X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Equilibrium


Svar
PalsgaardPalsgaardSkrevet 31/07-03 00:20 
Jeg har lige set filmen Equilibrium og synes faktisk den er rigtig fed på sin helt egen måde ! Hvis i andre har set den kunne jeg godt tænke mig at vide hvad i synes om den ???
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
RJKRJKSkrevet 31/07-03 00:27 
Hvis man ser den uden nogen forventninger eller noget, er det vel ganske udmærket scifi.

Sammenlignet med det bedre i genren falder den (logisk nok) til jorden. Lidt for genkendelig historie (1984, Fahrenheit 451) og lidt for Matrix-ripoff-agtig stil.

Det er under en måned siden jeg så den, men har allerede glemt det meste... Som scifi-fan er det da lidt skidt (af filmen).
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 31/07-03 00:35 
Equilibrium er ganske underholdende. En klassisk B-film med til syneladende overraskende højt budget.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Star SoldierStar SoldierSkrevet 31/07-03 00:38 
Dooh, nu skal der klaskes igen, jeg syntes det var en udemærket film.... vær mere positiv, der kommer ikke meget af den slags.
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
PalsgaardPalsgaardSkrevet 31/07-03 00:38 
jeg ved ikke hvorfor men jeg kom lidt til at tænke på Demolition-man i en slags opdateret version efter den standard for genren Matrix har sat !!

Eneste minus jeg føler er at man sidder lidt med en tom fornemmelse efter Equilibrium, men jeg forventer måske lidt at det kommer når hovedet lige har fået vendt og drejet den !!!

Jeg har ikke set Fahrenheit 451 så ved ikke om selve idien er prøvet før !
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
SumezSumezSkrevet 31/07-03 01:15 
Som sagt, hvis man ikke tager Equilibrium særlig seriøst, er det en god og underholdende film.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Per SPer SSkrevet 31/07-03 01:20 
- enig med Star Soldier..

Bare vent til i ser den danske titel på Equilibrium:

Cubic .. Argh!
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
SumezSumezSkrevet 31/07-03 01:28 
Equilibrium kommer til Danmark??
Den er over et år gammel allerede og forlængst ude på DVD.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Per SPer SSkrevet 31/07-03 03:06 
- Hvad der sker ude i den store verden, er ikke altid lig med hvad der sker med udgivelserne i Danmark.. :)

ikke ude endnu
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig