X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Arcade-åbningsfest hos Ruben og Bobby!


Svar
varmtvandvarmtvandSkrevet 19/01-16 20:50, rettet 20/01-16 09:30 
Fredag d. 22 Januar fejrer vi vores nye arcade maskiner samt vores nye koncept med time betaling.
Og at vi begynder at holde butikken og arkaden ekstraordinært åbent fra kl 17 til 22. én gang om måneden.
Her hygger vi os sammen, drikker nogle øl og holder nogle konkurrencer:) og første gang er nu d. 22 Januar!

Denne gang er der: kl 20.00
2 player VS konkurrence i ”Bubble Bobble” med præmie til vinderen!

Og der er også præmie til spilleren med den bedste samlede score fordelt på alle maskinerne når kl er 22.

Vi har fået Highscore top-10 lister over hver enkelt Arcademaskine. Hvis du får en høj nok score til at komme på top-10 listen. Så tag et billede af din score og sig det til en ansat. Så får du et stykke papir og en kuglepen og indsætter din score i holderen.

Arcaden koster nu 50,-. pr påbegyndt time og så spiller man ellers bare løs på Arcade, Pinball og Konsoller. Man kan også købe et 10-turs kort for 350,- Man man betaler max for 3 timer, dermed hvis man spiller mere er resten af dagen gratis, med klippekortet kan man dermed komme ned på 105 kr, for en hel dag.

Spil liste pt:

Arcade:
Klax
Bubble Bobble
Raiden 2
Double Dragon 2
Robotron 2084
Neo Geo MVS 4 slot (Sonic Wings 3, Metal Slug, Twinkle Star Sprites, Viewpoint)

Pinball:
Mousin Around (forhåbentlig når vi at få flere op inden fredag..)

Computer:
Amiga 500 (med bla Sensible Soccer)
Konsol:
Nes (med bla Turtles)

Jeg håber i har lyst til at komme forbi og hænge lidt ud!

Arcaden og butikken kan allerede nu besøges:) Vores åbningstider er Man-Fre 10-17 og Lør 11-16

”Ruben og Bobby” er en frisør, retro spil og legetøjsbutik samt arcadehal på Bjelkes alle 7, på Nørrebro.
Husk vi både køber, bytter og sælger 80-90er spil, konsoller og legetøj!

Mere Info: www.rubenogbobby.dk og www.facebook.com/rubenogbobby

Mvh Bobby, Jonas og Josh

Edit: Amiga 500 ændret fra at stå under konsoller, til under computer. Så ingen bliver kede af det:)

Facebook event
Retro spil butik Spiller nu: Batsugun, Solar Striker, Legend Of Zelda, The: O...
SonicSonicSkrevet 20/01-16 07:59 
Er sgu ked af, at nogen kalder en Amiga 500 for en konsol.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
millenniummillenniumSkrevet 20/01-16 09:00 
Det gør de også i Den Blå Avis, hvor C64 og Amiga er kategoriseret under "Andre spillekonsoller".

Nej, nej, nej!!

Det er full blown computerkraftværk. Det svarer til at kalde en gaming PC for en spillekonsol, bare fordi den har 30 år på bagen.
The medium is the message.
varmtvandvarmtvandSkrevet 20/01-16 09:33 
Indlæg redigeret:)
Retro spil butik Spiller nu: Batsugun, Solar Striker, Legend Of Zelda, The: O...
SumezSumezSkrevet 20/01-16 12:25 
Tsk tsk. detaljer :)

Hvis jeg er kommet på højkant igen på fredag, kommer jeg forhåbentlig. Blev desværre ramt at pludseligt hold i ryggen i går, hvilket har begrænset mig ret meget.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 20/01-16 13:22 
For meget stående gaming ved arcademaskinerne...?
The medium is the message.
spectrespectreSkrevet 20/01-16 13:41 
det er da åbenlyst at kæresten vil sætte ham i arbejde :P

Kunne godt have fundet på at dukke op, men kan ikke på dato'en, men det ser ud til at det bliver en månedlig ting, så det kommer vel til at lykkedes på et tidspunkt?
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
millenniummillenniumSkrevet 20/01-16 14:02 
Ja, jeg er så liiige i Hamborg den weekend. Men en anden gang, ja for pokker.
The medium is the message.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 21/01-16 14:14 
bobby er du der nede før 1700? :)
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
varmtvandvarmtvandSkrevet 21/01-16 21:36 
Ville være hyggeligt at møde nogle af jer. Jeg er der fra kl 10 til 22.
Retro spil butik Spiller nu: Batsugun, Solar Striker, Legend Of Zelda, The: O...
SumezSumezSkrevet 22/01-16 12:01 
Kommer nok derned lidt tidligt. Det var ikke gået op for mig at det "kun" var til 22, jeg troede det startede kl 20.
Så jeg når ikke hjem først, så kommer og hænger fra 16-17 tiden ca.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig