X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Middle-earth: Shadow Of Mordor


Svar
jaesjaesSkrevet 23/12-13 14:59, rettet 26/12-13 19:22 
Monolith (de amerikanske) er i gang med at udvikle et open world-spil i Middle-earth-universet. Det skulle komme næste år til PS3/4, X360/One og pc.

Det bliver enten et actionspil i 3. person med RPG-elementer, eller et action-RPG, afhængig af éns definition. Man spiller en ranger med Wraith-evner, og der er fokus på, at historien formes ud fra spillerens handlinger.

Kun... Se hele indlægget
100 emne(r).
« < 1 2

Svar
HeroldHeroldSkrevet 30/09-14 15:45 
Der fik jeg lyst til at aflyse alle aftaler over de næste par dage - kun for at kunne spille det. :(
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 30/09-14 15:58 
Jeg har fået lyst til en PS4. Ikke godt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PapandPapandSkrevet 30/09-14 16:02 
Jeg har lyst til at købe mit første digitale spil til fuld pris på pc.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
DarkbeatDarkbeatSkrevet 30/09-14 16:07 
De sælger Steamkoder rundt omkring uden for Steam til lidt billigere penge end de 50 Ecu de vil have for dér.

https://www.coolshop.dk/produkt/middle-earth-shadow-of-mordor-code-via-email/AB2SK5
http://www.shopto.net/video-games/download/DWNLD35279-middleearth-shadow-of-mordor-preorder
Bede-xBede-xSkrevet 30/09-14 16:17, rettet 30/09-14 16:21 
Jeg købte det hos Greenmangaming.com, hvor koden SEPTEM-BEROFF-ER25XX virker omkring en time endnu og giver 25% rabat (dvs ca 215 kr for spillet).
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
PapandPapandSkrevet 30/09-14 16:36 
Takker! Den røg jeg på. Så er det bare at vente 35GB. :D
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
JmogJmogSkrevet 30/09-14 16:53 
Kæft, det bliver bare bedre og bedre. Ja, det kopierer gameplayelementer fra Creed og Arkham-spillene, men kun de gode dele.

Loadetiderne er uden betydning. Typisk fem sekunder når man dør og skal genprøve en mission. Herligt.
SumezSumezSkrevet 30/09-14 17:18 
dør og skal genprøve en mission

Som jeg forstod det er det ellers "kanon" når man dør, og en del af historien som bare fortsætter? Altså spillet husker når fjenderne har dræbt dig osv.
Hvordan fungerer save-systemet helt nøjagtigt? Er det ligesom i Dark Souls hvor hver handling er bindende? (krydser fingre)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 30/09-14 17:22 
Jojo, helt korrekt. Fjenderne husker de har dræbt dig. Jeg skulle have formuleret det anderledes. Restarter ved sidste checkpoint var hvad jeg mente.

Det er konstant autosave, så ingen mulighed for at snyde. Jeg mener i øvrigt, at de forskellige ork-kaptajner og indbyrdes rivaliseringer er autogenererede, så ingen har præcist de samme oplevelser.
BeanoBeanoSkrevet 30/09-14 17:41 
Skal du ikke streame fra det? ;)
JmogJmogSkrevet 30/09-14 17:42 
Bryder mig ikke om at få et mindre vindue, når jeg streamer. Sorry.
BeanoBeanoSkrevet 30/09-14 17:44 
Behøver du ikke, bare vælg full screen.
JmogJmogSkrevet 30/09-14 17:47 
Ah. Det skal jeg da lige tjekke så.
JmogJmogSkrevet 30/09-14 17:56 
Jeg streamer indtil min pizza ankommer:
http://www.twitch.tv/primalsage

Get it while it's hot :-). Skal lige siges at jeg ikke er så god til spillet endnu. Tager mig lidt tid at få button combos ind under huden.
BeanoBeanoSkrevet 30/09-14 18:22 
Det var fint :)
JmogJmogSkrevet 30/09-14 18:23 
Ooog der ankom pizzaen. Håber nogen nåede at se lidt af spillet i den korte tid. Jeg vender tilbage senere.

