X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Kingdoms Of Amalur: Reckoning


Svar
jaesjaesSkrevet 13/05-11 14:12, rettet 13/05-11 14:15 
Nu hvor spillet med den mest ligegyldige titel nogensinde har fået en ordentlig gameplay-film, må vi hellere fortsætte her end i den generelle RPG-tråd:
http://gamersyde.com/news_kingdoms_of_amalur_gameplay_video-1105... Se hele indlægget
65 emne(r).
« < 1 2

Svar
Bede-xBede-xSkrevet 15/02-12 10:28 
Wehner>
Hvem spiller det - og hvad synes I om det?

Jeg har siddet og set en kammerat spille det og det virker som en svag udgave af Fable, uden den karakteristiske engelske charme.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 15/02-12 12:08 
King Chaos>
Sumez>
Det ER Todd McFarlane :)

Men Darkness er så ikke... :P

Det er Darksiders, Dark Chronicle og Darklands heller ikke :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dpldplSkrevet 15/02-12 14:16 
Bede-x>
Jeg har siddet og set en kammerat spille det og det virker som en svag udgave af Fable, uden den karakteristiske engelske charme.

Jeg vil heller spille Reckoning end Fable.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
AzzkikrAzzkikrSkrevet 15/02-12 14:43 
Ja den "engelske charme" vil jeg også helst være foruden.

Gider dog ikke spille reckoning før det bliver patchet så kameraet er til at holde ud.
JuggernautJuggernautSkrevet 03/02-13 16:24 
Nu er jeg også gået i gang med dette spil og må da sige at det fænger i begrænset omfang. Spillet er super flot og indlæringskurven er nærmest ikke eksisterende. Der er masser af quests at gå i gang med og rigeligt med locations at udforske. Men for pokker det er nemt. ALT for nemt. Jeg er på level 10 nu og har indtil videre kun mødt én fjende, som virkelig gav lidt modstand. Jeg overvejer til stadighed at justere sværhedsgraden et hak op, men samtidig nyder jeg bare at slashe løs uden at tænke på at bruge en healing potion. Når jeg endelig får tid til at spille, er jeg ret baldret og derfor er spillet velkommen i min verden. Havde det været for en 7-8 år siden, vil jeg mene at spillet ikke havde fået den chance som det reelt fortjener.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
NaieraNaieraSkrevet 03/02-13 18:46 
Jeg var også ved at komme i gang med Amalur, men så skete Mass Effect for mig...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
FancyPantsFancyPantsSkrevet 03/02-13 20:36 
Jeg spillede kun Amalur demoen for at få de fine McFarlane designede ting i Mass Effect 3 :(

Burde måske købe spillet engang, og genspille ME3 demoen så jeg kan få de fine N7 ting den anden vej.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
SumezSumezSkrevet 04/02-13 09:03 
Juggernaut>
Nu er jeg også gået i gang med dette spil og må da sige at det fænger i begrænset omfang. Spillet er super flot og indlæringskurven er nærmest ikke eksisterende. Der er masser af quests at gå i gang med og rigeligt med locations at udforske. Men for pokker det er nemt. ALT for nemt. Jeg er på level 10 nu og har indtil videre kun mødt én fjende, som virkelig gav lidt modstand. Jeg overvejer til stadighed at justere sværhedsgraden et hak op, men samtidig nyder jeg bare at slashe løs uden at tænke på at bruge en healing potion.

Efter at have set min kæreste svæve gennem spillet uden det store besvær, startede jeg også på den højeste sværhedsgrad. Det bliver ikke voldsomt svært af det, men jeg døede da nu og da af "almindelige fjender", og man tvinges til at gøre fornuftig brug af spillets udmærkede kampsystem.
Har selvfølgelig ikke noget sammenligningsgrundlag, da jeg kun har spillet på højeste sværhedsgrav, men du kan i hvert fald sagtens skrue op for den, uden det giver dig problemer.
Det eneste var et par enkelte bosser der var nærmest umulige, men jeg var nu også ret nærrig med potions, og gik efter at klare alle større fjender uden at bruge nogen, og i værste tilfælde, kan man jo altid forlade området og komme tilbage senere.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 02/04-13 14:51, rettet 02/04-13 14:51 
Har siddet og snakket med en kammerat om lighederne mellem soundtracket til Amalur og Banjo-Kazooie (lyder måske skørt, men det er samme komponist, hvilket er overraskende nemt at høre :))

Værd at bemærke er især "Rathir" temaet, der minder meget om et specifikt nummer fra BK (tror det er Rusty Bucket Bay? Kan ikke lige huske), men nu er jeg irriteret over at jeg ikke kan finde det nummer i spillet, der har et meget kort stykke der lyder som om det er taget direkte fra "Gruntilda's Lair" musikken, altså BK's overworld tema, der ændrer arrangement alt efter hvor i spillet du er. De er så ens, at det næsten må være et bevidst shoutout, men det er som nævnt kun et meget kort stykke i et længere nummer.

Er der måske nogen der kan spotte det? :P

http://www.youtube.com/playlist?list=PLCE16D1C48327BEBA]Hele Amalur-soundtracket på YouTube[/LINK]" target="">Hele Amalur-soundtracket på YouTube
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SephSephSkrevet 04/06-20 16:14 
Det lader til, at der kommer en remaster.

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
slk486slk486Skrevet 04/06-20 18:02 
Neat. Kører ellers også udemærket på Xbx :)
j/k
DarkenDarkenSkrevet 04/06-20 18:05 
uff,
According to the store, the open-world fantasy RPG has received visual and gameplay enhancements as a part of the remaster, and also includes all DLC from the original game such as The Legend of Dead Kel and Teeth of Naros.

Lyder blot som grafisk og lidt små justeringer. Lad os gætte mindst 40€ ? >_<

Det er bare synd, hvis det ender med et cash-grab, hvis det fik et rigtig overhaul og blev lavet til et rigtigt singleplayer spil, så kunne det faktisk godt blive fantastisk.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
slk486slk486Skrevet 04/06-20 18:09, rettet 04/06-20 18:10 
Hvad mener du med et "rigtigt singleplayer spil"? Det har da aldrig været andet?
j/k
DarkenDarkenSkrevet 05/06-20 00:47, rettet 05/06-20 00:47 
Jo, det var meningen at det skulle have været et mmo, som jeg husker det og det der er i spillet er de samlet brud stykker fra det canceleret projekt. Der var ret dybde gående artikler om det den gang, som var ret interessant at læse om.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
slk486slk486Skrevet 06/06-20 20:38 
Jeg husker det ikke sådan, men som at udviklerne blev opkøbt mens de udviklede et single player spil, der altid var tiltænkt som single player. MMO'et var en anden del af samme univers, der blev udviklet sideløbende.
Under alle omstændigheder føles det vi fik bestemt ikke som et MMO. Ikke engang lugten :)
j/k
65 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig