X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvordan sender I pakker til udlandet?


Svar
happyEDhappyEDSkrevet 07/10-10 17:46 
Hej jeg vil egentlige gerne prøve at sælge på ebay, men så har jeg jo tjekket post.dk og minste pakke man kan sende koster 203,-!

Hvad gør i andre hvis i sælger noget til udland?
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
JuggernautJuggernautSkrevet 07/10-10 18:14 
Deler fragten eller lader køber betale, hvilket resulterer i en noget lavere salgspris. Vi har vist ikke andre muligheder uden at prisen bliver endnu højere. Desværre.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
happyEDhappyEDSkrevet 07/10-10 18:38 
hm
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
GilucGilucSkrevet 07/10-10 22:52 
Du kan smutte ned til din lokale DPD, jeg har i hvert fald før oplevet andre få sendt pakker gratis, eller til meget billige penge... Du kan måske "opnå" det samme, i hvert fald hvis det er lige så ustruktureret som i Herning.

DPD bruges nærmest kun til forsendelse af mange/store pakker, mens det i mange andre lande fungerer lig Post DK, altså lidt mere "personligt". Dog er servicen vildt dårlig her i Danmark, i hvert fald hvis man som privatperson skal have sendt eller modtaget noget.

Men hvis du ikke gider give de 203,-, så ville jeg, som sagt, smutte ned til DPD og se om du ikke kan finde ud af noget. De kræver jo nok noget betaling, men du skal nok ikke regne med at det bliver særlig meget (det er i hvert fald min bedste overbevisning).
You can fight like a Krogan, run like a leopard, but you'll never be better than Commander Shepard!Spiller nu: Mass Effect
silverstarsilverstarSkrevet 07/10-10 23:08 
Du kan også sende maxibreve til udlandet, hvilket er billigere. Så længe forsendelsen vejer under 2 kg er dette en mulighed.
Der ligger implicit i pakkeforsendelserne at de er forsikrede og kan spores med track & trace, hvilket er en af grundene til at de koster kassen (en anden grund er at postdks priser bare generelt er skyhøje).
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
SumezSumezSkrevet 08/10-10 08:00 
Men hvis brevet ikke kan komme ind ad en (meget smal) brevsprække er det et storbrev, hvilket igen er dyrere. Det kostede mig 70kr at sende en cd til USA...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig