produkter ud.
Men meget fedt at høre en alternativ mening om det, måske skal man give det en chance en dag :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig