X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Xbox 360 Slim


Svar
KadaverKadaverSkrevet 20/07-10 14:29 
Er nedenstående video et realistisk udtryk for hvordan den nye Xbox 360 Slim lyder?

http://vimeo.com/13429091

Den larmer jo stadig :-O

/David
dchangdchangSkrevet 20/07-10 15:32 
Overhovedet ikke. Min siger intet. Lyder mere som en mandagsmaskine.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
PlaykidPlaykidSkrevet 20/07-10 20:22 
Det er en meget dårlig sammenligning.

Den viste alm. 360 har ca. samme støjniveau som min Elite, min elite larmede faktisk en tand mere.
Min Slim, kan godt høres, også når den er idle, i et rum der når der er fuldkommen stille. Men det er så lidt, at det er fuldstændig ligegyldigt. Når man starter et spil op med den mindste lyd, så er det basalt set umuligt at høre konsollen.
Spiller nu: Halo 3
KTCKTCSkrevet 20/07-10 20:41 
Den almindelige 360'er findes i et utal af forskellige konfigurationer, og her snakker jeg faktisk ikke engang om Jasper, Xenon, Falcon, osv.. Der er blevet brugt forskellige mærker og modeller af blæsere og DVD-drev, og er man lidt heldig (som mig), har man en ret lydsvag maskine allerede.
Sammenlignet med min PS3 Slim, synes jeg faktisk PS3'en larmer lidt mere, men de er begge ret støjsvage, og de lyde der kommer, er meget lidt forstyrrende.

Og ja, jeg har haft flere larmende 360'ere, så jeg ved godt hvor meget de kan larme.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
WehnerWehnerSkrevet 31/07-13 12:20 
Jeg går og overvejer at skifte min ellers velfungerende Elite ud med en slim for at få større harddisk og en mere støjsvag maskine. Nu hvor Xbox One ikke bliver bagudkompatibel skal man jo også helst have en maskine, der kan holde lidt ud i fremtiden, så man har adgang til sit spilbibliotek.

Der er jo kommet en del revideringer af Xbox 360's hardware, som man kan se her: http://beta.ivc.no/wiki/index.php/Xbox_360_Revisions

Min sidste 360 skulle helst være den ultimative, så det bør vel være en Corona, tænker jeg. Kan man se på æskerne om en Slim har strømforbrug på 133 Watt eller 115 Watt? Eller hvordan finder man ud af det?

...eller burde jeg vente og købe en Xbox 360 E, den der blev afsløret på E3?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
slk486slk486Skrevet 31/07-13 12:27 
Vent og køb en E. Om man kan lide designet eller ej, så vil det være den være den mest støj og strømsvage og dermed formentlig også den mest robuste :)
j/k
Le RoofLe RoofSkrevet 31/07-13 12:38, rettet 31/07-13 15:50 
Hvordan skulle E modellen være mere støjsvag og strømbesparende end den seneste Slim model, når de bruger samme DVD drev og PSU? Kan huske at Konsolkongen smed et link i en anden tråd, med gennemgang af hardware'et i den nye Xbox 360 E.

EDIT: slavefejl
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
BeanoBeanoSkrevet 31/07-13 12:45 
Det er vel også DVD drevet som er den største støj-synder?
slk486slk486Skrevet 31/07-13 13:06 
Bedre heat design. Jeg går ud fra man installerer og DVD drevet dermed ikke kører :)
j/k
SumezSumezSkrevet 31/07-13 17:22, rettet 31/07-13 17:22 
Ja, E modellen skulle være samme hardware som eneste "slim"-revision, men til gengæld har man den fordel at du _ved_ hvilken revision du får, og at det ikke er fra et gammelt lager. Derudover er designet væsentlig rarere at se på, og så kan den stackes. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 31/07-13 17:26 
Jeg har min Xbox stående :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 31/07-13 17:28 
Præcis, en E ville være en god løsning på det problem :P

Ej, jeg havde også min stående indtil drevet begyndte at larme så meget, at jeg var nødt til at lægge den ned for at formindske støjen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig