X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Need for Speed: Hot Pursuit


Svar
BeanoBeanoSkrevet 26/10-10 11:00, rettet 26/10-10 13:12 
Vist på tide med en tråd om dette lovende spil.

EA har pisset godt og grundigt på NFS franchisen de sidste mange år, men med det nye spil, som har Criterion Games (Burnout serien) bag rattet, er det forhåbentligt en tendens der snart brydes. Jeg ser ihvertfald meget frem til det da jeg er vild med Burnout spillene (specielt Takedown og Paradise) og NFS:HP ligner en uofficiel opfølger... Se hele indlægget
129 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Svar
nerosnerosSkrevet 15/11-10 19:35 
Ja enig bare ærgeligt for mig. Jeg vil først prøve det før jeg måske skulle få et flip og købe mit første Need For Speed spil :D
Bashful Neophyte
KroeboCopKroeboCopSkrevet 15/11-10 19:41 
Hvorfor hedder det ikke Hot Pursuit 3, når der er et NFS HP?
Hoid to colony C05 where the computer is...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 15/11-10 19:41 
Jeg er blevet lidt solgt på det da jeg hørte én sige at "Det jo faktisk er et moderne Chase HQ", så jeg tror lige jeg tager et kig på det snart også...
JonassoeJonassoeSkrevet 15/11-10 19:48 
Fik kun lige kørt to løb i demoen, men jeg kan da ikke sige andet, end at styringen var meget lettilgængelig, og fartfornemmelsen var god. Jeg regner i hvert fald med at købe det :)
KroeboCop>
Hvorfor hedder det ikke Hot Pursuit 3, når der er et NFS HP?

Hmm, det første hedder vist NFS III: Hot Pursuit. Du ved jo, hvor smarte de er nu om dage ved at undlade nummereringer, specielt hvis der er tale om en reboot af franchisen :D
Spiller nu: Super Street Fighter IV, Super Smash Bros. Melee
nerosnerosSkrevet 15/11-10 19:55 
Darkbeat>
Jeg er blevet lidt solgt på det da jeg hørte én sige at "Det jo faktisk er et moderne Chase HQ", så jeg tror lige jeg tager et kig på det snart også...

Haha bare man kunne stå og skyde op gennem soltaget så :D

And speeking of remake. Så ville det satme være for vildt med et remake af Chase HQ eller Plus S.C.I. !
Bashful Neophyte
KroeboCopKroeboCopSkrevet 15/11-10 20:02 
Jonassoe>

Nå ok :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
King ChaosKing ChaosSkrevet 17/11-10 10:50 
Vroooooooooooooooooom

Vind det da
enfenenfenSkrevet 18/11-10 22:42 
Scores:

OXM – 70/100
PTOM – 100/100
Joystiq – 5/5
D’toid – 9.5
PushSqaure – 4/4
GamesRadar – 10
VideoGamer – 8
GameTrailers – 9
Made2Game – 9
GameInfromer -8.75
GameSpy – 90
IGN – 9
Gamespot -8.5
Gameplanet – 8.5
PC Games - 82/100
Eurogamer – 9
Atomic Gamer – 9
CVG – 9
VGD – 9
TotalVideoGames - 8
Guardian – 5/5
1UP – A
GamerRant – 4.5/5
What is the Matrix?
enfenenfenSkrevet 27/12-10 17:09 
Så har jeg fået smidt lidt timer i NFS.

Styringen skal man vænne sig til, og jeg havde gerne set, at den ikke var lige så arkadepræget som Ridge racer, som tilfældet næsten er. Det er primært det overdrevede drifting jeg er imod i NFS. Det var fint i RR.

En anden ting, der irriterer mig elastikken (læs: catch-up), der gælder for én selv og modstanderen. Det er jo eksempelvis stort set umuligt at køre fra politiet, selvom du kører fejlfrit. Du skal gøre brug af dine gadgets.

Og så har jeg lagt mærke til en ting, jeg også studsede over i EAs MOH. Kan man kun spille online, hvis man aktiverer sit online pass? og betyder det samtidigt, at hvis man senere sælger sit spil til en anden, så kan vedkommende ikke spille online uden at købe et online pass (800 microsoft point)?
What is the Matrix?
BeanoBeanoSkrevet 27/12-10 17:13 
enfen>
Kan man kun spille online, hvis man aktiverer sit online pass? og betyder det samtidigt, at hvis man senere sælger sit spil til en anden, så kan vedkommende ikke spille online uden at købe et online pass (800 microsoft point)?

Det er korrekt - Mass Effect 2 havde det f.eks. også. EA kan ikke li' brugt-spil markedet :(
enfenenfenSkrevet 27/12-10 17:18 
Det grænser sgu til svineri, hvis du spørge mig. Næsten på samme niveau, som da EA begyndte at sælge cheat koder for Microsoft Point.
What is the Matrix?
BeanoBeanoSkrevet 27/12-10 17:31 
Jeg gider ikke spørge for jeg er 100% enig ;)
CoreCoreSkrevet 28/12-10 14:04, rettet 28/12-10 14:05 
Og endnu federe.

EA mener ikke at Jr herhjemme skal have lov at spille online før han er 18, så havde han aktiveret vores kode, på hans Xbox, havde den været totalt spildt de næste 7 år.

Jeg kunne måske udvise lidt forståelse, hvis der var tale om et voldeligt spil, men NFS er PEGI-rated til at en 11-årig godt må spille det.

Jeg er færdig med at betale for EA's halve spil. Så nu kan EA helt officielt rende mig.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
BeanoBeanoSkrevet 08/10-20 13:26 
10 år senere...

Remaster udgives d. 6. november på PS4/XB1/NSW/PC.

Trailer:
https://www.youtube.com/watch?v=AeRnez3di1I
millenniummillenniumSkrevet 12/10-20 22:48 
Jeg har aldrig været så meget inde i NFS spillene. Er Hot Pursuit da en særlig god udgivelse? Og er det IMO ikke lidt hurtigt at udgive remasters efter kun 10 år? :P
The medium is the message.
JmogJmogSkrevet 13/10-20 08:03 
Det skulle være et af de bedste i serien.
BeanoBeanoSkrevet 13/10-20 09:59 
Det er det i hvert fald - en fin blanding af NFS og Burnout :)
BeanoBeanoSkrevet 26/02-21 21:06 
Der er kommet en patch til PS4/XB1 versionerne så spillet kører 60fps i 4K på PS5/XBSX. Ser nydeligt ud :D
slk486slk486Skrevet 26/02-21 22:03 
Ooh, nice! :)
j/k
BeanoBeanoSkrevet 03/03-21 18:44 
DF har en video vedr. patchen...
https://youtu.be/Y3s6WJRI4wo
ExceptionExceptionSkrevet 09/03-21 16:58 
Røv og nøgler at de ikke har patchet "Series S" versionen. Jeg, undskyld mig fuc**** hader, at Microsoft absolut skal "konvertere" deres One S titler til Series S. Nå ja, fordi One S, og Series S yder jo næsten samme performance. Idioter...
JmogJmogSkrevet 09/03-21 21:27 
Hvad har Microsoft med det at gøre? Det er jo ikke deres spil.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/03-21 21:36, rettet 09/03-21 21:36 
Jeg tror der menes at det er fordi det kører i det Digital Foundy kalder for ‘backwards compatibility plus’ mode. Der ses Series S som One S så de låses til samme performance modes.

En rigtig Series X!S patch fra EA havde løst problemet, men det her er sikkert hurtigere at lave.
Spiller nu: Phantasy Star IV
ExceptionExceptionSkrevet 10/03-21 00:01 
Der ses Series S som One S så de låses til samme performance modes.

Hvorfor fanden MS har fået denne idé, forstår man ikke.

Der er jo milevidt forskel fra One X til Series X, og One S til Series S.

Krydser fingre for at der kommer flere dedikerede Series X/S patches fremadrettet.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/03-21 00:36 
Det kan være mængden af RAM som gør at Series S ikke kan køre spil i One X mode.

Jeg er heller ikke sikker på om GPU’en er tilstrækkelig.

Det er en ringe trøst, men det vil kun være et problem her i overgangsperioden så længe udviklere har incitament for at levere patches til ældre titler :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
DunwichDunwichSkrevet 10/03-21 11:12 
Når PS4 Pro kører NFS Remastered i 4K 60 fps, så er det kun et spørgsmål om tid, før de får patchet Series S udgaven også, er mit bud.
BeanoBeanoSkrevet 10/03-21 11:34 
Det kører ikke i 4K 60fps på PS4 Pro.
DunwichDunwichSkrevet 10/03-21 11:41 
Nej det opdagede jeg lige. 1080p 60 fps.
ExceptionExceptionSkrevet 10/03-21 15:17 
Det kan være mængden af RAM som gør at Series S ikke kan køre spil i One X mode.

Tror ikke at 2 GB ram gør den store forskel. Derudover så kører Series S også med GDDR 6, hvor One X er GDDR 5. Såfremt det er RAM relateret, så tænker jeg, at det er båndbredden på de 326GB/s der gør forskellen til One X's favør.

Jeg er heller ikke sikker på om GPU’en er tilstrækkelig.

Det er nok mere her at One X stikker af fra Series S. Både antal af "Cores", "GB", samt båndbredde er betydeligt heftigere på One X.

Med det sagt så mener jeg, at Series S sagtens ville kunne afvikle NFS HP Remastered endnu bedre en tilfældet er nu, med en dedikeret patch. Såfremt "Turn10 / Playground Games" kan få Forza Horizon 4 til at køre 60 FPS på Series S, så er der ingen undskyldning til NFS.

Men som du siger, løsningen de har valgt har nok været hurtigere/lettere, suk...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/03-21 17:49, rettet 10/03-21 17:50 
Måske gør mængden at RAM ikke forskellen i en remake af et PS360-spil, men jeg vil bestemt tro at det vil være en flaskehals i mange andre nyere One X optimerede-spil :)

Jeg tror også at Series S kunne præstere bedre her. Men det er noget rod det Microsoft har gang i med fire maskiner på én gang.

Det bliver spændende at se hvordan maskinen klarer sig fremover med dedikerede Series X!S-spil. At den skulle være en 1440p maskine som Microsoft har sagt har i hvert fald ikke vist sig at holde stik. Jeg synes næsten det er vildt at maskinen overhovedet har raytracing hardware. Er det ikke kun Watchdogs der bruger det indtil videre, hvor alle andre titler med funktionen vælger det fra på platformen? Det lover ikke ret godt.
Spiller nu: Phantasy Star IV
ExceptionExceptionSkrevet 10/03-21 19:11 
Ja, det kan muligvis blive et problem med mængden af RAM i mere krævende titler. Jeg holder dog stadig mere på, at det er og bliver GPU'en der kommer til kort. :)

Det var faktisk det som chokerede mig mest sammenlignet med Series X. Naturligvis er X storebroderen, men GPU'en på Series S er virkelig blevet "throttled". :(

Jeg tror det eneste spil som jeg har prøvet i 1440p på Series S er Ori Will of the Wisps - mener også at den faktisk kan trække det i 120hz. :)

Problemet er vidst også at den opløsning er mere specifik på PC platformen. På konsol er 1440p lidt mere en "bastard". Det er heller ikke alle TV som understøtter den.

Det eneste jeg bare beder om er, at køre de fleste af min Series S titler i 60hz. Og naturligvis udnytter den HW som maskinen tilbyder (Looking at you NFS). :)

PS: Holder på at raytracing på Series S er en "fluke".
DunwichDunwichSkrevet 10/03-21 23:09 
Konsolkongen>
Jeg tror også at Series S kunne præstere bedre her. Men det er noget rod det Microsoft har gang i med fire maskiner på én gang.

Det bliver spændende at se hvordan maskinen klarer sig fremover med dedikerede Series X!S-spil. At den skulle være en 1440p maskine som Microsoft har sagt har i hvert fald ikke vist sig at holde stik. Jeg synes næsten det er vildt at maskinen overhovedet har raytracing hardware. Er det ikke kun Watchdogs der bruger det indtil videre, hvor alle andre titler med funktionen vælger det fra på platformen? Det lover ikke ret godt.

Series S er et powerhouse af en konsol, men det har jeg allerede skrevet et længere indlæg om tidligere. Desværre kan man ikke gardere sig mod dårligt optimerede spil - det er der ingen konsoller som kan - der ikke afvikles optimalt.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/03-21 23:24, rettet 10/03-21 23:27 
Det er korrekt at CPU’en næsten er på niveau med X’eren, men det er svært at forestille sig at maskinen ikke bliver underprioriteret og ender med klart dårligere versioner i forhold til Series X og PS5. Sådan tyder det i hvert fald nu.

Det optimale vil naturligvis være hvis udviklerne kan ramme tæt på 4k på de store konsoller og 1080p på den lille og nogenlunde samme framerates.
Spiller nu: Phantasy Star IV
DunwichDunwichSkrevet 10/03-21 23:49 
Eet spil fra EA, som de kludrer i, er ikke nok for mig, til at kritisere maskinen, når alt, jeg indtil videre har smidt efter den og spillet på den, har kørt som en drøm. Alene det, at Series S kan afvikle mine spil i 60 fps, og med FOV sat til langt over default, når man ved, hvor meget FOV trækker på maskinens ressourcer, da den skal vise så meget ekstra grafik, får mig til at klappe i hænderne. Det betyder rigtig meget i de FPS spil jeg spiller, og Halo MCC bliver ikke det samme igen, på default settings.

Læg dertil præcisionen man får i styringen, når man lukker op for sensitivity, som pludselig giver minder om den præcision man fik, med mus og keyboard på sin gamer PC, men nu på en konsol, bare fordi maskinens kræfter tillader så meget højere, stabile, framerates, at styringen kan følge med, og ikke lider under lag osv. Det er meget imponerende. Og den konsol kaster de nærmest i nakken på folk, med en latterlig lav pris, oven i købet.
ExceptionExceptionSkrevet 10/03-21 23:49 
Series S er et powerhouse af en konsol.

Helt enig. Målt på pris i relation til performance, er det nok det bedste køb du kan lave i denne generation.

Selv form-faktoren er jo ganske "sleek" og relativt lille.

men det er svært at forestille sig at maskinen ikke bliver underprioriteret og ender med klart dårligere versioner i forhold til Series X og PS5. Sådan tyder det i hvert fald nu

Mht. Opløsning så ved vi alle hvor vi står med Series S, men 60hz SKAL den simpelthen kunne trække, hvis ikke i 1440p (på udvalgte titler), så ihvertfald i 1080p. Men ja, jeg kan ikke modargumentere - det ser desværre sådan ud...

Nu skældte og smældte jeg på Microsoft tidligere pga. Fadæsen med NFS, men ret skal også være ret. Jeg synes at de gør meget mht. "Backwards compatibility" - spiller Far Cry 4 for tiden og det kører sgu flot på Series S.
Derfor er det også bare synd og skam når en udvikler så ikke udnytter HW potentialet i maskinen.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/03-21 00:11, rettet 11/03-21 00:42 
Dunwich det er naturligvis ikke kun et enkelt spil jeg drager konklusioner ud fra. Synes tendensen er tydelig hvis man kigger med på Digital Foundry’s videoer.

EDIT: Måske det er lidt unfair at drage forhastede konklusioner nu jeg tænker efter. Der findes jo næsten ingen Series X!S spil endnu, så mange af de analyser der får Series S til at fremstå mærkbart svagere er jo netop med bagudkompabilitet. Tiden må vise i hvilken grad udviklerne er nødt til at skære hjørner på Series S.
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 11/03-21 00:51 
Indtil videre er tendensen ret klar. Flertallet renderer i 1080p. Nogle få er i 1440p og lidt flere er i 900p.

Det er en 1080p maskine. Giver også mening for hvorfor skyde efter 1440p, hvis det er på bekostning af framerate. I nogle tilfælde er det dog tilfældet. Har set flere DF videoer, hvor spillet er 60fps på Series X og 30fps på Series S.

Vi kommer nok til at få nogenlunde de samme forskelle mellem S og X, som vi fik i den foregående generations S og X modeller.
ExceptionExceptionSkrevet 11/03-21 12:31 
Vi kommer nok til at få nogenlunde de samme forskelle mellem S og X, som vi fik i den foregående generations S og X modeller.

Det er som sådan også helt fint med mig, så længe at standarden starter ved 60hz. Så kan Series X skyde af med både 120hz og 4K og deslige, men jeg VIL have min. 60hz på nuværende generation af konsoller.

Ellers sælger jeg sgu min Series S og køber en Series X, såfremt jeg kan finde en. :)

Mit personlige ønske, som "kongen" også påpeger er, at vi næsten ikke har nogle spritnye titler som drager nytte af den "nye" hardware endnu. Her håber jeg at forskellen S og X i mellem bliver opløsningen/effekter, og IKKE på opdateringshastigheden.
DunwichDunwichSkrevet 11/03-21 14:41 
Jmog>
Det er en 1080p maskine. Giver også mening for hvorfor skyde efter 1440p, hvis det er på bekostning af framerate. I nogle tilfælde er det dog tilfældet. Har set flere DF videoer, hvor spillet er 60fps på Series X og 30fps på Series S.

Hvilke spil er det, på DF?

Alle mine kører 60 fps, så der skal nok være nogle jeg aldrig har spillet, som kører 30 fps.

Af nyere spil, køber jeg typisk spil som er X/S Optimized, for så er man sikker på det pågældende spil er blevet korrekt opdateret i en next-gen opdatering. Men igen, jeg spiller udelukkende en lille håndfuld Xbox spil, som alle kører i 60 fps alligevel, så en X/S Optimering, giver bare lidt ekstra krydderi.
ExceptionExceptionSkrevet 11/03-21 15:36 
Overwatch’s new patch has enhancement options for Xbox Series X and Series S.

"The new “resolution” setting makes high-resolution the number one priority. In this mode, Series X players will get to play Overwatch in 4K at 60 fps, while Series S players will get 1440p at 60 fps. This mode will sacrifice image quality, if necessary, to keep the resolution consistent.

There’s also the “balanced” mode, which lets players keep a higher-fidelity image by sacrificing some resolution. For “balanced,” Series X players will see the game displayed at 1440p, while Series S players will get 1080p."

- Polygon.com

Nu spiller jeg ikke selv "Overwatch", men fuck hvor er det stærkt gået! Sådan skal det laves. :D
JmogJmogSkrevet 11/03-21 23:48 
Dunwich>
Jmog>
Det er en 1080p maskine. Giver også mening for hvorfor skyde efter 1440p, hvis det er på bekostning af framerate. I nogle tilfælde er det dog tilfældet. Har set flere DF videoer, hvor spillet er 60fps på Series X og 30fps på Series S.

Hvilke spil er det, på DF?

Alle mine kører 60 fps, så der skal nok være nogle jeg aldrig har spillet, som kører 30 fps.

Udover Need For Speed, så er Cyberpunk også 30fps på Series S, mens det er 60fps på Series X.

Af titler med sub 1080 opløsning er der for eksempel:

Control UE: 900p (dog 60fps)
The Medium: 900p (30fps på begge)
Fallen order: 720p-900p (dog 60fps)
AC Valhalla: 720p-800p. Ustabile 60fps, men det tog over en måned før de patchede det fra 30fps.

Tag ikke fejl, jeg synes det er drønimponerende at så lille og støjsvag en maskine kan præstere så godt som den gør. Det er god value for money. Men paritet på performance kommer vi næppe til at have konsistent gennem generationen. Og 60fps bliver ikke fast standard.
tastasSkrevet 12/03-21 10:19 
Er også glad for min series s. Ingen tvivl om, at den i marketing skulle have heddet en 1080p maskine.

Det vigtigste for mig er 60fps og ja, det er indtil videre tilfældet i langt de fleste titler.

Det spændende bliver selvfølgelig når der kommer titler ud som presser Series X ned I opløsning, for hvad gør de så med Series S? Hvis der kommer spil som med DRS ind imellem presser Series X langt ned, måske ned i 1080p, har de jo ikke meget spillerum på en Series S - og der kan jeg blive nervøs for, at vi kommer til at se titler hvor de så desværre bliver nød til at pille på fps så de kommer i 30fps på Series S.

Håber selvfølge ikke det bliver tilfældet, for så længe den kan holde sig til 60fps i titler, gør det mig ikke noget at target er 1080p og lidt lavere gfx settings.

Jeg er super glad for, at selve konsollen er så smooth og navigere i og at loading tid praktisk er identisk med storebror.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/03-21 14:13, rettet 12/03-21 14:14 
Jeg synes også at prisen er fornuftig i forhold til hvad maskinen egentlig formår, men jeg synes SSD-pladsen er absurd lav. Især for en maskine hvor alt skal downloades.

Man kan installere Cyberpunk, Red Dead Redemption 2 og Destiny 2, og det eneste der faktisk er til overs er en pisse dårlig weekend. Det er lidt vildt synes jeg :/

Har I der har købt maskinen allerede investeret i den større SSD, eller har I planer om?
Spiller nu: Phantasy Star IV
ExceptionExceptionSkrevet 12/03-21 15:45 
Har I der har købt maskinen allerede investeret i den større SSD, eller har I planer om?

Til omkring 1.800 kr. for 1TB, nej ikke rigtigt. ;)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/03-21 16:08 
Jeg troede det var omkring 1000Kr :O
Spiller nu: Phantasy Star IV
tastasSkrevet 12/03-21 16:24 
Jeg har bare en ekstern ssd til. Har ikke haft problemer med pladsen i forhold til til de spil jeg har installeret. Jeg var positiv overrasket over at nogle optimized series s/x spil ikke kræver intern lager. Fx. Halo MCC .

Pt har jeg 6 spil på intern lager som kræver det, og 143 gb fri. De er Destiny 2, gears 5, gears tactics, dirt 5, Fortnite og the touryst. Det er fint med mig, og plads til lidt ekstra endnu :)

Derudover har jeg nogle optimized spil på ssd ekstern, fx Halo MCC, Sea of Thieves m.fl.
En ekstern ssd giver også ok mulighed for at offloade nogle spil, da det går ret hurtigt at flytte spil. Jeg har ikke købt en speciel dyr 512gb ... tror omkring de 4-500 (havde den i forvejen til min One X).

Og så har jeg en gammel 2tb til med alle de gamle spil... Lego spil til børnene osv. det vil jeg skulle have uanset hvad :)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
Le RoofLe RoofSkrevet 12/03-21 16:30, rettet 12/03-21 17:56 
Exception>
Har I der har købt maskinen allerede investeret i den større SSD, eller har I planer om?

Til omkring 1.800 kr. for 1TB, nej ikke rigtigt. ;)

Har Sony overhovedet åbnet op for SSD udvidelsen i firmware?
Mig bekendt vides det endnu ikke om Samsung 980 Pro, eller andre nuværnende SSD’er med en overførselshastighed på minimum 5,5 GB/s vil kunne bruges i PS5, eftersom at de tidligere har udtalt at det kun vil være specifikke SSD’er, som vil blive oplyst på et senere tidspunkt, som vil være kompatibel.
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
BeanoBeanoSkrevet 12/03-21 17:04, rettet 12/03-21 17:05 
"Har Sony overhovedet åbnet op for SSD udvidelsen i firmware?"

Nope, så eksakte kompatible enheder er helt korrekt pt ukendt.
ExceptionExceptionSkrevet 12/03-21 18:54 
Jeg troede det var omkring 1000Kr :O

Skal du have 1TB proprietær SSD lagerplads til din Series S/X, så skal du hoste op med ca. 1.800 kr. de fleste steder. Har du set det billigere, så vil jeg da gerne vide hvor. :)

Jeg har bare en ekstern ssd til. Har ikke haft problemer med pladsen i forhold til til de spil jeg har installeret. Jeg var positiv overrasket over at nogle optimized series s/x spil ikke kræver intern lager. Fx. Halo MCC .

Siger du, at du kan afvikle Series S spil på din eksterne SSD? Features som "Quickresume mv." ryger da også fløjten mig bekendt, medmindre du tilslutter Seagates proprietære SSD drev?

Har Sony overhovedet åbnet op for SSD udvidelsen i firmware?

Det skal jeg ikke kunne sige, samtalen går på Xbox Series S. :)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/03-21 19:05 
Jeg synes SSD’en var på bud omkring launch. Jeg vidste godt at de ville blive svinsk dyre til Xbox når de nu har lavet det låst til systemet som du siger, jeg må ha’ husket forkert mht priser :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
129 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig