Jeg har spillet det ca. halvt igennem og jeg vil ikke anbefale det, det skuffede mig meget. Gameplay er meget middelmådigt, selvom boss kampene godt kan være fede, historien er ok, grafikken er direkte elendig og der er en masse irritations momenter som respawns og dårlige kamera vinkler.
Men værst af alt er det elendige "time limit" system som hele spillet er bygget op om, det er virkelig et af de mest tåbelige koncepter jeg nogensinde har mødt i et spil, man skal stresse igennem banerne, fjenderne og de puzzles for at nå det og det forstærker blot irritationsmomenterne yderligere og gør spillet meget ensformigt i længden.
Det er lidt et underligt spil, fordi spillet har et ret fed setting og atmosfære og mange gode ideer, men alle disse ideer samt historien er bygget op omkring det "time limit" system, der er direkte integreret i ideen bag spillet, desværre gør det så at man aldrig rigtigt kan nyde de gode ting spillet har at byde på. Det er et ganske katastrofalt koncept, men omvendt, er det hele baggrunden bag spillet så uden det falder meget af det til jorden.
Det har nogle kvaliteter, men de dårlige ting overskygger dem med mange længder, desværre. Det er et af de spil man enten hader eller elsker, netop pga det time limit halløj, om man kan holde det ud er altafgørende for om man kan lide spillet. |