Pissedårlig timing. Nåede lige at rende ind i en kaptajn, da pizzabudet kom. Var nødt til at flygte fra ham. Nu vil han være endnu stærkere næste gang og have massiv håneret fordi jeg flygtede fra ham.
BeanoBeanoSkrevet 30/09-14 18:55 
Jeg så ca 15 min og så stadig sjovt ud. Bitrate var meget lav, måske havde du ikke sat den til max?
JmogJmogSkrevet 30/09-14 19:03 
Jo, den var sat til max, men jeg har kun 2mbit upload. Hvor meget skal man have for at maxe en twitch stream ud?
BeanoBeanoSkrevet 30/09-14 19:06 
Dunno.
JmogJmogSkrevet 30/09-14 19:27 
Jeg streamer igen nu. Lover det bliver langt mere end en halv time denne gang :-)

http://www.twitch.tv/primalsage
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/09-14 20:38 
Jeg så med en fem minutter. Lord of the Rings siger mig ikke voldsomt meget, men jeg synes du fik det til at se rigtig sjovt ud :) Synes systemet lyder meget spændende og det tiltaler mig hvis spillet er svært :)

Kører det pænt? :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 30/09-14 20:39 
For satan jeg er træt af Mozfel The Ever-wounded. Tror snart han har myrdet mig seks-syv gange. Og han har en ny replik om det HVER gang.
BeanoBeanoSkrevet 30/09-14 20:47 
Jeg så godt han nakkede dig og blev forfremmet - og at du er pissed på ham nu viser at systemet fungerer ;)
JmogJmogSkrevet 30/09-14 21:29 
MotherFUCKER! Var igang med at kæmpe mod en anden kaptajn og hans folk... og så dukker min "yndlingsfjende" op igen. Og nakker mig.

Hææææævn!
JmogJmogSkrevet 30/09-14 21:37 
Kreativt navn til trophy. Dropper et fluebo ovenpå fjenderne: "Fly, you fools!"
FancyPantsFancyPantsSkrevet 30/09-14 22:51, rettet 30/09-14 22:54 
Efter at have haft din stream kørende på monitor nr. 2 i et godt stykke tid, er jeg nu også i færd med at købe skidtet.
295,70,- for spil + season pass (PC) hos Oneplay. :)

Edit: og yderligere 5% rabat med "rabatkongen" som kode.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
JmogJmogSkrevet 01/10-14 00:16 
Så er jeg færdig for i dag. Fem-seks timer inde i det og jeg har ikke nakket en eneste af de fem warlords endnu. Faktisk er der sikkert endnu mere at lave nu end da jeg startede, da et par af de tidlige kaptajner nu er gået fra level 1 til level 20 pga succes mod mig og i deres interne stridigheder. Og flere af de få (spiltimerne taget i betragtning) kaptajner jeg har nakket, er blevet erstattet af nye kaptajner, fordi et par menige var så heldige liiige at få det dræbende slag ind mod mig i en kamp mod en kaptajn.

Et spil der siger det byder på noget nyt og holder det 100%. Kan slet ikke huske hvornår det sidst er sket.
PapandPapandSkrevet 01/10-14 00:34 
Rundede min 4. time nu. For pokker det her spil er fedt!

Jeg vidste ikke det store om spillet inden jeg fulgte lidt med på tråden her, så det er en kæmpe overraskelse at det er SÅ godt. Dynamikken og tempoet er helt fantastisk og spillet byder samtidig på en reel udfordring.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
JmogJmogSkrevet 01/10-14 02:31 
Konsolkongen>
Jeg så med en fem minutter. Lord of the Rings siger mig ikke voldsomt meget, men jeg synes du fik det til at se rigtig sjovt ud :) Synes systemet lyder meget spændende og det tiltaler mig hvis spillet er svært :)

Kører det pænt? :)

Spillet giver en overraskende god udfordring indtil videre. Elsker det.

Performance er fremragende. Solid framerate hele tiden. Har overhovedet ikke bemærket nogen dyk eller tearing.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 02/10-14 21:02, rettet 02/10-14 22:13 
Lydarbejdet i det hér spil er fantastisk. Ud over alle de unikke one-liners og ting folk siger er det også fedt at de forskellige warchiefs har deres egen tema nummer. Det er det godt nok det samme stykke musik, men man kan hører orcer chante warchiefens navn ind over (f.eks. "Throk! Throk! Throk!") og ALLE orcer i spillet kan jo i teorien blive warchiefs, så de har fandmer indspillet mange.

*EDIT* og så er Ratbag the Coward for øvrigt fantastisk... Eller også virker han bare sådan fordi hovedpersonen er så kedelig? Han burde have sin egen DLC. :D http://youtu.be/AqlU0QOBK9Q
JmogJmogSkrevet 03/10-14 00:52 
Ratbag er jeg også vild med. Hans replikker er altid en fornøjelse.

17 timer inde i spillet. 29% gennemført. Og jeg har ikke lavet en eneste mission der føltes som padding. Kampsysyemet bliver bare bedre og bedre. Har lige unlocked mulighed for at teleportere/shockangribe mod enhver modstander jeg kan sigte på, hvilket er rigtig sjovt, når man skal undslippe 25 skrigende orker der løber efter en.

Det er også vildt imponerende, at der virkelig ER så mange fjender på een gang, og spillet stadig kører flydende.
HeroldHeroldSkrevet 03/10-14 02:20 
Pc-udgaven kan fås billigere på brasilianske Nuuvem.com.br. 180kr ca. Man skal lige over en Google translate, men alt er fint. De sælger jævnt meget til udlandet og er en officiel Steam retailer. Det plejer at være markeret tydeligt, når der er regionsproblemer.

Har iøvrigt lige gennemført det. Anden halvdel blive vildere :'D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
DarkbeatDarkbeatSkrevet 03/10-14 06:07 
Jeg vil sige at udfordringen falder drastisk når man er levelled op og kommer dybere ind i spillet. Det var ihvertfald kun i starten af spillet at jeg blev dræbt af orcerne...
Der er selvfølgelig andre gameplay elementer, så som missioner hvor man ikke må blive set og andre ting man skal gøre på en bestemt måde, men i forhold til Batman spillene er man næsten overpowered.

Stadigvæk er det 8/10 efter min mening :)
PapandPapandSkrevet 03/10-14 10:20 
Jeg er 14 timer inde og troede egentlig jeg var nær slutningen, da alle warchiefs er døde og jeg har fået nakket Black Captain. Men jeg er jo kun godt halvvejs, så vidt jeg kan forstå!

Jeg er kun død 4-5 gange indtil videre, så jeg synes måske ikke det er helt så svært som ved første indtryk. Men meget lig eksempelvis Dark Souls, så kan man mestre spillet via øvelse. Jovist, skills og runer har indflydelse, men når først styringen sætter på rygraden, så kan man klare sig igennem det meste med lidt koncentration og god timing.

Kampsystemet bliver i øvrigt ved med at være fantastisk og jeg har da aldrig følt mig så badass i et spil som dette. :D
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
BeanoBeanoSkrevet 03/10-14 18:48 
Jeg får lange løg af spil som ikke kan finde ud af at have ordenlig kamerakontrol, dvs X og Y akserne ikke har samme følsomhed :p
JmogJmogSkrevet 05/10-14 13:44, rettet 05/10-14 13:45 
Jeg capturede 13 minutters gameplay, hvor jeg får demonstreret flere af de evner man har. Og myrdet en allerhelvedes mængder orker.

Er i øvrigt nu kommet til spillets område nummer 2. Dejligt visuelt anderledes end det første område.

Youtube. Husk at sætte kvalitet til 720p
BeanoBeanoSkrevet 05/10-14 15:28 
Jeg er gået død i det pga. kameraet, frustrerende:(
JmogJmogSkrevet 05/10-14 15:44 
Hmm, jeg satte min aiming sensitivity et eller to hak ned i starten af spillet og siden da har det fungerer fint for mig.
BeanoBeanoSkrevet 05/10-14 16:15 
Jeg har prøvet alt :( Må tage en pause og gi det en chance igen senere.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 07/10-14 04:39 
Jeg gør det ikke normalt i sådan noget, men nu har jeg raget alle troph-dawgs til mig i spillet, hvilket gør det til det andet spil jeg nogensinde har fået 100% trophareenies i. Den sidste jeg fik, "The White Rider", var lidt tricky, men det lykkedes til sidst. Man skal redde 30 slaver på 3 minutter imens man ridder på en Caragor, så det tog lidt tid at finde et sted hvor der var slave-grupperinger nok.
HeroldHeroldSkrevet 07/10-14 12:12 
Nizzle! Jeg farmer runer til Trial mode lige pt. Jeg er ikke vildt udfordret af orkerne længere, nu hvor jeg har gennemført og alle controls ligger i fingerspidserne, men det er stadig sjovt at vælte ind, ridse en papirsilhuet i fjæset på en Captain og se dem spredes for alle vinder, når han går i knæ. :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
DarkbeatDarkbeatSkrevet 16/10-14 23:06, rettet 16/10-14 23:07 
Ligesom et par andre PS4 spil der kommet en screenshot-mode til spillet. Her er et par jeg har taget :)

