X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Return to Monkey Island af Ron Gilbert

Svar
WehnerWehnerSkrevet 04/04 19:39 
Ron Gilbert laver et nyt Monkey Island, der udkommer i 2022.

Der er ikke meget info på hjemmesiden: https://returntomonkeyisland.com/

Men der er en lille teaser på youtube
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dRxLdRxLSkrevet 04/04 21:32 
Læs mere i denne hyggelige twittertråd hvor Ron Gilbert kommenterer flittigt:

Twittertråd
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 05/04 07:10 
Det er utroligt, jeg havde ikke nogensinde troet at det ville ske.

Jeg har ønsket mig Ron Gilbert's Monkey Island 3 lige siden de annoncerede Curse of Monkey Island uden hans medvirken. Nu håber jeg bare det kan leve op til forventningerne. Thimbleweed Park var utroligt godt, så jeg så gerne mere i den retning.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Rush: Remastered, Shadow Tower: Abyss, Progear No Arashi
millenniummillenniumSkrevet 05/04 13:10 
Men WHY laver de ikke ægte nostalgisk pixelart version? Ligesom Thimbleweed Park.
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 06/04 07:45 
Fordi de prøver at nå ud til et bredere publikum der ikke værdsætter den slags.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Rush: Remastered, Shadow Tower: Abyss, Progear No Arashi
JAAJAASkrevet 22/04 12:36 
millennium>
Men WHY laver de ikke ægte nostalgisk pixelart version? Ligesom Thimbleweed Park.

Ved vi at de ikke gør det? Lige som remakes’ene
SumezSumezSkrevet 22/04 14:23 
Jeg forestiller mig at den grafiske stil kommer til at reflektere den stil man ser i teaser traileren :)
JAAJAASkrevet 23/04 07:29 
Man skal ikke gi’ op på forhånd! :D
DunwichDunwichSkrevet 23/04 11:18 
Jeg vidste slet ikke der var behov for en 3'er, men det er også mange år siden jeg spillede 2'eren. De bruger den firkantede Flash-type grafik igen, så i det mindste er det ikke særlig pænt, men musik og den sjove, men meget korte voiceacting i teaseren, fylder mig med håb og høje forventninger, som nok alligevel ikke bliver indfriet.

Tvivler på jeg kommer til at spille det, hvis det er ligeså grimt og firkantet, som Anniversary / Special Edition udgaven af Monkey Island 2. Puha, det var slemt at se på, og godt man kunne vælge den originale grafik, også på Xbox 360 versionen.
jaesjaesSkrevet 05/05 08:51 
Ron Gilbert forventningsafstemmer lidt på sin blog, om historie, grafik m.m.:
https://grumpygamer.com/when_i_made_another_monkeyisland

Jeg er glad for at han, også med andre spil om man så kan lide dem eller ej, prøver forskelligt af gennem sin karriere. Jeg tænker spillet bliver godt, selvom ikke eksakt "klassisk".

People talk a lot about Monkey Island 3a as if it was the game I would have made after Monkey Island 2 had I stayed at Lucasfilm.

Here's the deal.

The totality of that idea was "Guybrush chases the demon pirate LeChuck to hell and Stan is there." That's it. That's all it was.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig