X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Spiller I stadig PSO?


Svar
SeventhSunSeventhSunSkrevet 02/08-03 14:07 
Jeg returnerede MM3 og fik PSO + 100 kr i EB.

Nu skal jeg se hvad det her spil er for noget.
Hvornår spiller I?

Har I faste servere lissom jeg kan se de gør på GC forummet?
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
HulleHulleSkrevet 02/08-03 19:04 
Det var da godt nok en god byttehandel du fik lavet dig der.
Jeg er da frisk på en gang PSO nu. Hvad siger du til det?
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
3of193of19Skrevet 02/08-03 19:10 
Er ikke på for tiden pga at jeg ikke har bredbånd for tiden (skifter provider).
Har de fikset det der forbandede crahsproblem efterhånden? Er der kommet nye quests og challenge mode baner?
HulleHulleSkrevet 02/08-03 19:44, rettet 02/08-03 19:44 
Har aldrig crashet i de 14+ timer jeg har været på.
Quest ved jeg ikke. Den eneste jeg kan vælge online er Lost Heat Sword, og så en "shop quest". Men der er kommet noget med et Photon Drop som man skal give til én..
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
HulleHulleSkrevet 02/08-03 21:24 
Det sagde jeg vist lidt for tidligt. Er lige blevet disconnected :/
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
SeventhSunSeventhSunSkrevet 03/08-03 14:10 
Var ikke lige på i går.

Men ellers er jeg klar til at prøve det af.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
Star SoldierStar SoldierSkrevet 03/08-03 14:26 
SeventhSun >
Har I faste servere lissom jeg kan se de gør på GC forummet?

Jeg tror nok de fleste af os er færdige med PSO (GC), for mig var det fordi der ikke var nok at hente i spillet til sidst, der er selvfølgelig Ultimate mode og nogle rare våben, men når man er kommer igennem begge episoder bliver det lidt for trivielt (med mindre man kan affinde sig med alle de JERKS der er på PSO nogle gange), La0s og jeg har dog haft nogle gode timer PSO og hver gang jeg logger på bliver jeg lidt rørt, jeg vil sige at PSO er en af de bedste spil der er lavet, stemningen er stadig fed, men jeg giiiider bare ikke mere (men mest fordi man skal betale, irritere mig).

UPS! jeg er i XBOX "forumet" ;).... stadig et godt spil....
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
JAAJAASkrevet 03/08-03 15:23 
Jeg har nu spillet GC PSO i noget der nærmer sig 600 (ja, sekshundrede) timer, og tror jeg er færdig med det i denne omgang. Vender nok tilbage engang senere på året, og da i hvert fald omkring Halloween.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig