X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Enternal darkness - hvad sker der ?


Svar
crying outcrying outSkrevet 31/07-03 19:01 
Havde hoert saa meget om dette, hvorfor jeg 'straks' koebte det. Rimeligt godt - overordnet set - , men ...

Hvorfor ?? skal alle mellemsekvenserne absolut vises i et 'vindue' - ser absolut ikke godt ud paa et 32"ws !

Lyden - flere gange er der 'knas paa linjen' (et kort 'grrr') ? Andre der har oplevet det ? har cuben slaaet til via det oficielle RGB-kabel ('stoejen' er der hvad enten jeg har lyden vi tv, eller via SolbySourroundII receiveren - og da der ikke er noget ved andre spil, kan det naeppe vaere kablet..)
Jusqu'a ici tout va bien....
NaieraNaieraSkrevet 31/07-03 19:23 
crying out >
Hvorfor ?? skal alle mellemsekvenserne absolut vises i et 'vindue' - ser absolut ikke godt ud paa et 32"ws !

Det kan være spillet understøtter Widescreen, men de har nok ikke gidet lave videoerne to gange...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 31/07-03 19:47 
Nu husker jeg ikke lige ED på dette punkt, men det er temmelig normalt, at man viser mellemsekvenser i widescreen, for at give det et mere filmisk præg (og spare plads).
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 31/07-03 19:48 
Hvad menes så med vinduet?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
crying outcrying outSkrevet 31/07-03 19:50, rettet 31/07-03 19:51 
det er jo netop ikke i WS eller bare fuldskaerm ! .. lad os kalde det et vindue med sorte borders !

Edit / Teki ... jo jo ;)
Jusqu'a ici tout va bien....
MadsMadsSkrevet 31/07-03 19:50 
Mon ikke han mener en ramme uden om billedet? - Jeg kan godt nok heller ikke lige huske det...
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
SeventhSunSeventhSunSkrevet 31/07-03 19:52 
Crying Out har du et WideScreen tv?

Hvis ikke er det jo netop ws hvis filmene har sorte kanter i tpo og bund.

Hvis du har, skal du huske at vælge det i spillet under options.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
crying outcrying outSkrevet 31/07-03 19:55, rettet 31/07-03 19:58 
SeventhSun >
Crying Out har du et WideScreen tv?

yes yes .. det har jeg da..

Hvis ikke er det jo netop ws hvis filmene har sorte kanter i tpo og bund.

Hvis du har, skal du huske at vælge det i spillet under options.

Den er sat til 16:9 - og alligevel er der borders om alle sekvenser ! (videosekvenserne)


EDIT : Altsaa borders hele vejen rundt om sekvensen !
Jusqu'a ici tout va bien....
RJKRJKSkrevet 31/07-03 20:34 
Som sagt vælger man ofte at beskære videosekvenser en del, for at spare på pladsen. Typisk mest i højden, men i bredden er det heller ikke usædvanligt.

Men videosekvenserne i ED er alligevel så grimme, at det vel kan være ligemeget... ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
crying outcrying outSkrevet 31/07-03 20:39, rettet 31/07-03 20:46 
Ok - det overlever vi saa ;) ... og jo - det kan vel vaere ligemeget (ja ja .. naesten da...)

Men er der andre der har haft problemer med 'knas' i lyden ? Det irreterer mig grusomt ! Spil skal spilles i sourround - ED i moerke med fuld knald paa sourrounden... og saa er det altsaa ikke saerligt heldigt med lidt 'knas' naar det bliver spaendene :(
Jusqu'a ici tout va bien....
MadsMadsSkrevet 31/07-03 20:43 
Jeg spiller også mine spil i surround når det er muligt, men da jeg ikke lige er i besiddelse af ED kan jeg ikke teste det.

Jeg har dog spillet det igennem, det er bare et stykke tid siden, og jeg husker ikke at der skulle være nogen lydproblemer.
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 31/07-03 20:44 
RJK >
Men videosekvenserne i ED er alligevel så grimme, at det vel kan være ligemeget... ;)

Hehe, det er ikke engang løgn :)
(...)
RJKRJKSkrevet 31/07-03 21:11 
Teki >
Jeg har dog spillet det igennem, det er bare et stykke tid siden, og jeg husker ikke at der skulle være nogen lydproblemer.

Ditto. Og jeg har gennemført det to gange - altså i alt ca. 20 timer - med surround.

Men altså: lydkvaliteten i spil er generelt ikke noget at råbe hurra for (sammenlignet med film).
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
tastasSkrevet 31/07-03 21:11 
Jeg bemærkede ingen knas i lyden da jeg gik igennem spillet.
Jeg havde mit kørende igennem anlægget med stereo lyd dog.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 31/07-03 21:35 
Jeg kan da prøve på søndag når jeg får mit anlæg fragtet ned til min homeboyhybel. Det er godt nok kun kvadrofoni men det skal jo sættes til Surround lyd, så mon ikke det er det samme.
Spiller nu: Phantasy Star IV
crying outcrying outSkrevet 31/07-03 21:56 
Ok,
jeg konstaterer saa bare, at der _er_ noget galt her med lyden (hvert +/- 15 min at der kommer et kort 'knas')... Og gaar saa ellers ind og spiller videre, nu hvor der er moerkt :)
Jusqu'a ici tout va bien....
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig