dRxL | Skrevet 17/09-11 22:19 | Den dårlige nyhed er at det bliver som FPS den gode nyhed er at Starbreeze studios står for det. Ifølge artiklen vil man komme til at genspille missioner fra det klassiske spil, hvilket kunne blive et lækkert nostalgitrip hvis spillet bliver acceptabelt.
Link... | SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
|
|
|
millennium | Skrevet 18/09-11 16:02 | Må indrømme jeg har en mærkelig svaghed for isometriske perspektiver. Hvis de ikke genfinder vinklen, gider jeg ikke. | The medium is the message.
|
|
Hyakotake | Skrevet 18/09-11 20:46 | Er det ikke fordi Deus Ex har fået FPS-succes at de måske vil kopiere det? Eller har Syndicate-planerne været længere tid undervejs? |
|
TheDuke | Skrevet 18/09-11 21:08 | Hvis de announcer det nu har det nok været i gang i et stykke tid. |
|
Nuclear Deter... | Skrevet 18/09-11 22:25 | De har vist været i gang længe. Rygterne har hvert fald længe kørte - projektet er gået under navnet Red Lime. Dog lyder spillet meget henad Deus Ex. | You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
|
|
|
Beano | Skrevet 30/09-11 21:21 | Ligner Deus Ex uden urin-filter ;) |
|
neros | Skrevet 30/09-11 21:22 | Det ser faktisk ret godt ud og musikken er da for Kickass! | Bashful Neophyte
|
|
|
Sumez | Skrevet 04/10-11 13:56, rettet 04/10-11 13:58 | Dejlig musik (dem der har produceret traileren har læst på internettet at Skrillex er populært), men spillet ser ikke videre sindsoprivende ud.
edit: Da jeg skrev ovenstående var det ikke lige gået op for mig at det faktisk -var- Skrillex der havde lavet musikken >_> | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
millennium | Skrevet 04/10-11 14:07, rettet 04/10-11 14:08 | "We didn't wanted to do a hi-res version of the old game, but make a complete new version"
FPS + Sci-fi = new?!?!?!?! | The medium is the message.
|
|
Greaseball | Skrevet 09/10-11 11:07 | Det org. Syndicate var sjovt at spille sammen med flere. Hver især med sin agent.
Hvis man endelig skulle havde lavet noget nyt så kunne man da stadig havde beholdt det org. isometriske perspektiv men samtidig havde den mulighed for at overtage direkte kontrol over en af sine agenter, i FPS perspektiv. |
|
millennium | Skrevet 09/10-11 21:02 | Det var netop det optisk 'magtfulde' blik i syndicate der gjorde det fedt. Lidt God's eye. Men FPS er så snævert, småt og subjektivt. | The medium is the message.
|
|
jaes | Skrevet 09/10-11 21:26 | Jeg forstår godt EA's valg, når de tilsyneladende helst vil lave spillet som en storproduktion. I den kontekst er tiden fuldstændigt løbet fra spil, som de gamle Syndicate. Naturligvis lidt trist, men samtidig er det positivt, at sim-spil - og andre former for taktiske og strategiske spil - er ved at blomstre op som mindre produktioner.
Og co-op for fire spillere, hvor hver figur har individuelle evner der kan bruges taktisk, er jo trods alt lidt i samme ånd som i de gamle spil. Så det er vel kun single-player-delen, som komplet skifter stil. |
|
|
Beano | Skrevet 10/10-11 09:58 | Eller link kabel? |
|
Greaseball | Skrevet 10/10-11 14:27 | dRxL>
Greaseball>
Det org. Syndicate var sjovt at spille sammen med flere. Hver især med sin agent.
Kunne man det? På Amiga med to mus?
Nej.. På konsol i små pus. I ved de der maskiner fra sega og Nintendo som man sætter til tv ;) |
|
|
|
millennium | Skrevet 26/10-11 10:41 | Brand-awareness, pft! De har lavet et spil som basalt set ligner alt andet, og ikke skiller sig ud. De små kosmetiske nyheder er kun noget som fanboys vil tage til sig.
Tag dog en chance, EA. Lav det med samme perspektiver som Dead Nation og Lara Croft: Guardian of Light. Det får mere opmærksomhed på den måde. | The medium is the message.
|
|
|
|