Middle-earth: Shadow Of Mordor
Middle-earth: Shadow Of Mordor
Middle-earth: Shadow Of Mordor
SumezSumezSkrevet 17/10-14 00:01 
Voldeligt!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 17/10-14 00:03 
Nydelige billeder. Især det første. Detaljegraden i det sidste er dog ret vild. Individuelle tænder renderet på en tilfældig minion-karakter i regulært gameplay. Flot.
3of193of19Skrevet 22/10-14 19:32 
Er det bare mig der synes at spillet kan være ret frustrerende og unfair til tider?
Har her i eftermiddag prøvet at komme ind på det første sæt War Chiefs efter man hjælper Ratbag med selv at blive WC.
Går ind og fjerner WCs bodyguards og starter missionen. dræb 35 Uruks for at få ham provokeret, fint nok. Men mens jeg slås med dem joiner der så tre andre Captains der tilfældigvis render rundt i nærheden. Så pludselig er der ti+ almindelige og tre Captains jeg skal stå og bøvle med. Det går selvfølgelig ikke specielt godt, de tre Captains stiger i level, nye Uruks rykker ind i hierakiet og WC'en har en-to nye bodyguards som jeg så igen skal dræbe inden jeg kan prøve igen -> endnu 30 minutter jeg skal bruge på det.

Lignende situation med en anden WC, skal lave 3 "Death from Above" på bestemte Uruks i basen, som alle hænger ud med en masse andre orker så der er ingen mulighed at gøre det uden at blive opdaget -> alarm -> 10 almindelige uruks og alle Captains der nu tilfældigvis hænger ud i nærheden -> død -> samme scenario som før....
JmogJmogSkrevet 22/10-14 20:51, rettet 22/10-14 20:54 
Ikke spor - blot udfordrende. Man skal bare finde en anden fremgangsmåde.

Jeg gætter på ham du skal nakke efter de 30 uruks opvarmning kan instakilles med Stealth. Det du skulle have gjort efter situationen blev uholdbar pga for mange kaptajner var at flygte. Gemme dig et højt sted til alarmen blæste af og så komme i nærheden af dit offer og lave et stealth angreb fra oven.

Eller (hvis du havde det fornødne intel), nakke de andre kaptajner hurtigt. Crowd control kan i øvrigt lettes MARKANT ved at lokke mængderne af fjender hen til et bål eller tønde. Har du unlocked den ability der mangedobler skade fra eksplosioner kan du decideret dræbe 15 orker i et hug - muligvis med en kaptajn inkluderet. Jeg er også 99% sikker på at når først han er lokket frem, så er han permanent på kortet og bevæger sig rundt ligesom kaptajnerne. Anden gang jeg mødte ham du beskriver var han sammen med tre uruks et sted fjernt fra nogen af baserne. Jeg lokkede de andre til at kigge efter mig i een retning og sneg mig så ind på warchiefen fra den modsatte retning og stak ham ned bagfra.

Angående missionen med Death from Above mod uruks, der ikke er alene. Lok dem væk. Brug din pil, der tiltrækker opmærksomhed.
3of193of19Skrevet 22/10-14 21:15 
Missionen sagde decideret at lade dem udløse alarmen og derefter nakke 35 uruks. Flygter jeg fra området resetter missionen (og de ekstra kaptajner får lov til at stige i level).
JmogJmogSkrevet 22/10-14 23:06 
Hov, misforstod dig. Troede du mente det var efter warchief dukkede op at du skulle danse med ham, kaptajnerne og 35 uruks.

Jamen så er det jo faktisk nemmere. Ignorer kaptajnerne. Kommer de i nærheden af dig, så hop henover en to-tre af fjenderne og koncentrer dig om de menige. Der burde være adskillige steder i basen, hvor du kan skabe eksplosioner. Hvis du har shadow strike, så brug det til at komme i sikkerhed, når det brænder på. Kombiner det med at kravle op og lave death from above, for at få nogle nemme kills. Der burde også være Morgai fluebo og bure med de der løve tingester til at skabe kaos.
3of193of19Skrevet 27/10-14 00:55 
Sidste boss som qte? Buuuuuuhhhhhhhhh!
BeanoBeanoSkrevet 26/02-17 20:25 
Info om efterfølger lækket.. Shadow of War.

http://www.dualshockers.com/2017/02/26/shadow-mordor-sequel-titled-shadow-war-leaks-early-target-website/
100 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig