X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Play:Right v5 betatest


Svar
RJKRJKSkrevet 02/08-11 01:46 
Vi er ved at være klar med betatest af den nye version af P:R, og skal i den anledning bruge en håndfuld testere.

Så hvis du har tid og lyst til at hjælpe med dette igennem de næste par uger, og dermed påvirke udviklingen af sitet, så send en besked. Vi udvælger nogle stykker herfra.

Du skal:

- Være fast bruger af P:R gennem nogen tid.

- Have mulighed for fast IP-adresse.

- Kunne give konstruktiv kritik.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KeenKeenSkrevet 02/08-11 02:06, rettet 02/08-11 02:07 
jeg hjælper gerne hvis i mangler, er daglig bruger af P:R igemmen flere år og har fast ip herhjemme samt jeg synes selv jeg kan komme med konstruktiv kritik :)

bruger gerne noget tid på at gå igennem sitetfor at teste funktioner og lign.
dRxLdRxLSkrevet 02/08-11 08:51 
Me, me! Pick me!
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
GreaseballGreaseballSkrevet 02/08-11 09:41 
Melder mig gerne. Er på næsten dagligt.
KTCKTCSkrevet 02/08-11 09:54 
/me rækker hånden op
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
ElgenElgenSkrevet 02/08-11 10:17, rettet 02/08-11 10:18 
Pick me Pick me };-P
EDIT: Så ikke lige det med fast IP...bare glem mig igen...
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
BeanoBeanoSkrevet 02/08-11 10:30 
Jeg tror I skal sende en PM til RJK ;)
HeroldHeroldSkrevet 02/08-11 10:36 
Hvor meget tid kræver det? Jeg er ret tit på, men ikke altid fra den samme ip. Jeg giver den dog gerne en skalle, når jeg er hjemme. :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 02/08-11 10:46, rettet 02/08-11 10:46 
Jeg tror det er fint nok at man bruger to-tre forskellige IP'er, så længe de stadig er faste? RJK kan modsige mig hvis jeg tager fejl. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KillerBean2KillerBean2Skrevet 09/11-11 17:23 
For €%€#€ hvor er jeg træt af, at jeg ikke har en fast IP :(
AV Intelligent Terminal
enfenenfenSkrevet 09/11-11 18:03 
Hvornår kommer vi andre til at se det nye design? Det gamle er jo ved at have nogle år på bagen :)
What is the Matrix?
RJKRJKSkrevet 09/11-11 18:03 
Meget snart. Vi hænger lige i en samtidig server-udskiftning :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
enfenenfenSkrevet 09/11-11 18:12 
Cool. Glæder mig.
What is the Matrix?
KillerBean2KillerBean2Skrevet 10/11-11 23:17 
Det blir' godt :)

Så får de platformansvarlige vel også snart adgang til at pille-rode-rage i databasen igen?

Det kribler i mig for at få flæsket SMD-delen yderligere ud. Desuden har jeg opdaget at mange af de udviklere/udgivere, jeg har tildelt forskellige SMS-spil, er helt ude i skoven. Så det skal jeg også lige ha' gået igennem på et tidspunkt.
AV Intelligent Terminal
Bede-xBede-xSkrevet 11/11-11 12:50, rettet 11/11-11 12:55 
Bliver det her versionen hvor man kan tilføje flere mobil/tablet/indie titler til databasen? Er der taget beslutninger på det område endnu? Synes efterhånden at spillene er af en væsentlighed så man ikke kan ignorere dem. Ikke at den enkelte titlel er kulturbærende i sig selv, men som eksponent for tidsånden er de vigtige.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RJKRJKSkrevet 11/11-11 13:44 
Killer Bean 2>
Så får de platformansvarlige vel også snart adgang til at pille-rode-rage i databasen igen?

Ja. Det gør alle andre faktisk også - under mere kontrollerede forhold, dog :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 11/11-11 13:47 
Bede-x>
Bliver det her versionen hvor man kan tilføje flere mobil/tablet/indie titler til databasen?

Altså, vi har jo både rigtig mange iPhone- og iPad-spil som det er, så det er ikke fordi området er helt forbigået :)

Derudover er der ingen ændringer i denne omgang, men det skal nok komme, som vi får overskud til det. Vi kan jo håbe at en masse gerne vil bidrage (som antydet ovenfor, kan alle tilføje nye titler i v5), og at det så er nemmere for alvor at tage hul på de sidste områder.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 11/11-11 15:43 
Adgang til databasen er overvurderet ;)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
ChronoChronoSkrevet 11/11-11 16:01 
Hehe :-D
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
DarkenDarkenSkrevet 11/11-11 17:09 
RJK>
Bede-x>
Bliver det her versionen hvor man kan tilføje flere mobil/tablet/indie titler til databasen?

Altså, vi har jo både rigtig mange iPhone- og iPad-spil som det er, så det er ikke fordi området er helt forbigået :)

Øh er det forstået korrekt at ipad/iphone spil kommer ind som kategorier som f.eks. PS3?. Hvorledes står det så til med digitale distributioner til konsoler og pc? Det er blevet ret udbredt bredt fordelt på næsten alt.

F.eks har jeg købt Battlefield 3 (pc) igennem zavvi. Den har den klassiske sorte dvd æske, 2 dvd skiver, en forside og en kode seddel i æsken. Indholdet bliver overført til pc via installation i deres Origin platform (Steam wannabe for de uvidende) installeret igennem samme og skal startes igennem login via en webside.

Så selvom spillet er fysisk har det ingen reel værdi(cash), da aktiverings typen er konto bestemt og kan ikke benyttes hvis det blev solgt. Men om folk har en fysisk eller digital distribution er underordnet når det kommer til vurdering af spillet, samt generelle informationer som producent, udgivelse år og alt det andet gejl P:R databasen kan.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
RJKRJKSkrevet 11/11-11 21:06 
Darken>
Øh er det forstået korrekt at ipad/iphone spil kommer ind som kategorier som f.eks. PS3?

Nej, det kommer ikke. Sådan har det været i halvandet år.

Vi holder kun adskillelse ift. samlinger, da vi ikke betragter ikke-fysiske ting som samlerobjekter.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
DarkenDarkenSkrevet 12/11-11 00:06 
Hehe så er det derfor jeg ikke har bemærket det :)
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
DeluxScanDeluxScanSkrevet 09/02-12 13:32 
Er der en ca. release dato for v5? Jeg er jo ved at blive lidt nysgerrig nu...
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
enfenenfenSkrevet 09/02-12 13:57 
Ja, det er jeg også. Og så håber jeg bare, at der kommer mere fart på serveren, for den er godt nok ikke specielt stabil for tiden.
What is the Matrix?
dRxLdRxLSkrevet 09/02-12 14:03 
RJK har valgt at det skal introduceres på den nye server som er på vej.

Vi afventer pt. at motherboardet til den nye server kommer tilbage fra RMA udskiftning, derefter skal serveren konfigureres og testes.

Jeg tør ikke give et estimat, men minimum 3 uger fra nu, og måske meget mere hvis tendensen med uforudsete WTF oplevelser fortsætter ;)

Jeg synes at det er værd at skynde sig langsom med, til det punkt hvor RJK og jeg får øvet gendannelse fra et katastrofalt crash i forskellige scenarier på den nye server, før den går live.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
MrCaseMrCaseSkrevet 09/02-12 15:22 
RJK>
Vi holder kun adskillelse ift. samlinger, da vi ikke betragter ikke-fysiske ting som samlerobjekter.

He... det vil sige om 10 år kan man ikke være samler mere. (kun vintage stuff)
Men okay, det er vel samme situation som vi har på musik idag. At sige man er musiksamler og så stolt vise en 2 gb harddisk frem ringer jo også lidt mærkeligt.
Have you considered sucking less?
RJKRJKSkrevet 25/03-12 15:27 
Og så bliver det vist i aften det sker, efter kun et par års forberedelse - om alt går vel...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KillerBean2KillerBean2Skrevet 25/03-12 15:36 
Nice. Får de platformsansvarlige så også adgang igen?
AV Intelligent Terminal
enfenenfenSkrevet 25/03-12 15:38 
RJK>
Og så bliver det vist i aften det sker, efter kun et par års forberedelse - om alt går vel...

Thumbs up
What is the Matrix?
RJKRJKSkrevet 25/03-12 15:39 
KillerBean2>
Nice. Får de platformsansvarlige så også adgang igen?

Jep.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SonicSonicSkrevet 25/03-12 16:08 
RJK>
Og så bliver det vist i aften det sker, efter kun et par års forberedelse - om alt går vel...

Bliver spændende :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
WonderboyWonderboySkrevet 25/03-12 17:38 
Ja det bliver fedt :-)
I love monster land
dRxLdRxLSkrevet 25/03-12 18:42 
Jeg er klar og det er felicia@playright.dk også =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig