X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Internet med ordentlig upload?


Svar Sortering
SeventhSunSeventhSunSkrevet 12/07-10 11:16, rettet 12/07-10 11:16 
Hey!

Jeg er lige flyttet i ny lejlighed, og har dermed mistet adgang til min dejlige billige 10/10 forbindelse.

I den nye forening er der ikke noget fælles internet (eller jeg har ikke hørt/set noget), så jeg er tvunget på markedet for consumer bredbånd.
Og det stinker jo.

Forbindelser og priser er ok, men hvis man vil have mere end 2 mbit upload, skal man også have +30 mbit download. Hvilket selvfølgelig koster.

Og vi ved jo alle at man skal bruge upload til gaming, og at +30 download er over kill.

What to do?

Er der nogen af jer, der kan anbefale en løsning?

Bredbåndsguiden
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
CronossCronossSkrevet 12/07-10 13:14 
Nok ikke den store hjælp, men er mere end 2 mbit upload ikke overkill, hvis man bare skal spille? Jeg har 2 og jeg har ingen problemer overhovedet.
HulleHulleSkrevet 12/07-10 13:34 
Hmm.. Jeg har 512 kbit upload og aldrig lag selvom min maskine er placeret 3 rum fra min trådløse router.. Er 2 mbit virkelig nødvendigt?
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
WehnerWehnerSkrevet 12/07-10 13:39 
Det kommmer an på, hvad man spiller, men upload betyder meget.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HulleHulleSkrevet 12/07-10 13:45 
Selv med Bad Company 2, med fulde servere har jeg ingen problemer.. Men MMORPGs trækker måske mere end det spil gør?
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
WehnerWehnerSkrevet 12/07-10 13:49 
I Bad Company spiller du på dedikerede servers, hvis jeg husker ret. Det er helt anderledes, når spillere hoster selv.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
CronossCronossSkrevet 12/07-10 13:53 
Altså jeg både hoster og spiller MMORPGS fra tid til anden, og der har jeg aldrig haft problemer i nogen spil.
Min pointe var blot, at upload er vildt dyrt og hvis man alligevel ikke behøver det, så kan man jo bare tage en billig forbindelse.
WehnerWehnerSkrevet 12/07-10 14:13 
På Xbox Live er alene det, at du har større chance for at blive host grundet den forbedrede host-history en bedre forbindelse giver, alle pengene værd.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 12/07-10 14:55 
Jeg har været rigtig glad for 10/10, og jeg synes også det har været mærkbart ifb. gaming.

Meeeen nu skal jeg også bruge forbindelsen til andet.
Og der findes et par programmer, som er rigtig glade for en ordentlig up hastighed (eller æder rigtig mange ressourcer på din PC hvis du ikke har)
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 12/07-10 19:27 
Hvad med Perspektiv bredbånd? De leverer 30/3 til 349,-/mdr og 40/4 til 399,-/mdr, og højere hastigheder hvis du vil betale mere, men synes umiddelbart det lyder ret godt.
Du kan sagtens få leveret på adressen, jeg havde selv forbindelse hos dem da jeg boede på den anden side af vejen. Jeg har endda et ADSL2 modem du kan bruge hvis de stadig bruger samme system. ;-)
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 15/07-10 17:06 
Fundet ud af noget?
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
SeventhSunSeventhSunSkrevet 15/07-10 19:44 
Ja når nu det ikke kan blive rigtig godt, så må jeg nøjes med en 10/1 forbindelse (til at starte med).

Den kan jeg få oprette gennem arbejdet, så jeg sparer lidt penge.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig