X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Aktuelle spiltilbud


Svar
jaesjaesSkrevet 11/07-03 17:40, rettet 07/08-14 16:05 
Tråd til at poste aktuelle spiltilbud. Kan bruges til alle platforme, men kun fysiske spil.

EDIT: Oprydning m.m. nu hvor tråden er ændret til kun at handle om fysiske spil.
7'691 emne(r).

Svar
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 06/03-11 12:33 
Samme Elmutant eller en anden?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
XiwanaXiwanaSkrevet 06/03-11 15:22 
Altid til tjeneste!
Det bør nok lige præciseres, at jeg selv snuppede de eneste ACII, RDR:UN og PoP: FS til 360'eren. Der var bla. en del Just Cause 2 tilbage. En del spil var mærket med 99kr, men de indgår mærkeligt nok ikke i tilbuddet.
Der var langt flere PS3- end 360-spil!
[inspirational quote here]
SaftenSaftenSkrevet 06/03-11 16:06, rettet 06/03-11 16:06 
Vil så også lige minde om at cdon.dk har AC2 til 79, hvis man missede det i den her omgang.

Assassins Creed 2 Complete Edition
Evan's Spiked Tentacles of Forced Intrusion!!!Spiller nu: Dead Or Alive 5, Secret World, The, Borderlands 2
HulleHulleSkrevet 06/03-11 16:18, rettet 06/03-11 16:19 
Det var Elgiganten i Næstved jeg var. Så om det landsdækkende er uvist.. Dog har den nyeste Elgiganten avis et billede af restmarked spil til PS3 og Xbox360 til 99,-. Så det er måske værd at tage turen for at undersøge hvilke det drejer sig om..
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
RJKRJKSkrevet 07/03-11 14:43, rettet 07/03-11 14:45 
ElGiganten i Herning havde ingen af de nævnte tilbud. De havde godt nok en del af spillene, men intet om 3 til 200. Til gengæld en stor kasse med lidt ældre 360-spil til 49 kroner stykket. Blandt andre AC1, Halo ODST, DMC4, Kane & Lynch, Banjo-Kazooie, Blacksite, Simpsons Game, Skate og en del flere. Også Beatles LE (den store pakke) til 449, Rock Band Drumset til 149 (alt 360) og en masse DJ Hero 1-sæt til 199 (alle formater).
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
jaesjaesSkrevet 07/03-11 19:19 
3 for 200 har nok været sidste uge - der var heller ikke noget af den slags på Fisketorvet. Og der var nærmest intet spændende til 100 :/

Kom dog bagefter til at tænke på, om jeg fik kigget grundigt nok i kurvene for enden af gangene, men umiddelbart tror jeg det. Standeren med rest-spil til 100 så jeg i hvert fald, og der var næsten kun crap. Der er også lidt til 100 blandt de alm. opstillinger. Blur (multi), Wolfenstein, Borderlands (vist kun PS3) og The Club var der alle mindst 3-4 af ved 16-tiden.
CoreCoreSkrevet 07/03-11 19:59 
Blur er godt...syn's jeg...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
BeanoBeanoSkrevet 07/03-11 21:03 
Ja det er ganske udemærket... specielt til en hund :)
jaesjaesSkrevet 07/03-11 22:30 
Ja, de nævnte spil er de titler, der virkede som værd at nævne (har ikke spillet nogle af dem selv, og det kan godt ske jeg har glemt en titel eller to) :)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 08/03-11 16:00 
Føtex i Aalborg midtby (Slotsgade): 3-4 eksemplarer af Forbidden Siren 2 (PS2) 25 kroner stykket.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 10/03-11 06:18 
Settlers HD til iPad er sat ned til 6 kr fra 42 kr.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
tastasSkrevet 10/03-11 08:58 
Woot, mange tak for info! Var meget tæt på at købe det den anden dag, men nu må jeg hellere slå til! Så må Civilation Revolution og Highborn til iPad vente lidt :)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 11/03-11 10:02, rettet 11/03-11 10:12 
Der er en lang række tilbud på spil til iPad, denne weekend, i anledning af hardwarens anden iteration.

Edit: Selve linksene i artiklen virker ikke, men spillene er stadig på tilbud på iTunes.

Liste fra appadvice
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
jaesjaesSkrevet 11/03-11 16:21, rettet 11/03-11 16:29 
Direct2Drive giver i marts 20% på alle spil, der ikke er rabat på i forvejen. Skriv madness i promotion-feltet ved check-out. De har spil til pc og Mac.

NB. Nogle spil kan købes med Euro, og det er lidt forskelligt om det er billigst med Pund eller Euro. Om Euro er muligt vises under hvert spil.

http://www.direct2drive.co.uk
millenniummillenniumSkrevet 12/03-11 08:17 
El Gigantos reklamerer med Epic Mickey for 99,-

(tarveligt for dem (mig) som købte det for 500 i december)
The medium is the message.
enfenenfenSkrevet 15/03-11 19:44 
Elgiganten har tilbud på følgende Guitar Hero spil til 360:

Guitar Hero 3: Legends of Rock
Guitar Hero: World Tour
Guitar Hero: Metallica
Guitar Hero: Greatest Hits
Guitar Hero 5

Alle koster 50,- pr. stk.

Det gælder kun på deres hjemmeside.
What is the Matrix?
RJKRJKSkrevet 15/03-11 20:02 
Gælder også i den fysiske ElGiganten i Tilst :) De har også Epic Mickey til 100 (ét eksemplar). Ellers ikke noget derinde.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SaftenSaftenSkrevet 19/03-11 09:36 
Monday Night Combat for 7,69 Euro på Steam.
Det er ligeså gratis over weekenden. Hvis man ikke har prøvet det så gør det! Det er seriøst et af de bedste multiplayer-spil næst efter Battlefield: BC2
Evan's Spiked Tentacles of Forced Intrusion!!!Spiller nu: Dead Or Alive 5, Secret World, The, Borderlands 2
dpldplSkrevet 19/03-11 12:53 
Darksider til 7,5€ på steam lige nu også

Plus alle oddworld er 50% af pris også(Oddbox(Alle 4 spil) er 12,5€)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
dpldplSkrevet 25/03-11 19:10 
Steam
Buy SEGA Mega Drive Classics Collection til 7€:
Includes 41 items: Sega Classics, Comix Zone™, Crack Down™, Ecco the Dolphin™, Gain Ground™, Golden Axe™, Shinobi™ III: Return of the Ninja Master, Space Harrier™ II, Vectorman™, Altered Beast™, Shadow Dancer™, Alex Kidd™ in the Enchanted Castle, Bonanza Bros.™, Columns™, Ecco™ Jr., Eternal Champions™, Fatal Labyrinth™, Galaxy Force II™, Kid Chameleon™, Ristar™, Super Thunder Blade™, Alien Storm, Bio-Hazard Battle™, Columns™ III, Decap Attack™, Ecco™: The Tides of Time, ESWAT™: City Under Siege, Flicky™, Golden Axe™ II, Sword of Vermilion™, Virtua Fighter™ 2, Alien Soldier, Gunstar Heroes, Landstalker: The Treasures of King Nole, Light Crusader, Shining Force, Shining Force II, Shining in the Darkness, Streets of Rage, Streets of Rage 2, Wonder Boy III: Monster Lair
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
HulleHulleSkrevet 27/03-11 23:18 
Zelda: Spirit Tracks set til 149,- i Bilka.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
HulleHulleSkrevet 29/03-11 14:54 


Nanostray 2 - 39,- hos cdon.com
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
kingsizekingsizeSkrevet 31/03-11 22:54 
Defense Grid til 400MS i denne uge for Xbox live gold members.

Det er absolut et af de bedre tower defense spil jeg har prøvet, og er et fund til den pris.
Minecraft / Xboxlive: BaumspielerSpiller nu: Trials HD, World Of Warcraft: Cata..., Minecraft
jaesjaesSkrevet 31/03-11 23:42 
The Whispered World er nedsat med 75% til 26,50 kr. hos Impulse:
http://www.impulsedriven.com/thewhisperedworld?affID=spawnix
HulleHulleSkrevet 04/04-11 21:44 
World of Goo kommer til Iphone om et par dage. De første par dage koster det 6kr.
Godt køb.

Nyheden på Eurogamer
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
KroeboCopKroeboCopSkrevet 04/04-11 21:45 
Hvis det ikke har været her, så sælger Fakta PS3 spil til 50kr f.eks Front Mission.
Hoid to colony C05 where the computer is...
jaesjaesSkrevet 05/04-11 16:26 
Amnesia: The Dark Descent koster 7,49€ på Steam (50% rabat):
http://store.steampowered.com/app/57300/
varmtvandvarmtvandSkrevet 07/04-11 19:17 
Cave iPhone spil på tilbud fra d. 9/4 2011.
Espgaluda II, Dodonpachi Resurrection, and Mushihimesama Bug Panic iPhone on sale from April 9th
By Anthony Usher 07 April 2011
Game Name: iPhone and iPad game sales ! Developer: N/A ! Format: iPhone
To celebrate the one year anniversary of its first iOS game, developer Cave is reducing the cost of its apps for nine days, starting on April 9th.

Included in the sale is Pocket Gamer Silver Award-winning Mushihimesama Bug Panic, Bronze Award-winning Dodonpachi Resurrection, and Espgaluda II.

Espgaluda II will go on sale once the app reaches 1,000 votes in an OpenFeint Fire Sale. You can cast your vote from April 8th through the OpenFeint Game Channel app.

All earnings from the sale of Mushihimesama Bug Panic will be donated through the Red Cross, to regions affected by the recent earthquake in Japan.

Links below.

Mushihimesama Bug Panic £2.99/$4.99 -> 59p/99c
Dodonpachi Resurrection £5.49/$8.99 -> £2.99/$4.99
Espgaluda II £5.49/$8.99 -> £2.99/$4.99
Retro spil butik Spiller nu: Batsugun, Solar Striker, Legend Of Zelda, The: O...
SumezSumezSkrevet 07/04-11 19:49 
Ghraaaa sådan nogle vilde spil til sådan en pris!!! Ville næsten ønske jeg havde en iPhone :(
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 07/04-11 20:05 
Men er de reelt spilbare på iPhone uden stick og hardbuttons?
SumezSumezSkrevet 07/04-11 20:16 
Det er ikke det samme som på arcade eller xbox, men de skulle stadig fungere ret godt på deres egne forbehold.
Især DDPDFK gad jeg godt, når nu det er regionsbeskyttet til X360 :)

Mushi Bug Panic findes KUN til iPhone.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 07/04-11 20:18 
Ok ;)
JmogJmogSkrevet 08/04-11 00:27 
Beano>
Men er de reelt spilbare på iPhone uden stick og hardbuttons?

Mushihime er jeg ikke helt solgt på, da det er twinstick, hvilket jeg ha svært ved at vænne mig til. Men deres "almindelige" shooters fungerer fremragende. Det tager ca 30 sekunder at vænne sig til styringen og man føler ikke man er gået på kompromis.
SonicSonicSkrevet 08/04-11 18:24 
Chuchu Rocket er blevet gratis til iPhone

Free
Parental Advisory: Explicit Lyrics
ChronoChronoSkrevet 08/04-11 18:42 
Nice. Det har jeg heller aldrig rigtigt fået spillet. Grafikken er i øvrigt lavet i Danmark.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
enfenenfenSkrevet 08/04-11 20:02 
Ser pænt elendigt ud, så jeg springer over :)
What is the Matrix?
HeroldHeroldSkrevet 08/04-11 20:55 
Chrono>
Nice. Det har jeg heller aldrig rigtigt fået spillet. Grafikken er i øvrigt lavet i Danmark.

Baggrund?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
ChronoChronoSkrevet 08/04-11 21:01 
Det er Javira. Se javira.com for mere info.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
enfenenfenSkrevet 09/04-11 11:07 
Jeg hentede det så alligevel, da det var gratis. Om jeg får det spillet, er en anden sag :)
What is the Matrix?
HeroldHeroldSkrevet 09/04-11 11:16 
Chrono>
Det er Javira. Se javira.com for mere info.

Nåeeerh, læste det som om originalens grafik var lavet i Danmark.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
enfenenfenSkrevet 09/04-11 11:30 
Wave Against Every Beat er gratis. Har ikke selv prøvet det. Det er en shooter.

spil mod rytmen
What is the Matrix?
SumezSumezSkrevet 09/04-11 21:22 
Herold>
Chrono>
Det er Javira. Se javira.com for mere info.

Nåeeerh, læste det som om originalens grafik var lavet i Danmark.

Har de ændret grafikken?? :( Det er da nærmest skandaløst.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
3of193of19Skrevet 09/04-11 23:52 
enfen>
Wave Against Every Beat er gratis. Har ikke selv prøvet det. Det er en shooter.

Umiddelbart ikke tosset. Desværre valgte de at kopiere styingen fra Space Invaders Infinity Gene istedet for ESP Galuda eller DoDonPachi. 1:1 drag styring er bare skod da man hele tiden ender med at dække grafikken og flyve ind i ting man ikke kan se.
SonicSonicSkrevet 09/04-11 23:56 
Bug Panic går til 6 kr. idag på itunes. Eller har det altid gjort det?
Parental Advisory: Explicit Lyrics
King ChaosKing ChaosSkrevet 10/04-11 07:23 
Sumez>
Har de ændret grafikken?? :( Det er da nærmest skandaløst.

De var vel nødt til at gøre den... mindre?
JmogJmogSkrevet 10/04-11 20:33 
Sonic>
Bug Panic går til 6 kr. idag på itunes. Eller har det altid gjort det?

Alle tre spil skulle faktisk have tilbudspris de næste tre fire dage iføge cave word.
ChronoChronoSkrevet 10/04-11 20:50 
Er nogle af spillene i fuld opløsning på iPad?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SumezSumezSkrevet 10/04-11 23:23, rettet 10/04-11 23:23 
Jeg sad faktisk og lånte min mors iPhone forleden dag og kiggede lidt rundt på Apple Store... DDP DFK til 30kr og Bug Panic til 6... Som sædvanligt frustrerede det mig at de sindssyge tilbud ikke findes på mere konventionelle og (for mig) alment tilgængelige systemer (som f.eks. en pc eller andre telefoner...) og så sad alle folk og forbarmede sig over en virtuel fiskedam, hvor man kunne plaske i vandet med fingrene. Det siger lidt om situationen nu om dage. -_-
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 11/04-11 00:54 
Chrono>
Er nogle af spillene i fuld opløsning på iPad?

Desværre ikke, men både DDP og EspGaluda klarer opskaleringen ganske godt. Det er en fryd at spille dem med det overblik man har på den større skærm.
SumezSumezSkrevet 11/04-11 08:05 
Jeg troede slet ikke de virkede på iPad
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
7'691 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig