X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Pinball Arcade


Svar Sortering
SumezSumezSkrevet 28/06-18 11:30 
Reminder om at det er nu på lørdag der er sidste chance.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
133 emne(r).
« < 1 2 3

Svar Sortering
BeanoBeanoSkrevet 20/11-13 09:24 
Enig. Jeg hørte ikke han nævnte noget om det og texture på gulvet lignede lort, så tror ikke det er forbedret.

Han nævnte flere gange det kørte meget glattere, så jeg antager frameraten er højere end på PS3 og 360.
SumezSumezSkrevet 20/11-13 09:14, rettet 20/11-13 09:16 
Jeg ved ikke hvad det kører i på X360, men om det er 760 eller 1080p rør mig ikke (mit TV er alligevel 760, og har ret svært ved at se forskellen) - jeg synes det er mere kritisk at opløsningen på teksturerne, især playfields, stadig er pinligt lav opløsning, og decideret ulæselige. Det har de heldigvis lovet at rette op på, men hvorfor er det ikke gjort med det samme?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 20/11-13 09:02, rettet 20/11-13 09:02 
Kører vel 1080p i 60fps på PS4?

Gutten på streamet virker i hvert fald begejstret over forbedringerne (mere smooth, lyset, etc).
SumezSumezSkrevet 20/11-13 08:57 
Ok, ligner egentlig i det store hele X360-udgaven, men i det mindste rart at man nu tydeligere kan se lysene i maskinerne. Nogle gange kan jeg slet ikke se hvilke instrumenter jeg har optjent på Monster Bash.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 20/11-13 08:13 
Ja.

Men IGN har et par nye videoer oppe...

http://www.youtube.com/watch?v=dT9Phy_48Eo
http://www.youtube.com/watch?v=ADBFGN0VaHM
http://www.youtube.com/watch?v=sMTptPL5MpA
SumezSumezSkrevet 20/11-13 08:13 
Jeg kan slet ikke finde ud af Twitch, det er virkelig forvirrende interface for mig... Kan jeg konkludere at de så ikke har valgt det? :(
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 20/11-13 08:12 
Kun hvis de har valgt det.
SumezSumezSkrevet 20/11-13 08:09 
Kan man ikke se streamen efter den er afsluttet?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 19/11-13 22:51, rettet 19/11-13 22:53 
Live gameplay på Twitch af PS4 versionen...

www.twitch.tv/psnation

Spillet er i certificering nu, så burde komme snart på PSN Store med season 1 tables.
SumezSumezSkrevet 08/11-13 09:59 
Der er en gut der har prøvet at bruge windowed mode for at simulere en "tate" orientering, og det ser overraskende godt ud:

Pinball Arcade
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 04/11-13 22:13 
Så er det ude, på Steam: http://store.steampowered.com/app/238260/

Der var meget forsinkelse på udgivelsen pga. deres kommunikation med Steam, som gik via en europæisk repræsentant, så pga. arbejdstider gik der ca. en arbejdsdag mellem hver besvaret mail....
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 01/11-13 14:31, rettet 01/11-13 14:32 
Jeg har ikke købt nogen tables udover de 10 på Xbox Live. De har siddet fast siden da, og jeg gemmer mine penge til jeg kan købe alle de nye tables på konsol igen. Dvs. for mig bliver det nok enten WiiU, eller PS4 hvis der ikke går for lang tid inden jeg får den.
Der er nogle tables jeg virkelig savner at kunne spille i ordentlige konsoludgaver, navnligt Twilight Zone, White Water, Champion Pub, Centaur, Star Trek og Attack From Mars.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 01/11-13 14:17 
Jeg tror bare jeg forbliver på iOS med de penge jeg har brugt på tables efterhånden.
SumezSumezSkrevet 01/11-13 14:16, rettet 01/11-13 14:17 
Ja, det spiller fantastisk, og jeg støttede da også selv op om Pinball Arcades T2-kickstarter, det er klassisk Ritchie.
Problemet er at der ikke rigtig er nogen skud på playfieldet som giver nogen bemærkelsesværdige point i forhold til super jackpotten, som scores med kanonen. Dvs. hvis du vil have en konkurrencedygtig score i en turneringssammenhæng, SKAL du have super jackpotten, og alt hvad du kan gøre på maskinen er komplet irelevant i forhold til blot konstant at skyde efter at få en kugle op i kraniet, og derefter være dygtig/heldig til at ramme noget med kanonen, hvilket IMO intet har med flipper-skills at gøre. De spil hvor jeg har scoret mest på T2 har aldrig være dem hvor jeg faktisk har spillet bedst.

Med et andet regelsæt ville T2 være en af de bedste flippermaskiner der er lavet. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 01/11-13 14:12, rettet 01/11-13 14:13 
T2 synes jeg er nærmest sadistisk i konstruktionen, men kan også godt lide den pga det. Vitterligt ingen pusterum. Kun konstant stress.
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 01/11-13 14:09 
T2 kunne jeg godt undvære i turnerings-sammenhæng, Monster Bash glæder jeg mig som en sindssyg til at prøve :)

For at beholde det lidt on-topic, er MB et af de tables jeg har spillet allermest på Pinball Arcade, det er fantastisk, og har aldrig prøvet den "ægte" udgave.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 01/11-13 14:01 
Star Trek, Monster Bash og T2.
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 01/11-13 13:59 
Sejt! Hvilke?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 01/11-13 13:21 
Sumez>
Jeg forstår heller ikke det der kabinet-gejl. Hvis man har pladsen, og går så meget "all in", burde man købe the real deal.
Skal din über-chef med til Ramløse i morgen? :P

Spurgte ham lige. Tre af hans maskiner skal med. :-)
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 01/11-13 12:52 
Darkbeat>
Hvordan er det så.. Skal man købe alle sine tables igen, eller hvordan?

På PS4? Ja det ser det ud til selvom PS3/Vita er cross-buy :P

http://www.psnstores.com/2013/06/pinball-arcade-ps4-will-be-cross-buy-with-ps3-and-vita/
SumezSumezSkrevet 01/11-13 12:51, rettet 01/11-13 12:51 
Jeg forstår heller ikke det der kabinet-gejl. Hvis man har pladsen, og går så meget "all in", burde man købe the real deal.
Skal din über-chef med til Ramløse i morgen? :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 01/11-13 12:48 
Min über-chef ville nok kalde kabinettet for djævelens værk, men han er også pinball samler for real.
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 01/11-13 08:02 
På PC tror jeg nok? På PS4 har de en eller anden 50% rabat-ordning, hvis man har mindst 4 tables på PS3 eller sådan noget.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 01/11-13 00:50 
Hvordan er det så.. Skal man købe alle sine tables igen, eller hvordan?
SumezSumezSkrevet 31/10-13 21:57 
Der er ikke nogen ordentlige screens endnu, kun de her:

Pinball Arcade

Pinball Arcade


Men de er ikke final. Efter sigende er deres lighting engine opgraderet ret meget siden den udgave der kan spilles på diverse PS4-standere rundt om i verden, og de her screenshots er vist gamle nok til at være derfra.
Jeg håber da også de har fundet nogle playfield teksturer frem i mærkbart højere opløsning. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 31/10-13 20:14 
@sumez: Kender du til nogle billeder/film hvor man nemt kan se forskel på Ps4 og de andre versioner? Har kun fundet en enkelt teaser/trailer hvor der er en anelse gameplay med.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 31/10-13 20:09 
Ingen tate mode på PC endnu, men det er vist også planlagt til fremtiden.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 31/10-13 19:42 
Cabinet-mode ser najs ud.
j/k
DarkbeatDarkbeatSkrevet 31/10-13 19:37 
Oh man! Det er fedt det dér kabinet.
SumezSumezSkrevet 31/10-13 19:22, rettet 31/10-13 19:23 
Godt spørgsmål. Mobil-udgaverne har, logisk nok, men konsoludgaverne har ikke. Jeg tror jeg prøver at høre nogen af dem der har spillet betaen.

En cabinet-mode er dog på vej, der ser nogenlunde sådan ud:
https://www.facebook.com/photo.php?v=640281392659591

Personligt kan jeg faktisk godt lide en synsvinkel der er så langt tilbage at det næsten giver mere mening med vandret orientering.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 31/10-13 19:06 
Er der egentlig tate mode i TPA?
j/k
SumezSumezSkrevet 31/10-13 18:53 
Længe ventet PC-version, jeg begræder at det kun er Steam, men min PC ville nok ikke kunne køre det alligevel.
Tror PS4 bliver min main-platform til TPA i fremtiden, rygterne vil vide at det ser uhyggeligt godt ud med dynamic lighting (hvilket ikke er i PC-udgaven endnu, den ligner X360 udgaven).

Bare ærgerligt at PS4 stadig er rimelig dyr... og ikke engang udkommet endnu :(

TPA er nok det spil jeg har spillet mest det seneste års tid.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
fumfumSkrevet 31/10-13 18:41 
Kommer i morgen, den 1ste via steam.
Med alle udviddelsespakker.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
133 emne(r).
« < 1 2 3

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig