X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

V: StarCraft - originalen i folie...


Svar
dchangdchangSkrevet 28/05-10 11:26 
Vurdering søges. Har det første StarCraft til PC, i den originale papæske og i folie.

Nu ved jeg godt at folk i DK ikke er hjernedøde fanatikere, men hvad siger i, er det noget værd? Jeg tænker op til releasen af II'eren.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
SumezSumezSkrevet 28/05-10 11:53 
Jeg fandt det til 40kr i en bog/hobby-forretning i Lyngby for få år siden. Ved ikke om det var den helt originale æske, men det så sådan ud, og var i hvert fald i originalfolie. Tror ikke et så udbredt PC-spil kan indbringe særlig meget hvis jeg skal være ærlig, men skal ikke kunne sige noget 100% :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dchangdchangSkrevet 28/05-10 11:59 
Det ved jeg heller ikke, men der findes jo mange tosser derude. :-)

Har bare ikke set originalen derude, kun som noget best buy-agtigt.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
jaesjaesSkrevet 28/05-10 13:05, rettet 28/05-10 13:07 
Det er mit indtryk, at pc-spil i papæsker - altså før vi fik de dvd-agtige æsker - er en pæn slat værd. Og når det så endda er forsejlet. Dog nok ikke noget du bliver direkte rig af.

Købte selv et par spil til en god pris for et par år siden, og de gik vist begge normalt til ca. 200 kr. (i hvert fald ved salg i Danmark). Det skulle ikke undre mig om, du kan sælge det til 300-400 kr. eller mere. Kig evt. på Ebay om der er noget tilsvarende.

EDIT: De spil jeg købte var ikke forseglede - for lige at slå det fast :)
tastasSkrevet 28/05-10 14:39, rettet 28/05-10 15:01 
Var der ikke også forskellige udgaver a SC? Mener noget med at Terran var standard, men der blev også lavet æsker i Protoss og Zerg...Så kan være du måske har en speciel én?

EDIT: Det er vidst protoss som er standard nu jeg tænker lidt over det..eller jeg er ikke sikker, men der var i hvert fald forskellige udgaver! :)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 28/05-10 15:42 
Jeg fandt Wolfen Steinbagger 3d i æske, det må jeg da lige se om de stadig har så.
Hoid to colony C05 where the computer is...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig