X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Blossom Tales: The Sleeping King


Svar
JmogJmogSkrevet 20/05-20 17:54, rettet 21/05-20 08:47 
Blossom Tales: The Sleeping King

Jeg vil godt lige komme med en varm anbefaling af Blossom Tales: The Sleeping King, som jeg pt er 3-4 timer inde i på Switch.

For fans af klassisk 2D Zelda er det rent guf. Det visuelle er lige i skabet med en Link To The Past visuel stil med mange fine små detaljer i animationen og nydeligt 2D artwork. Gameplayet er velafbalanceret, så kampe er sjove og diverse puzzles i dungeons er rigtig godt skruet sammen med flere typer, jeg ikke har set før.

Blossom Tales: The Sleeping King

Spillet virker i det hele taget meget poleret og der er indtil videre intet der afslører at det ikke skulle være lavet af Nintendo selv. Det er også enormt charmerende med en bedstefar, der fortæller spillets historie for sine to børnebørn. Han agerer fortæller i spillet, og der kommer af og til ret sjove kommentarer fra børnene.

Kan ikke lige se, hvad det koster i øjeblikket, men de 30kr jeg gav for det på tilbud for en uges tid siden (måske koster det stadig det) var et røverkøb.
BeanoBeanoSkrevet 20/05-20 20:09 
Koster kr 55,- lige pt, via dansk konto, halv pris.
JmogJmogSkrevet 21/05-20 08:44 
Det har det rigeligt været værd indtil videre. Bosserne er meget varierede. Den seneste brugte angreb der bedst kan beskrives som noget fra en bullethell shooter.
SumezSumezSkrevet 21/05-20 12:37 
Det ser ret spændende ud! Tak for anbefalingen
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 21/05-20 12:44 
Nå, troede ikke jeg havde hørt om det før, men det viser sig at det allerde var på min Switch Wishlist, og jeg åbenbart ventede på et tilbud. :)

Er til gengæld ikke helt sikker på hvor Beano har fundet den pris henne? Det står til 110,- her.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 21/05-20 13:33 
På min Switch via min danske konto... jeg er ikke medlem af nogen specielle klubber eller noget :)

Købte den i går til kr 55,-, normal prisen stod til kr 110,- ... måske tilbuddet er slut?
SumezSumezSkrevet 21/05-20 17:00 
Ærgerlig timing.
100+ kr er lige i overkanten for et spil man ikke får fysisk IMO, så jeg bider i det sure æble og venter på at det kommer på tilbud engang. :) Det ser rigtig fedt ud.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 21/05-20 20:12, rettet 21/05-20 20:12 
Ja lidt surt, men hvis du kan vente på det næste tilbud så går det vel :)
Bede-xBede-xSkrevet 22/05-20 09:06, rettet 22/05-20 09:13 
Det er også på tilbud på Steam, hvis nogen svinger den vej:

https://store.steampowered.com/app/446810/Blossom_Tales_The_Sleeping_King/

Har haft det på ønskelisten i lang tid, men holdt igen med køb, da jeg ikke var så begejstret for deres forrige spil Rex Rocket, som jeg troede jeg ville være. Det rykker dog frem i køen med god omtale herinde :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 15/07-20 01:34 
Det er på tilbud på Switch shoppen igen, til 55kr :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 15/07-20 16:12 
Tak. Købt. Ser godt ud til sommerferien.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
fumfumSkrevet 29/08-20 15:51 
Købt, til 55 kroner.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig