X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

T-Shirt Prints?


Svar
nerosnerosSkrevet 15/03-12 21:06 
Gode steder hvor man kan få printet sine egne kreationer på t-shirts?
Bashful Neophyte
SonicSonicSkrevet 15/03-12 21:24, rettet 15/03-12 21:26 
Frygtelig hjemmeside, men de her kan. De har butikker forskellige steder, men alt jeg har fået fra dem er kvalitet, og holder i vasken :)

Ellers er der nogle online t-shirt design webshops også, kan bare ikke lige huske hvad de hedder, og kan ikke udtale mig om deres kvalitet :)

T-shirt trykker
Parental Advisory: Explicit Lyrics
nerosnerosSkrevet 15/03-12 21:28 
Sonic>
Frygtelig hjemmeside, men de her kan. De har butikker forskellige steder, men alt jeg har fået fra dem er kvalitet, og holder i vasken :)

Cool! Ja det er jo lige det med kvaliteten og vask..men det lyder godt tak for linket :-)
Bashful Neophyte
amnesiaamnesiaSkrevet 15/03-12 22:20 
Har du et fedt design kan du også submitte det på threadless.com, som sælger en masse spændende kreationer:

http://www.threadless.com/submit
Græsset ER grønnere på den anden side!
QQSkrevet 15/03-12 22:40, rettet 15/03-12 22:41 
spreadshirt.com har jeg rigtig god erfaring med. Dyrt - men super kvali. Fint hvis du bare skal have trykt noget til dig selv.

Link...
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
SonicSonicSkrevet 15/03-12 22:48 
Det var spreadshirt jeg også tænkte på.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
nerosnerosSkrevet 15/03-12 23:24, rettet 15/03-12 23:24 
amnesia>
Har du et fedt design kan du også submitte det på threadless.com, som sælger en masse spændende kreationer:

http://www.threadless.com/submit

Hmmm! Jeg tror ikke folk har lyst til at gå rundt med et neros77 logo hehe :-)

Ellers har jeg jo en del tegninger men jeg kan ikke så godt lide at sælge sådan noget på den måde. Så vil jeg hellere være boss i eget firma.

Jeg har faktisk tit tænkt på at lave et t-shirt firma med mine egne prints men jeg ved ikke helt hvordan man kommer igang osv. Jeg har læssevis a ideer som jeg har skrevet ned i forskellige scrapbøger med tegninger og tekst jeg selv har fundet på osv.
Bashful Neophyte
jaesjaesSkrevet 16/03-12 00:33 
Der er flere firmaer, hvor man igennem dem, kan selvudgive/sælge sine ting. Kan dog ikke lige huske hvad de hedder - udover mht. musik og bøger, men det er jo irrelevant :) Men med lidt Sweet Google Love burde det være til at finde det.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig