X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Mortal Kombat X


Svar
BeanoBeanoSkrevet 02/06-14 16:54, rettet 02/06-14 16:55 
Nyt MK spil til udgivelse i 2015.

Trailer:
http://youtu.be/Ci6lMQNLKZU

http://www.e... Se hele indlægget
75 emne(r).
1 2 > »

Svar
BeanoBeanoSkrevet 02/06-14 16:54, rettet 02/06-14 16:55 
Nyt MK spil til udgivelse i 2015.

Trailer:
http://youtu.be/Ci6lMQNLKZU

http://www.eurogamer.net/articles/2014-06-02-amazon-lists-next-gen-mortal-kombat-10
nerosnerosSkrevet 02/06-14 19:20 
Derfor køber jeg en PS4 ;-)
Bashful Neophyte
slk486slk486Skrevet 02/06-14 20:52 
Can. Not. Wait... :)
j/k
SumezSumezSkrevet 03/06-14 11:36 
Jeg håber der er mindre hiphop i det fulde spil (ellers er nummeret dog ikke så skidt som det kunne være)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 03/06-14 11:39, rettet 03/06-14 11:40 
Helt enig. Nummeret i sig selv er ok, men passer slet ikke :) Vi skal ikke have nogen dubstep infestation i vores Mortal Kombat, tak.
j/k
SumezSumezSkrevet 03/06-14 11:42 
Selv dubstep havde passet bedre. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 03/06-14 11:51 
Ha ha :D
j/k
DarkbeatDarkbeatSkrevet 03/06-14 13:34 
Min onkel arbejder hos Mortal Kombat og han har allerede nu fortalt mig hvordan resten af soundtracket bliver

Stryker's Theme:
http://youtu.be/HJBnNziI5wk

Liu Kang
http://youtu.be/HsVMr7NWuCU

Goro
http://youtu.be/Gyy_NkeD6pg
slk486slk486Skrevet 03/06-14 13:45, rettet 03/06-14 13:47 
Jeg synes godt nok teksten i Stryker's Theme er svær at lære :(
j/k
SumezSumezSkrevet 03/06-14 13:54 
Darkbeat>
Min onkel arbejder hos Mortal Kombat

:D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
FancyPantsFancyPantsSkrevet 03/06-14 14:25 
Darkbeat>
Min onkel arbejder hos Mortal Kombat og han har allerede nu fortalt mig hvordan resten af soundtracket bliver

Ellers er det næppe noget du ikke kan fikse med lidt Quad City DJ's :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
nerosnerosSkrevet 10/06-14 10:59 
Ok det ser seriøst voldsomt ud! :D

Jeg er blevet ultra hyped på det her nu!!

In game footage
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 10/06-14 11:27 
Det er ok pænt i hvert fald!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 10/06-14 11:37, rettet 10/06-14 13:25 
Tidligere fighters som Konami's Dragon Might har måske inspireret dem lidt hvor man kunne bruge omgivelserne til sin fordel, men hvor godt det bliver må vi se. Kan godt blive lidt bange for at det kan blive forvirrende hen af vejen. Flot og flydende ser det ud ihvertfald.
Bashful Neophyte
slk486slk486Skrevet 10/06-14 13:11 
De to nye de viste ser vildt fede ud. Groteske på hver deres måde og lige tilpas i MK universet.
j/k
BeanoBeanoSkrevet 30/01-15 18:02 
Conan og to NFL spillere tager et kig på MKX :

http://youtu.be/MNpkSyryQz4
SumezSumezSkrevet 30/01-15 18:34 
Du er langsom :)

http://www.playright.dk/forum/emne/20205-youtube-og-lignende#697958
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 30/01-15 18:36 
Lol... damn you :D
BeanoBeanoSkrevet 20/03-15 16:15, rettet 20/03-15 16:50 
PS4 versionen vil understøtte PS3 sticks :)

Kilde:
https://twitter.com/LabZeroGames/status/578663864805539840
GreaseballGreaseballSkrevet 23/03-15 18:17 
Fire første DLC karakterer er annonceret.
Jason Voorhees var allerede præsenteret. Tanya og Tremor har jeg ikke set før. Predator er med som nr 2 gæste stjerne i denne omgang.
https://www.youtube.com/watch?v=-gEHkbjmFNc

Der mange der mener at prisen for DLC pakker med 4 karakterer vil være for dyr og som man så med Mortal Kombat 9 og Injustice: Gods among us. Så dukker der nok en komplet udgave op hvor alt DLC er med på disken senere på året.

Hvor mange er med fra dag 1 og hvor mange vil heller vente og se om der kommer en komplet udgave af spillet senere?
Personligt så vil jeg helst vente og se om der dukker en komplet udgave op.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 23/03-15 20:11 
Jeg venter. Jeg gider ikke betale penge for et ufærdigt produkt hvor DLC'en allerede står klar :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
3of193of19Skrevet 23/03-15 21:58 
Springer også over. Ikke særlig overbevist af Injustice, og så Goro som pre-order bestikkelse.
Kostumer/skins er ok at lave som bonus i en fighter, men ikke hele karakterer.

Injustice var noget værre rod, hvis man ser matches af gode spillere.
MKX føles som om der bare proppes en masse features med i spillet for at have noget kød til casuals og splatter til at få opmærksomhed i pressen samt salg til teenagedrenge og voldsfetichister og så være komplet ligeglad med alt hvad der hedder spilbalance.
happyEDhappyEDSkrevet 14/04-15 11:35, rettet 14/04-15 11:37 
Der er et par dage endnu før det bliver udgivet i eu. Men det får gode anmeldelser med på vejen fra fx. polygon med et 9 tal.

Så jeg har et spørgsmål. Pad eller stick, hvad bruger du til MK ?

Jeg ved der er en del flere pad brugere i MK end fx. street fighter
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
nerosnerosSkrevet 14/04-15 11:54 
Køb det der er billigst ;-)
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 14/04-15 12:03 
Hvis man allerede har et PS3 stick, bør det virke med det :)
happyEDhappyEDSkrevet 14/04-15 12:51 
Det er ikke det jeg spørge om. Jeg har det jeg skal bruge, jeg spørger om hvad folk bruger til spillet, hvis jeg spurgte til street fighter tror jeg størstedelen ville råbe stick i kor.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
SumezSumezSkrevet 14/04-15 14:00 
Der er penge i alt!

Mortal Kombat X
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 14/04-15 14:07 
Jøsses... men er ikke overrasket længere :P
nerosnerosSkrevet 14/04-15 14:09, rettet 14/04-15 14:10 
Husk det er ikke pads eller stick der afgør om man er god til fightspil ;-) Men når det nu er sagt så ville jeg nok vælge stick. Men når jeg har gang i noget Neo Geo eller Supergun kan jeg sagtens bruge et pad, men altså foretrækker et stick.
Bashful Neophyte
WehnerWehnerSkrevet 14/04-15 14:32 
Pay to win i den reneste form :o
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 14/04-15 15:07, rettet 14/04-15 15:08 
Det er jo et eller andet sted ganske tilforladeligt i den forstand at det ikke ændrer noget på gameplayet. Fatalities er jo kun for show, hvis man allerede har vundet.

Men jeg kan alligevel ikke lade være med at blive fornærmet, det er åbenlys whale hunting og bare en virkelig grim måde at presse flere penge ud af sit spil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 14/04-15 15:09 
Ah. Så lidt har jeg spillet Mortal Kombat :) Jeg troede faktisk, at de gav noget, rent gameplaymæssigt.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
vyssenvyssenSkrevet 14/04-15 15:32 
Endnu engang opsummerer et billede en masse af det der er galt med spilbranchen.
happyEDhappyEDSkrevet 14/04-15 15:34 
Wehner>
Pay to win i den reneste form :o

Syntes ikke om at betale for at spille nemmer, men mener nu ikke at der er tale om pay to win for runden er jo over når man bruger fatalities?
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
WehnerWehnerSkrevet 14/04-15 15:36 
Der var vist en, der ikke fik læst siden ned, inden han svarede ;)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
GreaseballGreaseballSkrevet 14/04-15 15:37 
Stem med tegnebogen folkens. Lad værd med at bruge penge på dårlige DLC.
Køb kun det som giver mening.

Fatter så slet ikke den der Easy Fatalities. Man kan jo alligvel pause spillet når der bliver sagt "Finish Him" og se hvodan det skal udføres. Gider man ikke gætter sig til hvordan alle moves skal gøres, så kig på en guide og efter brug så står det permanent på figurens move liste. Det var i hvert fald tilfældet i MK9.
happyEDhappyEDSkrevet 14/04-15 16:28 
Wehner>
Der var vist en, der ikke fik læst siden ned, inden han svarede ;)

ah ja så er den da slået i med søm:)
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
Bede-xBede-xSkrevet 14/04-15 17:01, rettet 14/04-15 17:03 
Sumez>
Men jeg kan alligevel ikke lade være med at blive fornærmet, det er åbenlys whale hunting og bare en virkelig grim måde at presse flere penge ud af sit spil.

Både det og så ved vi jo også godt, at der bliver gået endnu mere til den næste gang, om det så er i næste spil eller en senere patch..

Læste at man vist kunne grinde sig til easy fatalities også, for alle AAA spil skal jo ha' grinding :(
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 14/04-15 18:24 
Yep, masser af grinding - dog efter ting der ikke påvirker gameplayet - og naturligvis kan man betale sig fra det:

Elsewhere, Easy Fatalities, among other aesthetic items such as costumes and character art, are unlocked from the Krypt, a dungeon players explore from a first-person perspective. To unlock an item you have to spend a set number of MKX's virtual currency, Koins. Everything you do in MKX earns Koins. You cannot pay real-world money for in-game Koins.

I found finishing the story scored me enough Koins to go on an initial spending spree in the Krypt, but I quickly ran out. I wouldn't describe the rate of Koin acquisition in MKX as inadequate or generous. It's somewhere in between. So, it will take some time to unlock everything from the Krypt, and all of the Easy Fatalities along the way.

Perhaps that's why you can spend £15.99 to unlock all Krypt items. This will save you a lot of time if you plan on unlocking everything MKX has to offer, but it's worth noting none of the add-ons that are up for sale affect gameplay in any way.

http://www.eurogamer.net/articles/2015-04-14-you-can-buy-mortal-kombat-x-easy-fatalities
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/04-15 18:28 
Jeg synes det er langt være at der er characters som pre-order bonus... :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 14/04-15 18:40 
Det er jeg bestemt heller ikke glad for. Grinding (crafting/leveling/loot mm.) er dog endnu værre i min bog, for det har inficeret alt AAA efterhånden.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 14/04-15 20:58, rettet 14/04-15 20:59 
Bede-x>
Både det og så ved vi jo også godt, at der bliver gået endnu mere til den næste gang, om det så er i næste spil eller en senere patch..

Det går hurtigt med patches nu om stunder og som vi har set det utallige gange før, så starter man med en model til anmelderne og ændrer det bagefter, når forbrugerne får det. Så slipper man jo også for det bliver omtalt negativt i anmeldelserne..

What I don't like is the $30 Kombat Pack being sold at launch (before launch even), the Goro pre-order bonus character lockout, and the $1.99 Blue Steel Sub-Zero skin that looks so cool that you naturally are inclined to buy it. Oh, and the $19.99 Krypt content unlock cheat code, after a patch came in pre-launch to decrease your token earn rate.
(..)

Normally the $19.99 Krypt unlock code would fall under "optional microtransaction" just like the Fatalities, but there was a patch implemented before launch that lowered the rate at which you earn tokens -- used to unlock Krypt features.

http://www.destructoid.com/mortal-kombat-x-s-dlc-model-is-a-disservice-to-netherrealm-by-warner-bros--290451.phtml
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/04-15 21:04 
Har man ikke mulighed for at spille uden patch, offline selvfølgelig?
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 14/04-15 21:11, rettet 14/04-15 21:12 
Det ved jeg ikke. Er ikke klar over om den sænkede XP (Koins) rate er en del af den fysiske udgave, men selv hvis det ikke er, er det da træls at blive afskåret fra online mode (og patches, som tit er nødvendige i dag). Og så er det pisse frustrerende hver gang man ser dem lave den model med at sende en version til anmelderne og en anden til forbrugerne :(
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/04-15 21:17 
Jeg forstår ikke problemet (ikke at jeg forsvarer dem overhovedet), for fatalities er da netop kun fede hvis de er svære at udføre. Hvis man får dem at se om og om igen bliver de tværtimod kedelige og irriterende. Så jeg forstår slet ikke deres idé med at gøre dem nemme at udføre til at starte med. For mig vil der slet ikke være nogen fidus i at grinde efter at unlocke easy fatalities heller.

Men jeg er slet ikke klar på spillet. Pre-order characters fragmenterer spillet og ødelægger det. Det nye her viser bare at udvikleren er endnu mere nederen end først antaget, så dem støtter jeg selvfølgelig ikke i nogen form :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 14/04-15 21:25, rettet 14/04-15 21:36 
Konsolkongen>
Jeg forstår ikke problemet (ikke at jeg forsvarer dem overhovedet), for fatalities er da netop kun fede hvis de er svære at udføre.

Det er ikke fatalities der er problemet i den nye patch. Det patchen gør, er at sløve progressionen, så du optjener færre Koins/tokens og der med har sværere ved at købe de ting der sælges i Krypt'en. Naturligvis for øge sandsynligheden for at nogen vælger at købe det hele med rigtige penge, frem for at skulle grinde for at optjene det.

For ikke anmelderne skal få færten af den slags i dag, gør man tit det at man sender en version ud til anmelderne (og evt. forbrugerne), hvorefter man senere ændrer progressions raten eller antallet af microtransaction.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
nerosnerosSkrevet 14/04-15 21:28 
Jeg vil aldrig købe sådan noget DLC skidt.

Ja der er noget HELT galt med spilbranchen når man ser det fra den her vinkel :-(
Bashful Neophyte
GreaseballGreaseballSkrevet 14/04-15 22:00, rettet 14/04-15 22:11 
Jeg venter til de udgiver The complet edition. Hvilke de helt sikker gør hvis man se på både MK9 og Injustice, så slipper man for al det bøvl med dlc. Hvert fald dĺc figurer.

Det er skyde sig selv i foden at tror at anmeldere ikke ser den slags patches. En anmeldelse kan også "patches". Forstået på den måde at en online artikel, som de fleste er idag jo, kan bringes med en update og dermed trække karakteren ned. Hvis anmelderen gider. Om ikke andet giver det, som vi ser her. En stak dårlig omtale.
Kan huske Forza 5 fik hug pga det tog for lang tid at tjene til biler. Efter kritikken af det, valgte de at patche det så det blev nemmere at tjene til nye biler.
Man skulle tror de kunne lærer af andre udvikleres fejl :/
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/04-15 22:16 
Bede-x>
Konsolkongen>
Jeg forstår ikke problemet (ikke at jeg forsvarer dem overhovedet), for fatalities er da netop kun fede hvis de er svære at udføre.

Det er ikke fatalities der er problemet i den nye patch. Det patchen gør, er at sløve progressionen, så du optjener færre Koins/tokens og der med har sværere ved at købe de ting der sælges i Krypt'en. Naturligvis for øge sandsynligheden for at nogen vælger at købe det hele med rigtige penge, frem for at skulle grinde for at optjene det.

Jeg var ikke klar over at der var andet at købe for de point man optjener :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 28/04-15 17:45 
Her er den mest realistiske anmeldelse af MKX

https://www.youtube.com/watch?v=3FKxU-3uBLc
75 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig