X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Kickstarter-projekter og lignende


Svar Sortering
Soren47Soren47Skrevet 24/04-23 18:42 
Nogen andre der kickstarter det her nye Fighter spil til NES?

Super Tilt Bros.

Det spiller som Smash Bros., og er et NES spil der har en wifi-chip i så man kan spille online mod andre :o

Link...
768 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

Svar Sortering
The DaneThe DaneSkrevet 03/04-13 22:33 
Kilroy>

Jeg finder det morsomt at det koster to dollar i forsendelse at downloade spillet, hvis du er udenfor USA.

http://www.kickstarter.com/projects/susanwilson/9-year-old-building-an-rpg-to-prove-her-brothers-w

Et 10.000 dollar niveau når de skal bruge 829 dollar. Men interessant nok at de rent faktisk har fået så meget.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
DarkbeatDarkbeatSkrevet 03/04-13 15:15 
Jmog>
...Så skulle det nok nærmere være en "spiritual successor", men spørgsmålet er hvor meget Shenmue der er i det, hvis det er nye karakterer, med ny baggrundshistorie og nye navne.

Hvis man er interesseret i dét og ikke har spillet dem endnu kan jeg på det varmeste anbefale at man checker Yakuza serien ud. Den er fantastisk :)
BeanoBeanoSkrevet 03/04-13 15:05 
Spændende dokumentarfilm om UK's spilindustri i 80'erne: "From Bedrooms to Billions"

Kickstarter side med trailer og mere info:
http://www.kickstarter.com/projects/1195082866/from-bedrooms-to-billions
JmogJmogSkrevet 26/03-13 22:36 
Captain N>
Håber i den grad også rygterne er sande om at Shenmue 3 måske vil havne på Kickstarter.

Hmm, det ville da godt nok være svært, for det er jo Sega der ejer IP'en. De giver næppe nogen lov til at bruge deres IP.

Så skulle det nok nærmere være en "spiritual successor", men spørgsmålet er hvor meget Shenmue der er i det, hvis det er nye karakterer, med ny baggrundshistorie og nye navne.
BeanoBeanoSkrevet 26/03-13 10:39 
Creature cards skal sendes med posten. Derfor :D
KilroyKilroySkrevet 26/03-13 10:35 
Beano>
The Big Blue - spirituel opfølger til Ecco The Dolphin spillene

http://www.kickstarter.com/projects/annunziata/the-next-ecco-the-dolphin-adventure-game

Jeg finder det morsomt at det koster to dollar i forsendelse at downloade spillet, hvis du er udenfor USA.
Kilroy Was Here
BeanoBeanoSkrevet 26/03-13 09:56 
The Big Blue - spirituel opfølger til Ecco The Dolphin spillene

http://www.kickstarter.com/projects/annunziata/the-next-ecco-the-dolphin-adventure-game
Captain NCaptain NSkrevet 22/03-13 11:44 
Læste lige idag på Destructoid at Kickstarter spil sektionen tilsammen har indsamlet $100.000.000.
Det er sgu ret godt gået, især når man tænker på at Kickstarter først virkelig begyndte at blive utrolig populært i starten af sidste år da Tim Schafer kom mit sit projekt

Håber i den grad også rygterne er sande om at Shenmue 3 måske vil havne på Kickstarter.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
SumezSumezSkrevet 22/03-13 11:05, rettet 22/03-13 11:10 
Minecraft var i det mindste modent til at snakke åbent omkring sine åbenlyse indflydelser i Dwarf Fortress og Infiniminer, det giver altså et bedre indtryk at være åben omkring den slags. Jeg så en video a "Build a world" for nogen tid siden og var 100% sikker på at det var Minecraft med en texture pack før det gik op for mig at det var et andet spil.


Men endnu mere relevant, så får jeg lidt samme vibe fra det her, som jeg gjorde fra den der "90's arcade racer", bare i langt større grad - Kickstarter er en service der lader folk finansiere deres idéer, så de kan blive ført ud i livet, ved hjælp af folk der virkelig ønsker dem ske, på et personligt plan!

Hvis man ser en Kickstarter og øjeblikkeligt tænker "Minecraft", er sandsynligheden for at folk ønsker at bakke det op, ikke superstor, da de allerede har et Minecraft, og jeg ikke kan se hvordan de skulle have personlig interesse i et nyt. Hvis de har nogen forhåbninger om at have success med denne Kickstarter bør de derfor, netop som du nævner, Chrono, prøve at fremhæve elementer som kan give folk en reel, ærlig interesse i at se spillet blive udført.
Build a World ligner (selv om det nok ikke er det) i langt større grad et af de der mobil-spil eller XBLIG-titler, som er procuderet med et ønske om at tjene penge, snarere end at lave et godt og unikt spil, og derfor modelleret 100% efter alt hvad der sælger på samme service, med det resultat at hvis man browser gennem de mest populære spil på sådan en service, finder man en absurd overflod af bubblershooterangrybirdtowerdefensezombiemining spil. Hvor mange af dem har man lige lyst til at finansiere via Kickstarter. :\


Fra et spiludviklersynspunkt kan jeg dog godt se hvorfor det må være sjovt at prøve at lave sin egen Minecraft-klon.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoChronoSkrevet 22/03-13 10:17 
Ja, de bør nok bruge en del plads på at fremhæve de forskelle der er.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SumezSumezSkrevet 22/03-13 09:06 
Lidt underligt at lave så skamløs en Minecraft-klon, og så ikke nævne det navn én eneste gang.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoChronoSkrevet 22/03-13 08:51 
Her er et nyt dansk projekt som blandt andre Søren Grønbeck (Sword of Sodan) står bag:
http://www.kickstarter.com/projects/1895183955/build-a-world
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Captain NCaptain NSkrevet 09/03-13 17:35, rettet 09/03-13 17:35 
Lige en reminder hvis man har lyst til at donerer, det er sidste dag idag.

Kickstarter-projekter og lignende

Dreamfall Chapters: The Longest Journey
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
Captain NCaptain NSkrevet 04/02-13 22:07 
Kickstarter-projekter og lignende
Kickstarter-projekter og lignende

Project Awakened
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
jaesjaesSkrevet 28/01-13 20:09, rettet 28/01-13 22:22 
Cryamore. Folkene bag skriver:
"Whaddaya get when you blend obsolete Steampunk with Zelda, Secret of Mana, & Megaman?"

Ser fint ud, IMO, med sine håndtegnede baggrunde og store sprites og den lidt over middel stil. Men lidt irriterende så meget de står på tidligere spil - deres pitch er én lang opremsning af inspirationskilder - men det er forhåbentlig mere over i sælgerkategorien, end hvad selve spillet bliver til. Pc og Mac nu, Linux måske, og Ouya og Android er stretch goals.

De har allerede nået deres mål, og man skal skynde sig meget, hvis man vil have spillet til $15 (herefter $20; ved ikke, om det også er prisen til launch):
http://www.kickstarter.com/projects/robaato/cryamore-a-true-first-class-take-on-the-action-rpg

Kickstarter-projekter og lignende

EDIT: Læste det for hurtigt - der er stadig rigeligt med spil til $15, og de skriver, at vejledende pris bliver $20.
jaesjaesSkrevet 25/01-13 00:04, rettet 25/01-13 00:22 
Chris Taylors firma, Gas Powered Games, har fået droppet deres to seneste projekter af udgivere, så de går konkurs, hvis deres kickstarter ikke når hjem. Faktisk er de fleste fra teamet afskediget, men CT vil hyre dem igen, hvis de når deres mål på KS. Så hvis man har interesse i et action-RPG a la Dungeon Siege blandet med RTS, er det værd at overveje at støtte. Spillet får et stenalder-tema, modsat de fleste action-RPG'er.

Chris Taylor er kendt for Total Annihilation, Dungeon Siege 1 og 2 samt Supreme Commander.

http://www.kickstarter.com/projects/gaspoweredgames/wildman-an-evolutionary-action-rpg/

EDIT: Ser lige, at spillet kun starter i stenalderen, i hvert fald udstyrsmæssigt - en del af pointen er at stjæle teknologi fra fjenden, og dermed kan man fx udvikle sværd og medicin.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 24/01-13 19:38 
Det er ret pænt! Sådan noget står og falder selvfølgelig altid på banedesignet, så man må håbe det er godt.
Captain NCaptain NSkrevet 24/01-13 19:15, rettet 28/01-13 00:47 
Man må sige at 2012 virkelig var året for Kickstarter projekter.
Det er fedt at se spil udviklere der ikke behøver at være bundet af en udgiver og at fans kan vise support for projekter de finder interessante. Hell, Vi får sågar en helt ny spillekonsol her om nogle måneder som blev financieret af Kickstarter

Der er tons af spændende projekter der hele tiden popper op så syntes jeg ville lave en tråd dedikeret til alle de spændende projekter hvor folk kan dele hvad de nu finder spændende.
Som udgangspunkt er skal det helst være spil relaterede projekter men gider ikke sætte nogle egentlige regelsæt op. Hvis man finder noget spændende og tror andre også vil så post endelig.


Jeg lægger ud med et dejligt lille retro projekt som i stil minder en del om både Sonic, Gunstar Heroes og de gamle Sega tider. Og så er det til og med et Dansk projekt. Kan jo næsten ikke være bedre ;)

Freedom Planet
Kickstarter-projekter og lignende


Personligt plejer jeg altid at donerer $1 hvis et projekt virker bare lidt spændende for lige at vise min støtte, men når der dukker et spil projekt op der bare lige er mig, plejer jeg at bringe mere seriøse beløb på banen.
Star Citizen støttede jeg f.eks med $150.

Kickstarter siden
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
768 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig