X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PlayStation 4-tråden


Svar
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 24/05-13 10:18 
Jeg synes det er en god ide med en dedikeret tråd til PlayStation 4 nyheder, annonceringer, spørgsmål etc.

Jeg starter med dette billede fra en Engelsk avis.

PlayStation 4-tråden

Betyder det at vi kan regne med at konsollen også kommer i EU i 2013?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
2'025 emne(r).

Svar
SephSephSkrevet 17/12-19 15:08 
Ekstra knapper på bagsiden til Dualshock 4.

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
WehnerWehnerSkrevet 17/12-19 15:16 
Det ser meget lovende ud.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 17/12-19 15:17 
Jeg aner ikke hvad jeg skulle bruge det til...
NaieraNaieraSkrevet 17/12-19 16:54, rettet 17/12-19 16:54 
Folk betaler kassen for at få "paddles" eller lignende knapper bag på deres controllere. Så slipper man f.eks. for at slippe højre styrepind når man vil hoppe, crouche, reloade, eller lignende. Hvis du stadig ikke kan se fidusen, så slipper du heldigvis for at bruge penge på det.

Så mangler vi bare trigger stops.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
BeanoBeanoSkrevet 17/12-19 17:57 
Nå men tak for tilladelsen :)
slk486slk486Skrevet 19/12-19 08:53 
Så det godt, men troede bare det var til chat.
Det er alt for lidt og alt for sent. Jeg bruger min Elite :)
j/k
DunwichDunwichSkrevet 19/12-19 09:52 
Ååh, det er sådan et snydemodul, som i gamle dage. Med den koblet på en DS4, får man vel en batterilevetid på controlleren, på omkring 10-15 minutter; Den OLED skærm, er vel ikke helt gratis for batteriet.
BeanoBeanoSkrevet 19/12-19 10:27 
Måske har den sit eget batteri?
slk486slk486Skrevet 19/12-19 10:29 
Naiera>
Så slipper man f.eks. for at slippe højre styrepind når man vil hoppe, crouche, reloade, eller lignende.

Ja, det er uundværligt, når man først har vænnet sig til det!
j/k
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 19/12-19 17:06 
Dunwich>
Ååh, det er sådan et snydemodul, som i gamle dage. Med den koblet på en DS4, får man vel en batterilevetid på controlleren, på omkring 10-15 minutter; Den OLED skærm, er vel ikke helt gratis for batteriet.

Det er en lille monokrom OLED, så det kan ikke være meget den trækker - men gratis er det ikke.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 15/03-20 21:30 
DF kigger på DS4 back-button dimsen...
https://youtu.be/X-nd3U6jWAE
Bede-xBede-xSkrevet 14/05-20 22:08, rettet 14/05-20 22:09 
Der er et Ghost of Tsushima live stream lige nu (synes ikke jeg kunne se en tråd om spillet):

https://youtu.be/Ur0pQblaZcE
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/05-20 18:32 
Jeg synes det ser super ligegyldigt ud. Det er pænt, men det ligner alt muligt andet i en genre der allerede fylder for meget.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 15/05-20 18:39 
Enig, det ligner endnu et "AAA-spil: The Game", som der efterhånden findes ret mange af. Det er ikke nødvendigvis dårligt, f.eks. opsummerer det fuldstændig min oplevelse med PS4'ens Spider-Man spil, som jeg ellers holdt meget af. Men 100% af det der gør dette spil en smule interessant er da absolut dets setting. Så må vi se hvor længe den kan holde vand. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 16/05-20 08:02 
Jeg syntes det ser ganske fantastisk ud, både setting og gameplay - ser meget frem til det, mere end TLOU2 faktisk. Nej, der er intet der tyder på at de genopfinder genren, men så længe de leverer et solidt spil inden for genren, er det også en bedrift. Sucker Punch forstår at producere fine 3. person actionspil, så jeg er optimist.
AzzkikrAzzkikrSkrevet 16/05-20 13:01 
Synes faktisk det ser ret godt ud og jeg er normalt ikke specielt glad for open world genren. Settingen er helt sikkert interessant.

