Jeg blev rimelig betaget af fremvisningen af Mafia II til E3 i år, og så virkelig frem til det. Men efter at have prøvet demoen på Xboxen, er jeg godt nok kommet i tvivl om det er købet værd.
Det virker umiddelbart som GTA4 med et 50'er-skin trukket ned over hovedet, og ikke så meget andet. Spillet er slet ikke nær så flot som de videoer jeg så fra E3, og Godfather...
Se hele indlægget
Jeg blev rimelig betaget af fremvisningen af Mafia II til E3 i år, og så virkelig frem til det. Men efter at have prøvet demoen på Xboxen, er jeg godt nok kommet i tvivl om det er købet værd.
Det virker umiddelbart som GTA4 med et 50'er-skin trukket ned over hovedet, og ikke så meget andet. Spillet er slet ikke nær så flot som de videoer jeg så fra E3, og Godfather-stemningen er ikke særlig tilstedeværende. Men mest af alt, synes jeg at gameplayet virker ekstremt kedeligt hvis det ikke er andet end en storby med en række hit'n'run-missioner a la GTA.
Er der nogen der har spillet det fulde spil? Har det noget at byde på udover en klon af GTA-oplevelsen, eller skal man være kæmpe GTA-fan for at få noget ud af spillet, når man allerede har GTA4 i forvejen?