X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

S: 360 HD-DVD med mange film...


Svar
dchangdchangSkrevet 03/11-11 12:19 
Forsøger at afsætte denne pakke lidt forskellige steder, så kan lige så godt prøve her også

Sælger mit HD-DVD drev til Xbox 360, der medfølger den store remote og følgende film:

Ultimate Matrix, Planet Earth (5-disc), Blade Runner 5 disc complete collectors edition, Knocked Up, Inside Man, Dawn of the Dead, Black Snake Moan (folie), Hot Fuzz, The Departed (folie), Van Helsing, The Pianist, 300, Constantine, The Bourne Ultimatum, Blades of Glory, Charlie and the Chocolate Factory, Batman Begins, Kiss Kiss Bang Bang, Babel, Transformers, The Shining, Full Metal Jacket (folie), Streets of Fire (folie), Cinderella Man (folie), End of Days (folie), The Kingdom (folie), Monty Python; The Meaning of Life (folie), Smokin Aces (folie), Carlitos Way (folie), Children of Men, Flags of our Fathers, Pans Labyrinth, Letters from Iwo Jima, Chronicles of Riddick, 2001; a Space Odyssey, King Kong (i dvd-cover) samt lidt film uden cover (Battle of the Bulge, 300, TMNT, Oceans Thirteen).

Befinder sig i Vodskov, lidt for Aalborg. Kan godt sendes på købers regning, så byd venligst plus porto.

Lad os prøve at starte på 500 kr. for hele pakken.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
SumezSumezSkrevet 03/11-11 12:28 
Så vil jeg da i hvert fald gerne være den første til at byde 500 :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dchangdchangSkrevet 09/11-11 13:29 
Hola Sumez, har sendt dig en pb.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
dchangdchangSkrevet 13/11-11 10:49 
Weird, stadig intet svar? Til andre interesserede, slå til pris på hele pakken er på 650 kr plus porto. Så kom frisk. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
dchangdchangSkrevet 15/11-11 13:34 
Dagens tilbud, 600 kr. + porto eller afhentet for zhe whole sha-bang.

Any takers?
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
dchangdchangSkrevet 25/11-11 14:44 
575 + porto, anyone?
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
dchangdchangSkrevet 29/11-11 09:16 
550 + porto eller afhentet så?
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
3of193of19Skrevet 29/11-11 21:20 
Hvis jeg ikke havde drevet og de fleste af de film i forvejen havde jeg nok slået til. :)
dchangdchangSkrevet 29/11-11 22:25 
Jeg fatter heller ikke at der ikke er nogen der har slået til endnu. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
TheDukeTheDukeSkrevet 30/11-11 00:09 
Det er en god deal, var jeg ikke så ludfattig for tiden havde jeg nok slået til.
dchangdchangSkrevet 30/11-11 09:04 
Der er da pay day idag. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
TheDukeTheDukeSkrevet 30/11-11 13:47 
Ikke for os i A-kassen :(
dchangdchangSkrevet 30/11-11 14:01 
Nej det kan jeg godt forstå så. :-(
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
dchangdchangSkrevet 01/12-11 08:22 
Hvis du finder nogen penge, kan du bare henvende dig, ser ikke ud til at pakken bliver solgt med det samme. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
dchangdchangSkrevet 06/12-11 16:27 
Come on people, ville være en fin julegave! :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
dchangdchangSkrevet 13/12-11 13:15 
Tager til Sjælland, nærmere betegnet Hedehusene fra onsdag i næste så kan også tage pakken med så man kan spare fragt.

550 kr. er køb nu prisen.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
XsaneXsaneSkrevet 13/12-11 20:21, rettet 13/12-11 20:56 
Er det onsdag 21? så snupper jeg den.
dchangdchangSkrevet 13/12-11 20:49 
Jeps, pb sendt.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
XsaneXsaneSkrevet 23/07-12 20:16 
Nu vil jeg sælge HD-DVD pakke 350kr afhentet på Kbh. N
Danny SallingDanny SallingSkrevet 23/07-12 21:08 
Er der DK tekster på filmene?
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
XsaneXsaneSkrevet 24/07-12 17:04 
Danny Salling>Er der DK tekster på filmene?

nej
QQSkrevet 26/07-12 02:06, rettet 26/07-12 02:06 
Jeg tager gerne fra, såfremt der er tale om alle de ting, der står i første post (bortset fra folie).
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig