Jmog | Skrevet 26/07-22 21:05 | Ellers havde vi jo nok også hørt om at skuespillerne havde indtalt ny dialog eller lavet ny mocap.
Jeg forventer samme spil men i TLOU2 spilmotoren. Ændringer til gameplay regner jeg ikke med. Det ville ødelægge balancen, når det er i de samme spilområder.
Prisen er som forventet. PS4 versionen af Last of Us mener jeg også var fuld pris. Vent et par år, så får vi den gratis på PS Plus. |
|
silverstar | Skrevet 27/07-22 09:40, rettet 27/07-22 09:43 | PS4 versionen var ikke fuld pris, den var billigere end originaludgivelsen til PS3.
Desuden indeholdt den Left Behind DLC som ikke var udgivet på fysisk medie før dette og havde også Factions multiplayer delen med.
Alt i alt indeholdt PS4 versionen ved launch langt mere value-for-money end denne nye udgivelse gør.
Jeg er stadig interesseret i at opleve PS5-versionen på et tidspunkt, men det er ikke noget der haster :-)
IGN artikel om TLoU part 1 og prispunktet de har valgt | "Listen to them. Children of the night. What music they make."
|
|
Dunwich | Skrevet 27/07-22 10:01, rettet 27/07-22 10:01 | PS4 versionen var, netop, væsentligt billigere end originalen på PS3. Jeg kan huske jeg købte PS4 udgaven i det nu hedengangne Fona, til omkring 300 kr, på udgivelsesdagen.
De 70 $ de har valgt til PS5 versionen, skal nok hurtigt blive oversat til 600 kr herhjemme. Så må de danske butikker jo se, om spillet sælger til den pris.
Mulig forudseelse: Elgiganten brænder inde med et større parti, som de ender med at sælge til et godt stykke under vejl. pris, nogle måneder efter release. Bare tænk på Game & Watch Mario og Zelda i Elgiganten, og hvordan det gik med dem. |
|
Beano | Skrevet 27/07-22 10:21 | Jmog har ret, TLoU Remastered var prissat til fuldpris vejledende, dvs. $59 - at nogle butikker så sælger dem billigere, er helt normalt og det vil man også se med Remaken. |
|
silverstar | Skrevet 27/07-22 10:38, rettet 27/07-22 10:39 | Det er ikke hvad IGN skriver, sakset fra artiklen:
"But back to The Last of Us, which launched for $60 nearly a decade ago. Then the remaster launched a year later for $10 less." | "Listen to them. Children of the night. What music they make."
|
|
|
|
Beano | Skrevet 27/07-22 10:57 | Ok - I stand corrected :) |
|
|
Jmog | Skrevet 31/08-22 19:46 | Ser yderst lækkert ud. |
|
Dunwich | Skrevet 01/09-22 11:18 | Det ser godt ud, men det er det samme spil. Jeg havde haft mere respekt, hvis de havde gjort det, som MS gjorde det med Halo: MCC og Halo Infinite.
Det er interessant, at set fra en forbrugers synspunkt, at man skal betale 70 $ for at støtte ND's quest for højere photorealism, når alle ved, at havde det her været et 1st party Xbox spil, så havde vi trukket på skuldrene, og hentet det på Gamepass i går aftes.
Immortality 10/10 i Edge. Gratis på Gamepass.
Gammelt spil på PS5. 70 $ |
|
|
Dunwich | Skrevet 01/09-22 13:16 | Den sved hva'. |
|
Konsolkongen | Skrevet 01/09-22 13:33 | Dunwich>
Det ser godt ud, men det er det samme spil. Jeg havde haft mere respekt, hvis de havde gjort det, som MS gjorde det med Halo: MCC og Halo Infinite.
Altså patchet i ét væk i syv år før spillene bliver færdige? Ja den slags fortjener bestemt respekt... | Spiller nu: Phantasy Star IV
|
|
Dunwich | Skrevet 01/09-22 14:00 | Definer bliver færdige? Jeg har spillet og gennemført flere af dem, omkring launch, så der har ikke været noget graverende i vejen med dem på den måde. Og så har de i årenes løb heldigvis holdt dem opdateret og forbedret dem.
Det var lige et sidespring fra Gamepass' overlegenhed, når det kommer til genudgivelse af bla gamle spil, man frit kan hente, kontra Sony som forlanger højere end nypris for ditto flere år gammelt spil.
Det var egentligt bare det jeg opponerede i mod. I sidste ende er det forbrugerens pengepung der bestemmer og dikterer, hvad et firma kan slippe afsted med. |
|
Wehner | Skrevet 01/09-22 15:49 | Der var nu så graverende fejl, at man i visse baner ikke kunne gennemføre dem i co-op, hvilket Playkid og jeg måtte sande flere gange. Det er en lækker udgivelse nu, men det har det altså ikke altid været.
Uanset Gamepass' fortræffeligheder :) | >>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
|
|
Konsolkongen | Skrevet 01/09-22 15:53, rettet 01/09-22 15:56 | Dunwich>
MCC var noget broken half-assed bæ da jeg spillede det omkring launch. Online virkede stort set ikke og der var et eller andet problem der gjorde at Halo 1 eller 2 slet ikke kunne gennemføres i co-op hvis jeg husker korrekt.
I forhold til Halo Infinite er det mere åbenlyst at spillet endnu er i beta-stadiet så længe det ikke har co-op implementeret. De gjorde det heldigvis klart for forbrugeren at spillet slet ikke var færdigt til udgivelse, så det må man vel give dem lidt credit for...? :/
...tænk hvis spillet ikke var blevet udskudt i et år?! :O
Man kan tage dem i forsvar og synes at det er fint at de langsomt retter problemerne/tilføjer mangler i form af patches, men havde det ikke været meget federe for alle hvis tingene bare virkede ved udgivelsen? Master Chief Collection gav mig et dårligt førstehånds indtryk. Jeg synes ikke det er i orden at man skal finde sig i sådan noget bras som forbruger, og selvom spillet sikkert virker fint nu, så er det ikke noget jeg har lyst til at vende tilbage til igen.
Helt enig i det sidste du skriver. Jeg har heller ingen planer om at købe spillet (The Last of US) til den pris :) | Spiller nu: Phantasy Star IV
|
|
Dunwich | Skrevet 02/09-22 09:55 | Åh shit ja, online i MCC var gået AWOL, det har I helt ret i :)
Til mit forsvar, så brugte jeg aldrig online delen - men det har nok været fordi den ikke virkede så.
Kan dog huske at jeg sad online med en ven, og vi desperat forsøgte at joine hinanden, til noget co-op i Halo CE, men jeg mener ikke, at vi nogensinde lykkedes med det. Mener også at vi bare gav os til at spille en pokkers masse Gears of War i online co-op på daværende tidspunkt i stedet.
Men ja, i dag, så kører MCC som en drøm, det må man give det, og online delen spiller bare. |
|