Der ser ud til at være en rimelig fornuftig bevægelseshastighed på figuren i spillet (modsat i det forfærdelige RDR2 for eksempel hvor arthur bevæger sig som en tank i første gear), samt figurens position er i en passende afstand så han ikke fylder halvdelen af skærmen som i visse andre 3rd person spil i genren. De to ting er efter min mening meget afgørende for om et 3rd person spil bliver godt. Det er helt håbløst at lave et spil i 3rd person hvor figuren dækker 1/3 af skærmen.

Såfremt anmeldelserne er rimelige og spillets styring til at holde ud, kunne jeg sagtens finde på at give det en chance.
millenniummillenniumSkrevet 16/05-20 23:26 
Jeg venter stadig på det open world spil der foregår på 150 kvm, men som formår at gøre hver eneste polygon til en dyb oplevelse. :D
The medium is the message.
Bede-xBede-xSkrevet 14/07-20 20:00 
Azzkikr>Såfremt anmeldelserne er rimelige og spillets styring til at holde ud, kunne jeg sagtens finde på at give det en chance.

Det er blevet godt modtaget:

https://www.metacritic.com/game/playstation-4/ghost-of-tsushima
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 14/07-20 20:49 
Ganske pæn modtagelse, det ser også flot og underholdende ud. Jeg skal klart spille det day 1 :D
BeanoBeanoSkrevet 18/08-20 03:36 
Helt ud af det blå... Ghost of Tsushima får gratis co-op multiplayer mode i efteråret, 2-4 spillere. Helt separat fra hovedspillet.

Info og trailer:
https://www.eurogamer.net/articles/2020-08-17-ghost-of-tsushima-is-getting-online-co-op-multiplayer

Jeg håber også på en NG+ mode dukker op, men ellers syntes jeg sgu Sucker Punch leverer varen med dette strålende spil :D
SumezSumezSkrevet 02/03-22 13:01, rettet 02/03-22 13:01 
Er der nogen måde at forhindre ens PS4 at tænde automatisk når man tænder sit Samsung TV, uden at slå System Link helt fra?

Jeg kan godt lide at fjernsynet tænder, når man tænder konsollen først, og det er rart at man kan bruge sin fjernbetjening i diverse PS4 apps. Men det er enormt frustrerende at skulle vente 4 minutter på at PS4'en tænder og derefter slukker ned igen - fordi sådan er moderne teknologi så smart - når man gerne vil bruge TV'et til noget andet.

Det slår mig som en funktion der oplagt burde være en indstillingsmulighed på *både* TV og PS4 siden, men jeg kan ikke umiddelbart finde noget.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JohnJohnSkrevet 24/05-23 14:15, rettet 25/05-23 06:57 
Har set dette rat og pedaler hos [link slettet]. Er det godt til Dirt Rally 2?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/05-23 14:29 
Jeg ved ikke så meget om rat til konsolspil. Der er en liste her over spil der er kompatible med:

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Logitech_Racing_Wheels_compatible_games

Det er måske forskelligt hvor mange funktioner spillene hver især understøtter på et rat. Force feedback, kobling osv.

Du kan købe det billigere hos Proshop:
https://www.proshop.dk/Spil-tilbehoer/Logitech-G29-Driving-Force-Racing-Wheel-PS5-PS4-PS3-PC-Rat-Pedal-saet-Sony-PlayStation-4/2502109?utm_source=pricerunner&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricesite
Spiller nu: Phantasy Star IV
KTCKTCSkrevet 24/05-23 16:14, rettet 25/05-23 06:57 
John>
Har set dette rat og pedaler hos [link slettet]. Er det godt til Dirt Rally 2?

Måske, men tror nu de fleste herinde ikke er dumme nok til at give 560,- mere for det hos dig, Mr. Greenoff…
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SumezSumezSkrevet 25/05-23 06:57 
Spam-links fjernet* :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
2'025 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig