X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Elder Scrolls V: Skyrim


Svar
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 12/12-10 12:02 
Så blev det officielt annonceret med en trailer. Det forlyder at de endnu engang har tænkt sig at bruge Gamebryo-engine (suk). Forhåbentlig dropper de den voldsomme level-scaling - det ødelagde virkelig Oblivion for mit vedkommende.

Ellers glæder jeg mig :)

Officielt site, plus trailer
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
740 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 > »

Svar
jaesjaesSkrevet 13/03-12 20:55, rettet 13/03-12 21:07 
En anden viking er også kommet til Skyrim (sjovt i øvrigt som animations-systemet får ham til at virke lidt fimset):

Techdovahkiin.
jaesjaesSkrevet 06/04-12 20:16 
Bethesda har annonceret, at folk i gennemsnit har lagt 85 timer i Skyrim, og 30% har spillet over 100 timer. Ret vilde tal, synes jeg.

http://www.bethblog.com/2012/04/05/skyrim-1-5-update-hitting-consoles/
WehnerWehnerSkrevet 07/04-12 14:50 
Jeg er i top 30% så :)

Bethesda lover også, at der kommer DLC uden at sætte dato på: http://www.nowgamer.com/news/1311221/skyrim_dlc_bethesda_reassures_fans_new_content_incoming.html

Jeg tænker, at det godt kan blive ganske episk, når de ikke har spildt tiden på hesterustning og ligegyldige småmissioner.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 07/04-12 18:03 
Hvad procentdel er man ved 200 timer? :-D
WehnerWehnerSkrevet 07/04-12 18:13 
Top awesome %
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
OlimarOlimarSkrevet 12/04-12 20:35 
Skyrim nu med kinect support, Fus ro dah bliver epic :D http://www.bethblog.com/2012/04/12/kinect-support-coming-to-skyrim/
Bede-xBede-xSkrevet 02/06-12 13:20, rettet 02/06-12 13:23 
Der kommer en beta til den kommende ekspansion og i modsætning til andre betaer, så får man vist adgang til hele udvidelsen (koster 1600 MS point når den udgives) som tester(også Achievments osv.):

Skyrim's Dawnguard DLC gets an Xbox 360-only beta run-out this Summer, developer Bethesda has announced.

Sign-up is now open over on the Dawnguard site, though you'll need to have an account for the official Elder Scrolls forums to put your name down.

Should you be picked out of the hat some time in the next week or so, you'll get early access to the entire expansion, Achievements and all, and will not have to pay for the privilege.

Bethesda hasn't confirmed a release date for the DLC, though you can expect to hear plenty more about the 1600 Microsoft Point add-on during E3 next week.


http://www.eurogamer.net/articles/2012-06-01-skyrim-dawnguard-dlc-gets-xbox-360-beta
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/06-12 13:25 
Tak for link. Jeg skulle dog ikke have en account på elderscrolls.com for at ansøge?
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 08/06-12 13:07 
1.6 opdatering skulle være oppe til 360 udgaven:


New features:

Mounted Combat - Skyrim now allows you to do melee and ranged combat while riding a horse.

Bug fixes:

General stability and memory optimizations.
General AI pathfinding optimizations and bug fixes.
Optimizations and crash fixes for data leaks.
Fixed rare crash with lighting.
Fixed crashes related to loading and saving games.
Fixed crash with summoned creatures/NPCs.
Fixed rare issue where saves would be corrupted.
Improved logic for when ranged kill cams are played.
Fixed issue with ranged kill cams while killing a dragon.
Fixed rare issue with certain ranged kill cams not playing properly.
Fixed issue with nirnroot lighting not properly cleaning up.
Fixed issue where bow damage was being calculated incorrectly.
Fixed rare problem with werewolf kill moves would not finish animating properly.
In "The Break of Dawn" fixed rare issue where Meridia's Beacon would disappear from player's inventory.
Fixed occasional issue where followers would disappear after player pays off a bounty after committing a crime.
Fixed issue where certain creatures and NPCs would fail to respawn properly.
Fixed rare issue with dialogue subtitles not displaying properly.
Fixed issue with water appearing blurry when loading a saved game after creating a save underwater.
Fixed issue where map cursor would occasionally disappear after closing a message box with Kinect enabled (Xbox 360).
Fixed rare issue with shouts only performing the first level and not other unlocked levels with Kinect enabled (Xbox 360).
Fixed issue where the shout buttons would stop working properly if users mashed LB and RB during cooldown with Kinect enabled (Xbox 360


Kilde
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/06-12 21:16 
Nogen der har set om udvidelserne til Skyrim udkommer på fysiske discs ligesom de gjorde til Oblivion og Fallout 3?
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 28/08-12 19:58 
Dawnguard er jo for længst ude, og nu er næste mindre udvidelse på trapperne: Hearthfire, der gør det hele lidt mere Sims-agtigt.

Selv venter jeg til det ikke ser ud til, at der kommer flere, køber det hele - og går all in igen.

Hearthfire
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 28/08-12 20:09 
Er Dawnguard værd at bruge penge og tid på?
WehnerWehnerSkrevet 28/08-12 20:13 
Det tyder anmeldelserne på - især hvis man vælger at spille som vampyr og ikke mod dem.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 28/08-12 20:15 
Ok vil overveje det så :)
WehnerWehnerSkrevet 28/08-12 20:21 
Vigild anmeldte det også pænt: http://politiken.dk/tjek/ECE1726502/helhjertet-udvidelse-til-suveraent-rollespil/
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
millenniummillenniumSkrevet 28/08-12 22:30 
Version 2.05 er klar nu til PS3. Endelig, så vidt jeg kan forstå.
The medium is the message.
King ChaosKing ChaosSkrevet 30/08-12 08:08 

Jeg er sikker på at Martin Lennon vil blive glad for at blive kaldt "Vigild" ... eller er det bare en stigmatisering af folk der skriver om spil i Politiken?
WehnerWehnerSkrevet 30/08-12 12:56 
Hvem pokker kigger på bylines, når det altid er Thomas Vigild, der skriver det hele alligevel? :D
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 05/11-12 17:20 
Dragonborn DLC d. 4 december på XBLM til 1600 rumbananer.

Info og trailer
WehnerWehnerSkrevet 05/11-12 17:41 
Oooooh, det tegner til at blive en god 14-dages juleferie. Jeg har også gemt Dawnguard til samme lejlighed. Håber det giver nogenlunde mening at spille dem samtidig.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 04/12-12 16:28 
Dragonborn hentet, Hearthfire hentet, Dawnguard hentet, tutorial gennemført med ny karakter :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
ProzelProzelSkrevet 04/12-12 16:34 
*Siger farvel til det virkelige liv* ;-)
WehnerWehnerSkrevet 04/12-12 16:34 
Det gjorde jeg i hvert fald sidste år ved samme tid, men lad os nu se :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
GreaseballGreaseballSkrevet 25/04-13 18:24 
Nu jeg en af de få der aldrig fik taget mig sammen til købe Skyrim da det udkom første gang.
Men måske man skulle nu hvor de udgiver Legendary Edition :)

Legendary Edition announced, features all DLC
Marvel-ManMarvel-ManSkrevet 19/02-15 21:51 
Et forsøg på at indføre lidt Eternia i Skyrim:

Elder Scrolls V: Skyrim


Skjold:
Texture-repaint af Heavy SkyforgeShield (redigeret med GIMP)

Sværd:
Sword of the Ancient Tongues (kortere med NifScope)

Kropsbygning:
Cimmerian Race

Kappe:
Dyeable Cape

Sabelkat:
Armored SabreCat Mount

Texture-repaint af:
SABRECATS OF SKYRIM - Hi-Res Texture Packs (redigeret med GIMP)

Rød Elven Armor:
Iron Elven Armor for Male And Females (redigeret med GIMP)


Tror dog at jeg må droppe 'Cimmerian Race' da sværd og skjold ikke kan opbevares på ryggen...
GAME OVER - INSERT COIN.... på en SNES?
WehnerWehnerSkrevet 06/03-15 21:16 
En anden måde at betragte geografien i Skyrim:

Elder Scrolls V: Skyrim
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
millenniummillenniumSkrevet 06/03-15 21:58 
Har altid ønsket mig et Alle Zoner kort i Skyrim. :)
The medium is the message.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 06/03-15 22:21, rettet 06/03-15 22:28 
Så giver fast travel pludselig også meget mere mening :)

Er tilfældigvis selv først lige begyndt at spille Skyrim i dag. Var lidt skeptisk, da jeg i sin tid ikke fik spillet Oblivion meget mere end en times tid eller to, før jeg ikke orkede det mere. Men Skyrim lader heldigvis til at være min kop te i langt større grad.
AV Intelligent Terminal
WehnerWehnerSkrevet 06/03-15 22:35 
Det er svært at sætte fingeren på, præcis hvad der gør Skyrim så meget bedre end Oblivion, når de er så ens. Men (endnu) bedre er det altså.

Bethesda slipper i øvrigt næppe for at udsende en hd-udgave af noget fra bagkataloget i denne generation, hvis man skal gætte kvalificeret ud fra, hvor mange hd-opsamlinger, der ellers kommer. Uanset, hvad det bliver, så glæder jeg mig.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
millenniummillenniumSkrevet 07/03-15 08:31 
Ja det er virkelig et af de spil som fortjener en udgivelse på bedre hardware. En højere fps vil helt sikkert øge Skyrim oplevelsen betragteligt.
The medium is the message.
WehnerWehnerSkrevet 07/03-15 11:12 
For mig var indlæsningstiderne det eneste problem.

Men man kunne let forestille sig en æske, der der samler Skyrim og Oblivion i en sammenhængende pakke med konsekvent interface. Jeg ville endnu hellere se Morrowind genudgivet.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
jaesjaesSkrevet 07/03-15 12:18, rettet 07/03-15 12:30 
En udgave baseret på pc-udgaven af Morrowind ville være fedt. Xbox-udgaven havde så dårlig draw distance allerede dengang, at det var en af grundene til, jeg kun fik rørt det lidt.

Spil fra sidste generation foretrækker jeg, udvikler venter med at bruge tid på.
WehnerWehnerSkrevet 07/03-15 12:38 
Det er jeg heller ikke uenig med dig i. Jeg tror bare, at Skyrim/Oblivion er mest sandsynligt. Det er faktisk også ni år siden, Oblivion udkom.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 07/03-15 12:46, rettet 07/03-15 12:47 
jaes>
En udgave baseret på pc-udgaven af Morrowind ville være fedt. Xbox-udgaven havde så dårlig draw distance allerede dengang, at det var en af grundene til, jeg kun fik rørt det lidt.

Har du spillet PC-udgaven? Draw distance er rimelig horribel, selv på en moderne PC. :!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 07/03-15 13:25, rettet 07/03-15 13:38 
Morrowind Infinite View Distance Extended Edition: http://youtu.be/t-cAI-iIFrY

Jeg synes det skader spillets stemning med "uendelig" draw distance. Ændres der på den, bør de ændre på meget andet..

Der skal dog nok komme en Skyrim remaster, men med mindre det er med nyt content er det ikke noget jeg er interesseret i personligt. PC udgaven er allerede nem at få til at køre urokkelig 60fps og loadetider, så hurtige at loadeskærmen bare flash'er, uden man kan nå at læse de tips der står på dem.

De måtte dog godt lave en gratis update og fikse de fysik problemer der opstår, hvis man forsøger at køre det over 60fps. Ikke at 120fps el. højere ville gøre så meget for spillet.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Soren47Soren47Skrevet 07/03-15 15:45 
Jeg er lige begyndt i dag pga. denne tråd. Selvfølgelig vælger spillet at fucke op så jeg ikke kan gemme, og finder først ud af det i Whiterun. Så måtte starte helt forfra. Nedern start på et spil :(
WehnerWehnerSkrevet 07/03-15 15:56 
Hvilken udgave spiller du?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/03-15 17:29 
Det har jeg også oplevet en enkelt gang hvor jeg startede ny character. Jeg er dog startet forfra mange gange, så hvis det kan trøste så har jeg ikke oplevet problemer med at save på andre tidspunkter :)

Jeg kan ikke huske om det var 360 eller PC jeg oplevede fejlen.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Soren47Soren47Skrevet 07/03-15 17:44 
Ps3, den helt normale udgave uden noget downloadable content. Dog opdateret :b
Ja, der har ikke været problemer siden. :)
WehnerWehnerSkrevet 07/03-15 17:57 
PS3-udgaven skulle klart være den mest buggy af dem alle.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JmogJmogSkrevet 07/03-15 19:22 
Fik de egentlig nogensinde patchet buggen med at spillet bliver langsomt af røv til, når ens savegame bliver stort nok?

Spillet er så "smart" kodet at det hælder sin historik over alt hvad du har samlet op, læst osv ind i dit savegame og loader det ind i RAM hver gang du starter spillet. Det lyder jo fint nok, men problemet er at spillet tager så meget af RAM'en på PS3, at der ikke blev taget højde for at når savet bliver stort nok, så er der ikke nok RAM til at rendere grafikken. Det giver slowdowns.

Det var vist typisk omkring de 25-35 timers spiltid at de fleste oplevede, at spillet blev gradvist mere og mere uspilleligt.
NaieraNaieraSkrevet 07/03-15 19:23 
Wehner>
PS3-udgaven skulle klart være den mest buggy af dem alle.

Fallout og Skyrim ved alle jo skulle spilles på Xbox 360 :)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Soren47Soren47Skrevet 07/03-15 19:59 
Ja, føler også jeg behøver en 360 mere og mere :b
Noget af ekstramaterialet til Fallout 3 GOTY fuckede også ret meget op på Ps3..
WehnerWehnerSkrevet 08/03-15 00:01 
Jmog>
Det var vist typisk omkring de 25-35 timers spiltid at de fleste oplevede, at spillet blev gradvist mere og mere uspilleligt.

Men kun på PS3. Jeg er faktisk ikke sikker på, at de fik det patchet.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/03-15 00:04 
Jeg har en veninde der har spillet det flittigt på PS3. Adskillige hundrede timer. Så jeg vil tro at det er patchet :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KillerBean2KillerBean2Skrevet 08/03-15 10:03 
Nu har jeg kradset lidt i overfladen med en 12 timers spilletid på PC. Det har indtil videre crashet fuldstændigt to gange, hvilket ikke er særligt fedt. I går blev jeg også ramt af en bug, der fik min character til at bevæge sig super langsomt uden nogen grund. Det kunne heldigvis fixes ved at gemme og genstarte spillet. Men ellers er jeg kun stødt på spandevis af den slags komiske bugs, jeg også husker fra Fallout 3. Must be a Bethasda-thang.
AV Intelligent Terminal
FancyPantsFancyPantsSkrevet 08/03-15 14:41 
Yep. Det er heller ikke et Bethesda spil, hvis man ikke før eller siden kan blive slået ihjel af et stykke vildfaren frugt/grønt/kød!
Selvom de vist skulle have fikset en del af de bugs der var i spillets physics engine... Da Skyrim lige var udkommet, lykkedes det mig at dø et par gange i det første hus man får, fordi et æble headshottede mig når jeg åbnede skuffer og døre i huset. :D
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
ProzelProzelSkrevet 09/03-15 07:29 
KillerBean2>
Nu har jeg kradset lidt i overfladen med en 12 timers spilletid på PC. Det har indtil videre crashet fuldstændigt to gange, hvilket ikke er særligt fedt. I går blev jeg også ramt af en bug, der fik min character til at bevæge sig super langsomt uden nogen grund. Det kunne heldigvis fixes ved at gemme og genstarte spillet. Men ellers er jeg kun stødt på spandevis af den slags komiske bugs, jeg også husker fra Fallout 3. Must be a Bethasda-thang.

Det der med at gå langsomt var ikke fordi du trykkede Caps Lock, så man slår "Gå hurtigt" fra? :D
Soren47Soren47Skrevet 09/03-15 07:43 
Jeg fik en bug igår hvor min karakters animation gik helt i stykker og jeg ikke kun gøre andet end at gå rundt. Det fungerede først igen da jeg gik ind og ud af spillet.
Det må gerne se at blive lidt mere interessant historiemæssigt og stoppe med at have så mange fejl :b
millenniummillenniumSkrevet 09/03-15 08:57 
Er det på Windows I oplever fejl? Jeg har ikke oplevet nogle særlige bugs på PS3. Kun lidt performance lag.
The medium is the message.
740 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig