X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Elden Ring

Svar
SumezSumezSkrevet 08/06-19 21:35, rettet 08/06-19 21:37 
From Software prøver åbenbart på at lave et spil igen. Noget med Georg Martin.

Elden Ring

https://www.pcgamer.com/elden-ring-grand-rune-from-software-george-r-r-martin/
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Rush: Remastered, Shadow Tower: Abyss, Progear No Arashi
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/06-19 01:31 
Var der nogensinde snak om at From ville stoppe med at lave spil? :O
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 09/06-19 09:46 
Det er bare utroligt at de bliver ved :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Rush: Remastered, Shadow Tower: Abyss, Progear No Arashi
BeanoBeanoSkrevet 09/06-19 11:37 
Det må jo lykkedes før eller siden ;)
SumezSumezSkrevet 10/06-19 11:16 
https://www.youtube.com/watch?v=U5bZaEUi65Y

Jeg håber det bliver en efterfølger til Eternal Ring.
slk486slk486Skrevet 11/06-19 12:55 
Det kan jeg ikke se hvorfor det skulle, når de samarbejdet med Georg Martin, men man ved vel aldrig.
j/k
SumezSumezSkrevet 11/06-19 13:27, rettet 11/06-19 13:27 
Det var også bare lal. Jeg tror From bare prøver at glemme Eternal Ring.

Anyway, de her gutter havde et interview med Miyazaki, og i stedet for at skrive om det, snakker de om de i en video, så jeg prøver at opsummere så andre slipper for at skulle spilde tid på at se den:

https://www.youtube.com/watch?v=KT73aNinyRg

> From's største spil indtil videre
> Mere fokus på "RPG-elementer" end kamp
> Man kan customize sin figur mere end i Souls-spillene
> "Open world" (?)
> Miyazaki er kæmpe fan af George R R Martin, og anbefaler konsekvent nye ansatte at læse hans bog Fevre Dream. Flere andre bøger nævnes som udgangspunkt, så det handler ikke blot om ASOIAF.
> Da de spurgte Martin om han ville være med, havde de ikke regnet med at få et ja. Han blev hevet ind som konsulent på en spilverden From havde designet i grove træk, og han har så efterfølgende skrevet hele den verdens "mythos". Så selvom det er et From-spil i første række, virker han rimelig involveret.
slk486slk486Skrevet 11/06-19 15:35 
Cool, tak. Det lyder virkelig tiltalende :)
j/k
Bede-xBede-xSkrevet 10/06 21:56, rettet 10/06 21:58 
Så er E3 kommet i gang og det starter fint, omend low-key og rodet, med en Elden Ring trailer + udgivelsesdato:

https://youtu.be/l6pCyV7PnqI
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/06 12:53, rettet 11/06 12:55 
Jeg glæder mig til at se mere fra det. Jeg er ikke sikker på hvad George R.R. Martin kan bidrage med som serien ikke allerede har nailet alle dage. GoT er kewl nok, men har intet på de verderner vi har set i Dark Souls og Bloodborne tidligere :/

Jeg håber ikke det bliver alt for openworld, og jeg håber virkelig at det vil køre 60fps på de nye konsoller denne gang. Dels fordi From’s 30fps er sluggish ad h til, men også fordi det her rent teknisk ligner at det er et godt stykke under Demon’s Souls Remake-niveau.

Jeg tør dog ikke håbe på noget før vi ser endelige analyser af spillet. From Software er ret dårlige hvad den slags angår :(
BeanoBeanoSkrevet 08/11 13:56 
21min gameplay preview

https://www.youtube.com/watch?v=JldMvQMO_5U
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/11 15:32 
Jeg synes det ser meget spændende ud. Deres animationer er godt nok imponerende på bossen til sidst :)
SumezSumezSkrevet 08/11 17:01 
Jeg glæder mig også til Dark Souls 4
PapandPapandSkrevet 14/11 22:28 
Andre der har været med på netværkstest i weekenden? Selvom jeg fortsat har mine betænkeligheder ved at man går open world, så fungerer det noget bedre end jeg havde frygtet. Derudover så er der tilpas nye mekanikker til at det føles nyt og jeg har lyst til at se mere. Man er dog ikke i tvivl om at det fortsat er Soulsbourne. :)
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
slk486slk486Skrevet 16/11 20:48, rettet 16/11 20:48 
Ja, jeg fik også spillet et par timer i lørdags og gensynets glæde er stor :)
Mit umiddelbare indtryk, da døren blev åbnet ud til den åbne verden, var at distancen ikke ser særlig godt ud, men ellers var jeg godt tilfreds. Der er igen kredset for bestiary og jeg glæder mig til at se mere!
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/11 22:54 
Desværre ikke ret god performance på nogen platform. Det er lidt overraskende når spillet ikke er flottere.

https://m.youtube.com/watch?v=m9VPswqixd0

Det er selvfølgelig beta og jeg håber at det får et boost til release, eller at de sætter opløsningen ned.
JmogJmogSkrevet 22/11 01:31 
Lidt til grin, at den eneste måde man kan få stabil 60fps er ved at køre PS4 versionen på en PS5 :-D

Men der er alligevel 3 måneder til, så teoretisk set kunne de nå at patche det.
SumezSumezSkrevet 22/11 01:34 
Efter sigende kører det ligesom Sekiro eller DS3 på PS4.

Det er der nok mange der synes er en lav standard, men jeg synes det er en lettelse at det ikke er værre end det på "gammel" hardware. Så er der intet behov for at løbe ud og købe en PS5 lige foreløbig.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/11 11:49 
Sekiro var for mig uspilleligt på PS4 Pro da frameraten lå omkring de 40 hele tiden. På alm PS4 var den nogenlunde låst 30, men med From Softwares trademark dårlige framepacing.

Sekiro var altså et PS5-spil der blev udgivet alt for tidligt. Det samme gælder DS3 og det er først på den nye maskine man får en ornli’ oplevelse med spillene.

Lad os håbe at Elden Ring ikke i virkeligheden er et PS6-spil også :)
DunwichDunwichSkrevet 22/11 13:01 
Lad os være ærlige: From har aldrig været interesseret i framerates i deres spil. Det opdagede jeg allerede med de to Otogi spil, tilbage på Xbox'en. Man kan heller ikke påstå, at de ligefrem kører med 60 fps, i de nye BC opdateringer, opdagede jeg, via YouTube. Men i det mindste er de væsentligt mere spilbare nu, end de var dengang.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/11 14:22 
Deres fokus ligger helt sikkert andre steder. Det er bare så svært at se gennem fingre med når gameplayet ville være tydeligt bedre med lidt mere polish. Det er ærgerligt at det hæmmer et ellers perfekt spil som Bloodborne :/ ...nå ja og chromatic abberation hjælper heller ikke.

Håber at BluePoint har kastet sig over en Bloodborne remake så spillet kan spille som fortjent.
JmogJmogSkrevet 22/11 18:02 
Det er så flot allerede at remake er unødvendig. 60fps og ordentlig framepacing, så er det et af de flotteste spil på markedet.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig