X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Resident Evil 4 Remake

Svar
BeanoBeanoSkrevet 03/06 13:36 
Trailer til remaken af RE4 som udkommer marts 2023 på PS5, XBSX og PC. Ser heldigvis ikke ud til at være cross-gen.

https://www.youtube.com/watch?v=j5Ic2z3_xp0
SumezSumezSkrevet 03/06 18:00 
Er det heldigt?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Rush: Remastered, Shadow Tower: Abyss, Progear No Arashi
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/06 18:26, rettet 03/06 18:26 
Ja da. Jo før de gamle konsoller droppes jo bedre. De holder udviklingen tilbage og ofte er lastgen-versioner af crossgen-spil meget dårlige.

Resident Evil 8 på PS4 kører f.eks all over the place og vil være noget rod at spille.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 04/06 09:10 
Præcist :)
SumezSumezSkrevet 04/06 10:21 
Man kan også vende den om og sige at jo længere der skal gå før man føler sig nødsaget til at købe et dyrt skrummel af en PS5, jo bedre :) Allerbedst hvis det kan vente til en ny SKU.

Men det er jo ikke det tråden skal handle om. Jeg er egentlig ret nysgerrig over hvad man reelt kan gøre ved et RE4 remake. Der er mange ting i spillet jeg synes kunne være gjort bedre, men det er finjusteringer, ikke en total omvæltning.

Ud fra den begrænsede teaser, ser det dog umiddelbart ud til at de vil fokusere noget mere på gyser-aspektet, hvilket kunne være en meget interessant alternativ tilgang.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Rush: Remastered, Shadow Tower: Abyss, Progear No Arashi
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/06 10:43, rettet 04/06 10:47 
Jeg tror du bliver skuffet hvis du forventer prisfald på konsollerne. Jf. Digital Foundrys snak om cost per transistor så er der ikke noget der tyder på at priserne kommer til at falde foreløbig. Jeg ville også være overrasket hvis Sony ikke tager et enormt tab per solgt konsol. Set i forhold til PC hardware er nuværende generation af konsoller latterligt billige.
SumezSumezSkrevet 04/06 11:00 
Endnu en årsag til at holde fast i PS4 :)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/06 11:14 
Jep, hvis du ikke vil spille de nye spil alligevel kan det jo være ligemeget.
BeanoBeanoSkrevet 04/06 11:15 
Konsolkongen>
Jeg tror du bliver skuffet hvis du forventer prisfald på konsollerne. Jf. Digital Foundrys snak om cost per transistor så er der ikke noget der tyder på at priserne kommer til at falde foreløbig.

I hvert fald ikke officielt i mindst 1 1/2 år, men det bliver meget nemmere at få fat i en PS5 konsol så "scalper-overpriserne forsvinder og standarden falder til ca. 4K jeg selv gav :)
JmogJmogSkrevet 04/06 22:23 
Det ville være ekstremt tåbeligt at sænke prisen de næste par år på PS5, når de uden problemer kan sælge alt hvad de laver til fuld pris.

Og når PSVR2 kommer i starten af 2023, så kommer der en øgning af efterspørgsel igen.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig