X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Need for Speed: Hot Pursuit

Svar
BeanoBeanoSkrevet 26/10-10 11:00, rettet 26/10-10 13:12 
Vist på tide med en tråd om dette lovende spil.

EA har pisset godt og grundigt på NFS franchisen de sidste mange år, men med det nye spil, som har Criterion Games (Burnout serien) bag rattet, er det forhåbentligt en tendens der snart brydes. Jeg ser ihvertfald meget frem til det da jeg er vild med Burnout spillene (specielt Takedown og Paradise) og NFS:HP ligner en uofficiel opfølger... Se hele indlægget
67 emne(r).
« < 1 2

Svar
nerosnerosSkrevet 15/11-10 19:35 
Ja enig bare ærgeligt for mig. Jeg vil først prøve det før jeg måske skulle få et flip og købe mit første Need For Speed spil :D
Bashful Neophyte
KroeboCopKroeboCopSkrevet 15/11-10 19:41 
Hvorfor hedder det ikke Hot Pursuit 3, når der er et NFS HP?
Hoid to colony C05 where the computer is...Spiller nu: Duke Nukem 3D: 20th Ann..., Ion Fury, Fire Emblem
DarkbeatDarkbeatSkrevet 15/11-10 19:41 
Jeg er blevet lidt solgt på det da jeg hørte én sige at "Det jo faktisk er et moderne Chase HQ", så jeg tror lige jeg tager et kig på det snart også...
JonassoeJonassoeSkrevet 15/11-10 19:48 
Fik kun lige kørt to løb i demoen, men jeg kan da ikke sige andet, end at styringen var meget lettilgængelig, og fartfornemmelsen var god. Jeg regner i hvert fald med at købe det :)
KroeboCop>
Hvorfor hedder det ikke Hot Pursuit 3, når der er et NFS HP?

Hmm, det første hedder vist NFS III: Hot Pursuit. Du ved jo, hvor smarte de er nu om dage ved at undlade nummereringer, specielt hvis der er tale om en reboot af franchisen :D
Spiller nu: Super Street Fighter IV, Super Smash Bros. Melee
nerosnerosSkrevet 15/11-10 19:55 
Darkbeat>
Jeg er blevet lidt solgt på det da jeg hørte én sige at "Det jo faktisk er et moderne Chase HQ", så jeg tror lige jeg tager et kig på det snart også...

Haha bare man kunne stå og skyde op gennem soltaget så :D

And speeking of remake. Så ville det satme være for vildt med et remake af Chase HQ eller Plus S.C.I. !
Bashful Neophyte
KroeboCopKroeboCopSkrevet 15/11-10 20:02 
Jonassoe>

Nå ok :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...Spiller nu: Duke Nukem 3D: 20th Ann..., Ion Fury, Fire Emblem
King ChaosKing ChaosSkrevet 17/11-10 10:50 
Vroooooooooooooooooom

Vind det da
enfenenfenSkrevet 18/11-10 22:42 
Scores:

OXM – 70/100
PTOM – 100/100
Joystiq – 5/5
D’toid – 9.5
PushSqaure – 4/4
GamesRadar – 10
VideoGamer – 8
GameTrailers – 9
Made2Game – 9
GameInfromer -8.75
GameSpy – 90
IGN – 9
Gamespot -8.5
Gameplanet – 8.5
PC Games - 82/100
Eurogamer – 9
Atomic Gamer – 9
CVG – 9
VGD – 9
TotalVideoGames - 8
Guardian – 5/5
1UP – A
GamerRant – 4.5/5
What is the Matrix?
enfenenfenSkrevet 27/12-10 17:09 
Så har jeg fået smidt lidt timer i NFS.

Styringen skal man vænne sig til, og jeg havde gerne set, at den ikke var lige så arkadepræget som Ridge racer, som tilfældet næsten er. Det er primært det overdrevede drifting jeg er imod i NFS. Det var fint i RR.

En anden ting, der irriterer mig elastikken (læs: catch-up), der gælder for én selv og modstanderen. Det er jo eksempelvis stort set umuligt at køre fra politiet, selvom du kører fejlfrit. Du skal gøre brug af dine gadgets.

Og så har jeg lagt mærke til en ting, jeg også studsede over i EAs MOH. Kan man kun spille online, hvis man aktiverer sit online pass? og betyder det samtidigt, at hvis man senere sælger sit spil til en anden, så kan vedkommende ikke spille online uden at købe et online pass (800 microsoft point)?
What is the Matrix?
BeanoBeanoSkrevet 27/12-10 17:13 
enfen>
Kan man kun spille online, hvis man aktiverer sit online pass? og betyder det samtidigt, at hvis man senere sælger sit spil til en anden, så kan vedkommende ikke spille online uden at købe et online pass (800 microsoft point)?

Det er korrekt - Mass Effect 2 havde det f.eks. også. EA kan ikke li' brugt-spil markedet :(
enfenenfenSkrevet 27/12-10 17:18 
Det grænser sgu til svineri, hvis du spørge mig. Næsten på samme niveau, som da EA begyndte at sælge cheat koder for Microsoft Point.
What is the Matrix?
BeanoBeanoSkrevet 27/12-10 17:31 
Jeg gider ikke spørge for jeg er 100% enig ;)
CoreCoreSkrevet 28/12-10 14:04, rettet 28/12-10 14:05 
Og endnu federe.

EA mener ikke at Jr herhjemme skal have lov at spille online før han er 18, så havde han aktiveret vores kode, på hans Xbox, havde den været totalt spildt de næste 7 år.

Jeg kunne måske udvise lidt forståelse, hvis der var tale om et voldeligt spil, men NFS er PEGI-rated til at en 11-årig godt må spille det.

Jeg er færdig med at betale for EA's halve spil. Så nu kan EA helt officielt rende mig.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
BeanoBeanoSkrevet 08/10 13:26 
10 år senere...

Remaster udgives d. 6. november på PS4/XB1/NSW/PC.

Trailer:
https://www.youtube.com/watch?v=AeRnez3di1I
millenniummillenniumSkrevet 12/10 22:48 
Jeg har aldrig været så meget inde i NFS spillene. Er Hot Pursuit da en særlig god udgivelse? Og er det IMO ikke lidt hurtigt at udgive remasters efter kun 10 år? :P
The medium is the message.
JmogJmogSkrevet 13/10 08:03 
Det skulle være et af de bedste i serien.
BeanoBeanoSkrevet 13/10 09:59 
Det er det i hvert fald - en fin blanding af NFS og Burnout :)
67 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig