X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Super Mario Odyssey


74 emne(r).
1 2 > »

Svar Sortering
Bede-xBede-xSkrevet 26/10-18 18:51, rettet 26/10-18 18:52 
Sumez>
Glæder mig til at se speedruns af det spil :)

Du ved det sikkert allerede, men det blev speedrunnet på sidste SGDQ og kommer også i nat på deres mini ekstra event:

https://youtu.be/1b37FvBpujI
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 13/10-18 13:14, rettet 13/10-18 13:47 
Sumez>Udover et par måner (sådan ca. 3-4 stykker) meget sent i spillet er jeg ikke stødt på noget der kræver motion controls, så det er nok ikke den værste hovedpine.

Jeg bryder mig ikke om motion controls i den her type spil, så jeg ser det som et problem, at der tilsyneladende er mange bevægelser, man slet ikke kan udføre uden. Tag fx i den første verden, hvor man kan overtage frøerne. Der ligger der en måne højt oppe i luften. Spillet forklarer dig øjeblikkeligt, når du overtager frøen, at du kan hoppe normalt ved at trykke b, men lave et særligt højt hop, ved at ryste controlleren. Med et normalt hop når man ikke op til månen, men med rystehoppet får man den med det samme, fordi man hopper højere. Så kan det godt være, der er speedrunagtige måder at omgå manglen på den bevægelse uden motion controls - som spillet lige har forklaret er måden at tage månen på - men det er da ikke ideelt at mangle (igen: tilsyneladende mange) bevægelser og så hele tiden skulle finde på måder at kompensere. Det ville være ligesom, hvis control A i et bilspil tillod dig at køre 120km/t og control B kun 100km/t og folk så sagde, at man sagtens kunne vinde med control B. Jojo, men du sidder stadig og kompenserer for en mangel.

Og lad mig endelig pointere, at det her ikke handler om sværhedsgrad. Kan godt fornemme spillet er let. Det er mere det med at Nintendo til stadighed bliver ved med at presse gimmicks ind i spillene. De kunne som det mindste give muligheden for at lave alle bevægelser uden motion controls, for dem som finder dem mangelfulde.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 13/10-18 12:11 
Udover et par måner (sådan ca. 3-4 stykker) meget sent i spillet er jeg ikke stødt på noget der kræver motion controls, så det er nok ikke den værste hovedpine. Og selv med dem er jeg i tvivl om jeg gjorde det "rigtigt". Det virker som om de primært er placeret der for at bryde spillets normale regler, lidt ligesom det der skulderknap+angreb dash man kan lave i luften, som kan sequence-breake kæmpe stykker af en bane. Glæder mig til at se speedruns af det spil :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 13/10-18 11:15, rettet 13/10-18 11:34 
Fedt og mange tak skal du have. Det var mit indtil videre eneste kritikpunkt ved spillet, at være tvunget til at benytte joy-cons og motion controls. Dog ærgeligt at det sidste er umuligt at slippe for.

Jeg skifter til pro controlleren ;)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KamekKamekSkrevet 13/10-18 11:00 
- og der er en længere artikel om det på Kotaku også :-)

Link...
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
KamekKamekSkrevet 13/10-18 10:58 
Man kan lave de samme bevægelser med pro controlleren - men jeg mindes det virkede lidt klumset (det er er snart et år siden jeg spillede det).

Der er en video her med hvordan man udfører de motion-specifikke bevægelser på YouTube.

Link...
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
Bede-xBede-xSkrevet 13/10-18 10:52 
Men så er der jo en del bevælgelser, man ikke kan lave. Hvordan omgår man så dem?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KamekKamekSkrevet 13/10-18 10:49 
Jeg har udelukkende spillet det med pro controlleren og fået samtlige måner - så har ikke oplevet problemer med det.
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
Bede-xBede-xSkrevet 13/10-18 10:22, rettet 13/10-18 10:22 
Kan det passe at Odyssey aldrig blev patched, så man kan lave alle bevægelser uden motion control? Jeg bryder mig overhovedet ikke om joy-con controllerne, der nærmest er alt i vejen med, så ville foretrække pro controlleren, men det giver ikke så meget mening, hvis der er flere bevægelser og måner, der ikke kan laves og fåes med den.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
millenniummillenniumSkrevet 21/08-18 08:40 
Ditto. Jeg er startet forfra på Galaxy tre gange. Og Luigi’s Mansion endnu flere gange :D Det er fordelen ved spil som er lineært fokuserede og oser af charme.
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 20/08-18 15:06, rettet 20/08-18 15:08 
Det skal jeg nok kunne kommentere på efter jeg er igennem det, men indtil videre virker det som om at spillet nærmest flyder over med "value". :)
Men jeg kan forestille mig at spillets fokus på udforskning over gameplay (ie. Sunshine over Galaxy, eller Banjo-Tooie over Kazooie) fjerner noget af genspilningsværdien. Da jeg kom igennem Galaxy spillede jeg hele spillet igennem igen med det samme, fordi det var sjovt. Jeg har svært ved at forestille mig det samme i Odyssey.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 20/08-18 14:25 
Jeg ved godt teenagere har alt for meget fritid, men i forhold til min Mario-fan søn (som var 14 år på dét tidspunkt spillet udkom) er der IMO noget helt galt med spillets value-for-money. Og her taler jeg naturligvis ikke om produktionsværdi som er hver en øre værd, men derimod hvor hurtigt man kan få tømt spillet for potentiale.

- Et halvt års hype op til release.
- Day one purchase for 400kr (var det ikke prisen?)
- Efter fire dage var det gennemført.
- Efter ti dage var det 100% tømt for måner.

Hverken Donkey Kong Country eller Rayman har han været i stand til at malke for alt så hurtigt. Det virkede simpelthen som om Odyssey var gået alt for hårdt ind på almenheden, og glemte de dedikerede Mario-veteraner der har spillet SMW, Mario64, Sunshine og Galaxy (Som indrømmet er blevet gradvist nemmere og nemmere).
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 20/08-18 13:51 
Er godt 200+ måner inde i Odyssey nu efter kun at have haft det i et par dage.
Kan virkelig godt lide det, men det er godt nok meget mere Banjo-Kazooie/Tooie end det er Mario. Eller måske Mario Sunshine 2?
Det kan aldrig komme op på Galaxy's niveau, men i forhold til hvilken type spil det er, så kan det nærmest ikke gøres bedre. Produktionskvaliteten er helt i vejret, og jeg har sjældent oplevet et spil der bare flyder så smidigt. Alt er behageligt, og styringen er lige akkurat "autopilot" nok til at man aldrig er bange for at gøre noget lidt forkert, men stadig føler at man har kontrol. Det er en kunst som Nintendo har forfinet gennem flere årtier, og det kommer virkelig til udtryk her. Selv de enaverende tutorials og handholding kommer ikke i vejen for oplevelsen.

Mht. sværhedsgraden så synes jeg såmænd at det er meget på niveau med Galaxy. Har folk glemt hvordan Galaxy var? Jeg tror jeg dør i Odyssey ca. ligeså ofte/sjældent som jeg gjorde i Galaxy, men hvor man i Galaxy havde en fuldstændig redundant ekstralivs-beholdning som sjældent lå under tre cifre, så bruger Odyssey den praktisk talt ligegyldige "konsekvens" at man mister ti mønter. Resultatet er selvfølgelig det samme - du kan ikke "fejle" spillet, men nogle gange skal du prøve en "mission" et par gange før du klarer den. Spillets fokus ligger ikke i udfordringen, men i underholdningen i at udføre den.
Jeg savner helt klart et spil i denne type der tør vise nogle tænder, men det er selvsagt at det aldrig bliver Mario. Odyssey er naturligvis et casual-spil, men det er heller ikke så overfladisk nemt at det bliver ligegyldigt. Den der 6-HP opgradering kunne de dog nok godt have skrottet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 25/06-18 12:41 
Det passer ikke, der var flere missioner i Arkham-spillene der kræver en del koncentration, indlæring og gentagende forsøg for at komme igennem. Sad nok aldrig decideret fast, men det er heller ikke "lal rundt" på samme måde som de nyere Mario-spil.

Det er rigtigt at der er langt mellem udfordringen i moderne AAA-spil, men jeg tænker at dette typisk i større grad er en konsekvens af lave konsekvenser ved fejl (f.eks. konstante checkpoints, respawns, regenererende hit points), ressourcer der kan trvialisere udfordringer, og "rpg elementer" der tillader grind fremfor praktisk øvelse.
Jeg synes stadig der er mange moment-to-moment øjeblikke der er udfordrende i sig selv, selvom spillene overordnet set ikke nødvendigvis er svære. Et godt eksempel er Shadow of Mordor - der er ret stor sandsynlighed for at du dør igen og igen, det er bare aldrig noget der forhindrer dig i at bevæge dig videre i spillet, modsat i et spil som f.eks. Dark Souls, hvor hver eneste checkpoint er en væg indtil du overkommer næste udfordring.

Mario er ultra-casual, og har været det længe, men skuffende at det er gået endnu længere i den retning. :!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 25/06-18 12:30 
Hvis det er holdningen, så kan du gennemføre Odyssey 100% udelukkende med fødderne på controlleren :D

IMO var Galaxy "svært" som et hvilket som helt andet AAA storspil. Om det er Batman Arkham City eller Mario Galaxy, same-o same-o.
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 25/06-18 11:51, rettet 25/06-18 11:52 
Nej, tror det tog to eller tre? Har hørt flere brokke sig over den før, men det er vist bare fordi de lader sig stresse af gulvet der forsvinder. Man har ret meget tid før man behøver flytte sig, så der er en temmelig stor fejlmargin.

Men ja, der kommer et par baner til allersidst i spillet der kræver lidt mere, men det er meget få, og i det store hele er der intet der er særlig svært.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 25/06-18 11:47 
Klarede du denne bane på første forsøg?

Luigi's Purple Coins
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 24/06-18 15:57 
Præcis den beskrivelse ville jeg bruge om Galaxy :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 24/06-18 15:11 
Helt klart nemmere end Galaxy. Som indikeret: Det er som om Nintendo har satset på noget andet end sværhedsgrad i Odyssey. Det er hyggeligt og eksplorativt, men ikke svært.
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 24/06-18 10:25 
Ikke ligesom de tidligere Mario spil, hvor man nogle gange sidder med en controller knuget i hånden, fordi man lige skal forbi det kritiske sted i en level.

Det er vist næsten 30 år siden Mario sidst var sådan :\
Men hvis Odyssey er nemmere, selv i forhold til Galaxy-spillene, så er det helt sikkert en skuffelse.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 23/06-18 11:21, rettet 23/06-18 11:21 
Nej, jeg er helt enig - synes det var et spøjst valg fra Nintendo. Som om de bevidst gjorde det mere causal.

Man bliver overøset med succesoplevelser, og det er engagerende at finde secrets, men helt ærligt så var jeg aldrig rigtig udfordret.

Ikke ligesom de tidligere Mario spil, hvor man nogle gange sidder med en controller knuget i hånden, fordi man lige skal forbi det kritiske sted i en level.

Sønnen (12år) havde 100% indenfor 14 dage.
The medium is the message.
spectrespectreSkrevet 23/06-18 10:57 
Er det kun mig der synes at det her Mario spil er det nemmeste Mario til dato?

Jeg ved godt at det nok er mere udfordrende at samle alle måner i spillet, men jeg sidder og spiller med min datter på 9år, som bruger 99% af sin gaming tid på en tablet, og hun flyver bare igennem verdenerne. Vi er pt. kommet til Ruined Kingdom og det har taget ingen tid. Hendes største problem indtil videre er at gennemskue boss'ernes mønstre.
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
3of193of19Skrevet 14/01-18 21:53 
De fleste verdener kræver en bestemt trigger for at komme videre, besejre en boss for det meste.
Og nogle gange, som i New Donk City kræver det at bestemte missioner eller måner samles.
BlumarinaBlumarinaSkrevet 14/01-18 20:13 
Jeps, det kan godt passe. Sådan er spillet bygget op.
dRxLdRxLSkrevet 14/01-18 19:38 
Hurtigt spørgsmål. Kan det passe at de måner der skal bruges for at åbne op for adgang til næste område, kun kan tjenes i det område man sidst har åbnet? Troede lige jeg kunne komme hurtigt videre fra byen ved lige at høste de manglende 5 måner i tidligere områder, men manglede stadig 5 by-måner da jeg forsøgte at komme videre.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BlumarinaBlumarinaSkrevet 05/01-18 22:30 
Så fik jeg taget mig sammen til at gennemføre spillet 100% med 999 måner. Det klarede jeg på 65 timer eller mere ifølge Switchen. Det var en rigtig fin oplevelse, dog i den noget lette ende, som alle ejere af en Nintendo Switch ikke bør snyde sig selv for. For mig det bedste spil med Mario siden Super Mario Galaxy 2.

Post-delen var lige lang nok og fyldt med et overflod af ligegyldigheder i form af en masse gentagelser, som blev trivielle i længden. Men alt i alt et meget flot spil med et godt soundtrack og masser af sjovt gameplay. 8/10 herfra.
3of193of19Skrevet 04/11-17 15:58, rettet 04/11-17 15:59 
Endte med at snyde mig igennem den allersidste bane der åbner ved 500 måner med en Peach amiibo :).
Mangler stadig 97 måner til de sidste unlocks åbnes i butikken, men tror ikke jeg vender tilbage til Odyssey for at 100% spillet. For mange måner er bare gemt tilfældige steder. En del fås fra minispil, eller f.eks. Koopa Freerunning, som er sjove at gå efter, men når jeg har dem er jeg ok med blanke entries i min liste :)
9/10, men kun fordi Galaxy satte så enorm en høj standard at der skulle et virkeligt vidunder til at toppe det, og at tage godt Mario spillemekanik og smide det i en blender med en Collecta-thon ain't it for mig.
3D World synes jeg faktisk var bedre på nogle områder, da næsten alle baner har en rigtig sjov ide de leger med, og de forskellige figurer tilføjer mere replay value.
BlumarinaBlumarinaSkrevet 04/11-17 12:23 
Koster 285 kr. i denne weekend i Toys'r'us. Se mere i tråden om aktuelle spiltilbud.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 31/10-17 20:22, rettet 31/10-17 20:22 
Super! Jeg synes det var så pisse lamt hvis man skulle købe så mange af dem. Efter gennemførsel købte jeg 14 i den første butik og det gav mig indtrykket af at over 100 af dem skulle købes i butikkerne. Det havde været skidt :)

Også glad for at der kommer lidt mere udfordring efter gennemførsel. Ikke at jeg havde kedet mig indtil da, altså :)

Jeg synes dog at jeg savner nogle flere “rigtige missioner” i banerne. Der er ikke ret mange pr verden :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 31/10-17 20:09, rettet 31/10-17 20:11 
Det er lidt tricky, ja ;)

@3of19: Ok, tak for info :)
KamekKamekSkrevet 31/10-17 20:05 
Beano>
Man kan lave et spin-kast ved at rotere analog stick samtidig med alm kast, kræver dog lidt øvelse. Ved ikke om det er det som du mener? ;)

Jo, det er det - kender også godt til det med at rotere rundt med sticket, synes bare ikke det virker så intuitivt - men skal nok bare have øvet det lidt mere :-)
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
3of193of19Skrevet 31/10-17 20:04 
Beano>
3of19>
Har ferie pt så har allerede rundet 400 måner uden at købe ekstra måner fra butikkerne (kun en for at fylde listen).
Kommer ikke til at få problemer med at nå 500, har kun været i tre-fire verdener post-story, så der er MANGE nemme måner tilbage.

Butiks-månerne er vel obligatoriske for at nå 100%?

Ikke helt. Man kan jo købe en for 100 mønter i hvert land, men post-story kan du købe flere, og de bliver ikke ført i listen over måner man har fået. (Der er ikke en "more shopping in Samf Kingdom" for eksempel). Det føles som om de er en mulighed for folk der ikke selv kan finde nok måner til at nå bestemte landmarks, så man har mulighed for at grinde måner for mønter istedet.
BeanoBeanoSkrevet 31/10-17 20:00 
Man kan lave et spin-kast ved at rotere analog stick samtidig med alm kast, kræver dog lidt øvelse. Ved ikke om det er det som du mener? ;)
KamekKamekSkrevet 31/10-17 19:58 
Jeg er også ret begejstret for det - de har virkelig været opfindsomme med nogle af deres puzzles :-)

Eneste lille kritikpunkt indtil videre er styringen i forbindelse med motion controls når man skal kaste hatten efter flere fjender på én gang (spiller med pro controlleren så det har muligvis noget at sige :p) - ikke noget der ødelægger helhedsindtrykket specielt dog :-)
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
BeanoBeanoSkrevet 31/10-17 19:54 
3of19>
Har ferie pt så har allerede rundet 400 måner uden at købe ekstra måner fra butikkerne (kun en for at fylde listen).
Kommer ikke til at få problemer med at nå 500, har kun været i tre-fire verdener post-story, så der er MANGE nemme måner tilbage.

Butiks-månerne er vel obligatoriske for at nå 100%?
RaGeRaGeSkrevet 31/10-17 19:27 
Elsker det her spil, det er intet mindre end fantastisk.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
3of193of19Skrevet 31/10-17 19:24 
Har ferie pt så har allerede rundet 400 måner uden at købe ekstra måner fra butikkerne (kun en for at fylde listen).
Kommer ikke til at få problemer med at nå 500, har kun været i tre-fire verdener post-story, så der er MANGE nemme måner tilbage.
BlumarinaBlumarinaSkrevet 31/10-17 08:09 
Spillet har solgt over to millioner på tre dage, lyder meldingen fra Nintendo. Imponerende salgstal.

Jeg er ikke rigtig kommet i gang endnu, men det skyldes ikke manglende interesse men tid. Det ser forrygende ud.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/10-17 09:49, rettet 30/10-17 09:53 
Nej det er en skam. Gjort endnu mere åndssvagt af at der faktisk ER en toggle Motion Controls On/off i menuen, men Nintendo ved nok hvad der er bedst. Jeg aner ikke hvor slemt det er med det på.

Sættes camera sensitivity til High, bliver aimet som tank absurd følsomt, i en grad hvor det faktisk er uspilleligt.
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 30/10-17 09:17 
Åh nej, er de virkelig ikke kommet videre fra waggle i deres main games? :(
j/k
JmogJmogSkrevet 27/10-17 16:02 
Man bør endelig ikke lade sig skræmme væk fra Kingdom Battle fordi det er udviklet af Ubisoft. Det føles i helt ekstrem grad som et spil med Nintendo-stemning og finpudsning. Det er helt ekstremt godt. Er man til turbaseret strategi, så er det næsten en killer app.
OlimarOlimarSkrevet 27/10-17 10:24 
Sumez>
Nintendo har været på en helt vild streak siden de udgav Wii U, deres sans for finpudsning, kvalitet, og fokus på at https://www.youtube.com/watch?v=3MlNWYyVdh0]gøre spillene sjove[/LINK]" target="blank">gøre spillene sjove har skinnet mere igennem end nogensinde før.
Men må indrømme at jeg har meget svært ved at overtale mig selv til at købe en Switch lige nu, uanset hvor meget Odyssey trækker. Der er simpelthen ikke et eneste andet spil på maskinen jeg har den mindste smule interesse i.... med undtagelse af Octopath Traveller, og det er kun en demo. :!
Og maskinen selv har selvfølgelig holdt prisen godt. Jeg købte både Gamecube og Wii på udgivelsen, men de lå til mellem 1500 og 1700kr - jeg har aldrig givet mere end 2000 for en Nintendo-maskine. :)

Nysgerrig efter hvad det er for nogle spil Olimar har brugt tid på, hvis det har medført at han har brugt den mere end nogen andre konsoller i år?

Zelda BOTW (200+timer alene) Mario Kart 8 Deluxe ( bliver aldrig træt af online) Arms, cave story+ Steam world dig 2, Golf story ( fænomenalt spil) stardew valley, Mario & rabbids kingdom battle, shovel knight. Derudover skal jeg igang med Super Mario Odyssey, skal ha' xenoblade 2, Doom, octopath traveler. Har sikkert glemt nogen stykker :)
Bede-xBede-xSkrevet 27/10-17 10:08 
Nogle af motion kontrollerne fungerer vist ikke så godt i handheld mode:

https://kotaku.com/super-mario-odyssey-s-not-quite-optional-motion-control-1819877218
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
millenniummillenniumSkrevet 27/10-17 09:53 
Tænker at Switch atter bliver en slow burner konsol. Der er sikkert planlagt en serie af stærke udgivelse i den kommende årrække. Launch-titler manien er for de andre konsoller.
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 27/10-17 09:11, rettet 27/10-17 09:15 
Nintendo har været på en helt vild streak siden de udgav Wii U, deres sans for finpudsning, kvalitet, og fokus på at https://www.youtube.com/watch?v=3MlNWYyVdh0]gøre spillene sjove[/LINK]" target="blank">gøre spillene sjove har skinnet mere igennem end nogensinde før.
Men må indrømme at jeg har meget svært ved at overtale mig selv til at købe en Switch lige nu, uanset hvor meget Odyssey trækker. Der er simpelthen ikke et eneste andet spil på maskinen jeg har den mindste smule interesse i.... med undtagelse af Octopath Traveller, og det er kun en demo. :!
Og maskinen selv har selvfølgelig holdt prisen godt. Jeg købte både Gamecube og Wii på udgivelsen, men de lå til mellem 1500 og 1700kr - jeg har aldrig givet mere end 2000 for en Nintendo-maskine. :)

Nysgerrig efter hvad det er for nogle spil Olimar har brugt tid på, hvis det har medført at han har brugt den mere end nogen andre konsoller i år?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 27/10-17 08:56 
Coolshop har bare at få det sendt, så det forhåbentlig kommer i dag. Og måske skal PostNord også få kniven mod struben...
The medium is the message.
Bede-xBede-xSkrevet 27/10-17 06:35 
Det er et voldsomt godt første års line-up, måske det bedste fra en first party nogensinde. Og der er faktisk også ved at være en del mindre spil, jeg ser frem til at prøve, ved siden af de store. Det er godt at se.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
OlimarOlimarSkrevet 27/10-17 04:58 
Suverænt lineup af spil fra Nintendo, håber det fortsætter i 2018. Switch er nok den konsol, jeg har brugt mest tid på i år.
BeanoBeanoSkrevet 26/10-17 17:05 
DF's analyze...
https://youtu.be/LOpdeMVB5_8
BeanoBeanoSkrevet 26/10-17 16:31 
Pæne scores uden at være prangende.
74 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig