X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Xbox Game Pass

Svar
JmogJmogSkrevet 28/02-17 21:14, rettet 28/02-17 21:16 
Kommer senere på året. Reelt en all-you-can eat udlejningsservice. Du får et katalog på 100 spil du kan downloade og spille. Udvalget roterer månedligt. Der vil både være first party og third party spil, så man kunne forestille sig at MS' egne spil er faste mens de andre udgiveres roterer. Spil såsom Halo 5 og Sunset Overdrive vil være i tjenesten fra starten. Pris bliver 10€.

Godt n... Se hele indlægget
68 emne(r).
« < 1 2

Svar
Bede-xBede-xSkrevet 09/09 15:49 
EA Play bliver en del af Game Pass Ultimate på konsol og det normale Game Pass på PC:

https://news.xbox.com/en-us/2020/09/09/get-e...-no-additional-cost/

Og Game Pass koster stadig kun $5 på PC, men skal selvfølgelig nok stige, når det forlader beta'en.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
3of193of19Skrevet 09/09 16:54 
Smart move fra EA. Deres spil er microtransaction forpestet ragelse, så at lade folk få adgang til dem “gratis” betyder flere folk der kan falde i hvalfangeren.
JmogJmogSkrevet 09/09 18:33 
Hvis man har Gamepass Ultimate og EA Play i forvejen, så bliver ens EA Play automatisk afmeldt og den resterende tid man har betalt for bliver lagt på Ultimate som en forlængelse. Rigtig fint for dem der har begge, så man ikke skal jonglere hvornår det skal afmeldes.

Hov.... hvad koster Play egentlig. Hvis det er billigere end Ultimate, så kan man jo reelt forlænge GPU til lavere pris end normalt.
Bede-xBede-xSkrevet 09/09 19:16, rettet 09/09 19:17 
Play koster vist $5 om måneden på PC, dvs det samme Game Pass. Ved ikke hvad konsol prisen er.

3of19>
Smart move fra EA. Deres spil er microtransaction forpestet ragelse, så at lade folk få adgang til dem “gratis” betyder flere folk der kan falde i hvalfangeren.

Det er helt sikkert tanken. Er ligesom når service spil laver “gratis” opdateringer eller giver spillene væk i andre sammenhæng, så er det jo altid med formålet at skabe afhængighed og sælge microtransactions. Forskellen på schemes og spil er vel så tydelig efterhånden, at ingen længere kan være i tvivl.

Med det sagt kan man nøjes med at spille de af deres spil, der ikke fungerer på den måde.
3of193of19Skrevet 09/09 20:58 
Har EA sådanne spil stadig?
JmogJmogSkrevet 09/09 23:13 
I hovedparten er micro transactions faktisk helt ligegyldige. Jeg spillede en 15-20 timers FIFA 2019 for en måned siden. Deres største titel. Jeg så aldrig noget. Havde jeg ledt havde jeg sikkert fundet det, men der var intet in your face. Deres mest notoriske synder er vel Battlefront 2. Så vidt jeg ved er det blot kosmetiske items, så hvis man bare vil spille spillet, så er der intet at tude over.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/09 23:15 
Fifa er da sat til i “Ultimate Team” er det ikke? Det er da 100% lootboxes.
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 10/09 00:12, rettet 10/09 00:12 
Sikkert. Men Jeg spiller det bare for at spille fodbold. Har aldrig været inde i menuerne med Ultimate Team. Kampe, karriere etc. - man ser aldrig noget der koster penge.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 10/09 03:22 
Konsolkongen>
Fifa er da sat til i “Ultimate Team” er det ikke? Det er da 100% lootboxes.

Og en fandens god forretning for EA!

I 2020 anslås de at have tjent $1.49 milliarder.
Det er næsten en fordobling siden 2017, hvor de "kun" tjente $775 millioner.
... Altså på Ultimate Team delen i FIFA og Madden udgivelserne alene, som i 2019 dækkede 28% af EAs sammenlagte indtjening.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
3of193of19Skrevet 11/09 20:29 
Fodboldfans....
Bede-xBede-xSkrevet 21/09 21:38, rettet 21/09 21:39 
Game Pass har nu over 15 millioner abonnenter og med Bethesda opkøbet kommer deres spil også til servicen:

We will be adding Bethesda’s iconic franchises to Xbox Game Pass for console and PC. One of the things that has me most excited is seeing the roadmap with Bethesda’s future games, some announced and many unannounced, to Xbox console and PC including Starfield, the highly anticipated, new space epic currently in development by Bethesda Game Studios.

Xbox Game Pass

https://news.xbox.com/en-us/2020/09/21/welco...-to-the-xbox-family/
slk486slk486Skrevet 21/09 21:48 
Var flere af deres spil ikke allerede på?
j/k
Bede-xBede-xSkrevet 21/09 21:51 
Jo, men nu må man så forvente det bliver alle, med mindre der er nogle rettighedsproblemer, der gør det umuligt. Og så er det jo også fremadrettet, da alt hvad Microsofts first party producerer kommer dag et på Game Pass.
slk486slk486Skrevet 21/09 21:54 
Ja, det er en fed nok service. Jeg overvejede ret kraftigt at tage All Access XSX, men da det kun er Elgiganten, gav det sig selv, at det skulle jeg ikke. Jeg kan ikke være i sådan en i morgen kl. 10 :D
j/k
JmogJmogSkrevet 21/09 23:53 
Og, vigtigt, det her betyder de bliver på tjenesten.
Bede-xBede-xSkrevet 25/09 19:54 
Dishonored 2 er lige forsvundet fra leaving soon sektionen og Doom Eternal kommer i næste uge :)

https://news.xbox.com/en-us/2020/09/24/doom-...game-pass-october-1/
3of193of19Skrevet 06/11 08:06 
Star Wars Jedi Academy kommer til GamePass Ultimate via EA Play på tirsdag.
Noget fint at have i baghånden hvis jeg får brug for en pause fra Yakuza - Like a Dragon
3of193of19Skrevet 07/11 17:44 
Er der nogen der skal til at have Game Pass Ultimate og kun har Live Gold for tiden?
Jeg kom til at snyde mig selv med at købe en 12 måneders Gold til at så konvertere til Ultimate bagefter til Gold prisen, men det nummer havde jeg allerede gjort én gang før, så det kan jeg ikke gøre igen /facepalm
Så nu sidder jeg med en kode til 12 måneder Gold til 330kr jeg ikke kan bruge til noget.
Smid privatbesked hvis der er interesse.
68 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig