X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Sejt spiltilbud: Humble Indie Bundle


Svar
MarcusMarcusSkrevet 08/05-10 15:01, rettet 31/12-12 03:38 
Hej P:R,

Via "Electronic Frontier Foundation", en sej organisation der beskriver sig selv som:
EFF>
EFF is the leading civil liberties group defending
your rights in the digital world."

http://www.facebook.com/eff

...... Se hele indlægget
259 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 > »

Svar
happyEDhappyEDSkrevet 12/11-14 09:31 
En gave til "dig" bliver en gave til mig er der lige 3 der vil bruge det her link;)
https://www.humblebundle.com/?gift=qw2uYhYTGEHTmcEw
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
KTCKTCSkrevet 12/11-14 09:48 
Jeg har taget den ene.
Takker :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Bede-xBede-xSkrevet 12/11-14 09:51, rettet 12/11-14 10:12 
Jeg har også taget en. Mange tak. Udmærket bundle det er tilknyttet ellers.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 28/11-14 05:37, rettet 28/11-14 05:38 
Sega Bundle pt:

$1 for:

Dreamcast collection (Sonic Adventure DX, Sega Bass Fishing, Space Channel 5 part 2, Crazy Taxi)
NiGHTS
Sonic & All Stars Racing
Total War Rome II Caesar in Gaul DLC
Football Manager 2015 Miles Tactic DLC

Slå gennemsnittet ($3.72 pt):

Empire Total War
Company of Heroes 2 - Western Front Armies: Oberkommando West
+ flere spil på vej

$12:
Total War Shogun 2 Fall of the Samurai

https://www.humblebundle.com
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
happyEDhappyEDSkrevet 04/01-15 22:30 
Volgarr the Viking i humble bundle. Så det er jo nærmest gratis:)
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
dRxLdRxLSkrevet 04/01-15 23:38 
Volgar er sikkert fint, men jeg tog det bundle for Shantae :-D
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
jaesjaesSkrevet 03/02-15 20:41, rettet 03/02-15 20:44 
Woop woop Star Wars Bundle:
https://www.humblebundle.com/

"May the bundle be with you. Do you feel the bundle around you? Here, between you, us, the tree, the rock, everywhere, yes. That's this bundle! Pay what you want for Star Wars Knights of the Old Republic, Star Wars Jedi Knight: Jedi Academy, and Star Wars: Dark Forces. Pay more than the average price, and you also get Star Wars Republic Commando, Star Wars Knights of the Old Republic II: The Sith Lords, and Star Wars Battlefront II. Pay $12 or more, and you get all of the above plus Star Wars: The Force Unleashed II, Star Wars The Force Unleashed: Ultimate Sith Edition, and Star Wars Empire at War: Gold Pack."

Flere spil på vej...
Mes1983Mes1983Skrevet 03/02-15 22:05 
Endnu et cool humble bundle.
1, 2, 3 - købt.
Bede-xBede-xSkrevet 14/04-15 20:27, rettet 14/04-15 20:27 
Nyt bundle:

For $1 få:

Dragon Age: Origins (STEAM + Origin)
Peggle (Origin)
Dead Space 2 (STEAM + Origin)
Medal of Honor Allied Assault War Chest (Origin)
Command & Conquer Generals (Origin)

Slå gennemsnittet (pt $4.67) og få også:

PvZ Garden Warfare (Origin)
Dragon Age II (Origin)
Bejeweled 3 (STEAM + Origin)
Mass Effect 2 (STEAM + Origin)
+ flere spil på vej.

https://www.humblebundle.com/
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
XiwanaXiwanaSkrevet 26/05-15 21:56 
Nyt Humble Bundle med Nintendo Network titler:
Desværre KUN kompatibelt med US-konsoller (gid pokker havde Nintendos regionskodesystem)

$1
Guacamelee
Woah Dave
Mighty Switch Force

Average ($9,25)
The Fall
OlliOlli
Moon Chronicles
+ flere på vej

$10
Stealth Inc 2
Steamworld Dig

https://www.humblebundle.com/
[inspirational quote here]
JmogJmogSkrevet 27/05-15 00:00 
Er det egentlig første gang at de har lavet en humble bundle med konsolspil? Synes ikke jeg har set det før.

Og se så at lave en humble EU Bundle!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/05-15 00:24 
Jeg kan heller ikke mindes at have set den slags før. Vildt at det tilmed er en Nintendo-konsol :O

Jeg håber også der kommer på de andre maskiner :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 27/05-15 08:14 
Jeg har så en US 3DS, men alle de spil jeg er interesseret i i bundlen er på Wii U :!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 18/07-15 06:09 
Det seneste Humble Bundle ville egentlig være ret dårlig, var det ikke fordi det inkluderede Full Bore, som jeg også smed en anbefaling efter i Steam udsalgstråden:

https://www.humblebundle.com/weekly

Bryder i jer ikke om puzzle platformers (er ikke megen hoppen) vil det nok ikke gøre noget for jer, men har man den mindste interesse i genren, bør man snuppe det med det samme. $0.01 for en DRM fri udgave og $1 hvis man vil have en Steam nøgle med.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
DarkbeatDarkbeatSkrevet 18/07-15 07:35 
Warmachine Tactics virker også ret cool, det jeg har spillet af det.
Bede-xBede-xSkrevet 30/07-15 20:31, rettet 30/07-15 20:31 
Humble Japan Bundle:

Sejt spiltilbud: Humble Indie Bundle

https://www.humblebundle.com/weekly
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 30/07-15 20:40, rettet 30/07-15 20:41 
Og et andet Humble Bundle der kører sideløbende:

Sejt spiltilbud: Humble Indie Bundle

https://www.humblebundle.com
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 01/10-15 22:08, rettet 01/10-15 22:18 
Humble vil til at køre en slags PS+/GwG service på PC, hvor man får et bundle af spil hver måned, dog beholder man spillene modsat på konsollerne:

https://www.humblebundle.com/monthly

Da man normalt kan købe grundpakken i et Humble Bundle for $1 eller lavere, skal det dælme være nogle gode spil man får, når de vil have $12 om måneden. Jeg kan ikke se, hvorfor man ikke bare skulle vælge at skrive sig op for en enkelt måned, hvis spillene er gode i en pakke, frem for at lade det køre kontinuerligt. På konsollerne er man delvist bundet, fordi det hænger sammen med adgangen til at spille online, men det er jo gratis på PC.

EDIT: Jeg havde misset, at man IKKE kan købe bundlen, når den først er blevet kendt:

Once you’re signed up, you can look forward to 11:00AM PST the first Friday of each month as the day new games are unlocked. The bundle contents will be top-secret until that day.

If you haven't subscribed by the time the games are unlocked, you'll miss out on that month's content (except for the instant-unlock game). You will be unable to purchase bundles from previous months.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
JmogJmogSkrevet 01/10-15 22:27 
Svært at sætte sig på sådan et abonnement før det har kørt et par måneder. Man er jo nødt til at vide hvad standarden er.
Bede-xBede-xSkrevet 01/10-15 22:37, rettet 01/10-15 22:38 
Den skal godt nok være høj, hvis det skal blive interessant med en pris på 12 normale bundles (faktisk højere da flere bundles har kunnet købes for en cent).
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KTCKTCSkrevet 01/10-15 22:51 
Det lyder da godt nok fuldstændigt blæst!
Jeg har ellers meget respekt for Humble Bundle, men at man skal købe katten i sækken og måske give penge for et bundle, hvor man har alle titlerne i forvejen? Nej tak, siger jeg bare.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
JmogJmogSkrevet 01/10-15 22:51 
Reelt er det samme pris som "det hele" kategorien i deres normale bundles. Det er bare tit at det ikke er interessant for mig at gå hele vejen fordi jeg allerede har spillene.

Mon det betyder at deres almindelige humble game bundle dør?
Bede-xBede-xSkrevet 01/10-15 23:07, rettet 01/10-15 23:08 
Det tror jeg ikke, men det kunne måske føre til at deres normale og weekly faldt i kvalitet. Men skulle det ske, er der sikkert nogle andre der samler det op. Der er jo altid 20+ bundles kørende i forskellige prislag fra diverse udbydere..
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 02/10-15 11:48 
KTC>
Det lyder da godt nok fuldstændigt blæst!
Jeg har ellers meget respekt for Humble Bundle, men at man skal købe katten i sækken og måske give penge for et bundle, hvor man har alle titlerne i forvejen? Nej tak, siger jeg bare.

Synes meget længe Humble er lugtet af at være væsentlig mere forretning end velgørenhed, og det her tiltag, selvom det måske er meget fair i sig selv, bekræfter bare den antagelse.

Charity er jo en supergod måde at markedsføre sig selv på, men trist når det bliver udnyttet med det ene formål at markedsføre.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KTCKTCSkrevet 02/10-15 11:50 
Er det nogen her, som er klar på konceptet?
Den eneste målgruppe, som dette vil tilfredsstille 100%, er vel dem, der ikke har noget spilbibliotek på PC, og ikke aner hvad der er skidt og godt, hvorfor det passer dem fint at lade andre diktere dem en spilsmag.
Det virker bare super bizart, for har de tænkt sig at inkludere en bred vifte af genrer, for der er da altid spilgenrer, som ikke interesserer den enkelte?
Det her virker som en ekstrem udgave af kabel-tv pakker, hvor man tvinges til at få 27 tyske kanaler, som man aldrig kommer til at bruge.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SumezSumezSkrevet 02/10-15 12:01 
Der er supermeget af den slags for tiden, og selvom markedet lader til at blive oversatureret, går det stadig virkelig godt for dem. Lootcrate er nok den mest populære, men nærmest alle områder, fra retrospil til makeup, har deres egen månedlige pakke hvor man poster nogle penge og får en række produkter man ikke har været med til at udvælge.

Især hvad angår fysiske produkter er det en supersmart måde at få afsat lagervarer, eller indhente nyt lager med en 100% klar idé om hvor mange genstande der vil blive afsat, men tendensen er ikke afhængig af at det skal være fysisk - helt generelt virker det som om det er supernemt at tale til folks afhængighed af at bruge penge på overflødig luksus til dem selv (noget vi nok kender alt for godt som de spil-hoardere mange af os er), og for en relativt lille fast udgift hver måned får man gaver hele tiden, uden at behøve at forholde sig til noget. Det er forbrugskulturen i en nøddeskal. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KTCKTCSkrevet 02/10-15 13:00 
Måske skal man bare lukke sig inde i en retro-hule og så bare ignorere den moderne forbrugskultur. Noget af det fede ved at være samler, er da netop at man går efter nogle helt bestemte produkter.
I dag vil folk åbenbart gerne kvæles i smølfebær, som de tvangsfodres med, mens de sidder og klikker tankeløst på flash-baserede bondemands-simulatorer på Facebook og bruger deres kontanthjælp på at holde liv i Dungeon Keeper Mobile.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
JmogJmogSkrevet 02/10-15 20:14 
Sumez>
KTC>
Det lyder da godt nok fuldstændigt blæst!
Jeg har ellers meget respekt for Humble Bundle, men at man skal købe katten i sækken og måske give penge for et bundle, hvor man har alle titlerne i forvejen? Nej tak, siger jeg bare.

Synes meget længe Humble er lugtet af at være væsentlig mere forretning end velgørenhed, og det her tiltag, selvom det måske er meget fair i sig selv, bekræfter bare den antagelse.

Charity er jo en supergod måde at markedsføre sig selv på, men trist når det bliver udnyttet med det ene formål at markedsføre.

Der er vist ingen tvivl længere. I de normale bundles vælger man selv hvor meget der går til velgørenhed. Med de nye abonnementsbundles er det låst til 5%.
Bede-xBede-xSkrevet 13/10-15 20:40, rettet 13/10-15 20:54 
Humble Capcom Bundle:

Sejt spiltilbud: Humble Indie Bundle

https://www.humblebundle.com

Inkluderer en 50% rabat kode til Resident Evil Revelations 2.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
FancyPantsFancyPantsSkrevet 13/10-15 21:19 
Har langt de fleste spil, men det er stadig fristende bare for Lost Planet 3 til en dollar.

... Også selvom folk åbenbart hader det sammenlignet med de to første spil.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/10-15 22:56 
Skulle det ikke være bedre end 2'eren? :O
Spiller nu: Phantasy Star IV
FancyPantsFancyPantsSkrevet 14/10-15 00:50 
Reviews på Steam er "mixed" for 3'eren, hvor 2'eren har "Mostly positive".

Folk brokker sig vist over, at tempoet er blevet alt for "vestligt".
Men ja, 2'eren var ikke rigtig noget særligt da jeg spillede det på 360... Det havde sikkert været langt sjovere i co-op (noget der desværre ikke lader til at være til stede i 3'eren).

Tror jeg venter lidt og ser, hvad de tilføjer senere. Bare så jeg ved om jeg vil smide over eller under average for at få mere med. :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
Bede-xBede-xSkrevet 14/10-15 00:58 
Jeg venter også og ser hvad ekstra spil de smider oven i, men da jeg ikke har nogen af $1 spillene på PC, skal jeg nok ende med mindst at smide en dollar for dem.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/10-15 02:47 
FancyPants>
Reviews på Steam er "mixed" for 3'eren, hvor 2'eren har "Mostly positive".

Folk brokker sig vist over, at tempoet er blevet alt for "vestligt".
Men ja, 2'eren var ikke rigtig noget særligt da jeg spillede det på 360... Det havde sikkert været langt sjovere i co-op (noget der desværre ikke lader til at være til stede i 3'eren).

Tror jeg venter lidt og ser, hvad de tilføjer senere. Bare så jeg ved om jeg vil smide over eller under average for at få mere med. :)

Jeg kan huske at folk hadede toeren som pesten da det udkom. Jeg prøvede kun demoen kort, men synes ikke jeg oplevede noget specielt ringe. Jeg købte det da det kostede en halvtreller i den lokale Kvickly. Har tit tænkt at det var unødvendig fyld på hylden og jeg måske skulle skille mig af med det. Men det kan være jeg skal give det et forsøg engang i fremtiden alligevel :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 16/10-15 05:50 
Hold fest de er hidsige de bukser man kan købe med :D

https://www.humblebundle.com/weekly
dRxLdRxLSkrevet 21/10-15 10:17 
Købte pakken for USFIV og en lille smule for Strider og måske også Remember Me.
Der er helt sikkert nogle af koderne jeg bestemt ikke er interesseret i at aktivere på min steam konto.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
JmogJmogSkrevet 06/11-15 21:31, rettet 06/11-15 21:32 
Jmog>
Svært at sætte sig på sådan et abonnement før det har kørt et par måneder. Man er jo nødt til at vide hvad standarden er.

Og det gør vi så nu. For en bundle man var nødt til at købe blindt, havde jeg forventet noget mere imponerende end deres sædvanlige bundles. Det synes jeg egentlig ikke de lever op til med deres første abonnementsbundle. Og hvis du ikke starter stort, så får du jo ingen nye abonnenter og de gamle falder fra. Husk på, ingen kan få den nedenstående bundle nu medmindre de havde tegnet abonnement for 12 USD om måneden i forvejen.

Saints Row 4
Besieged
Legend of Grimrock 2
Valkyria Chronicles
Lethal League
Sanctuary RPG
Towerfall Ascension

Flere af titlerne mener jeg har været i deres bundles før. Det eneste jeg er interesseret i er egentlig Valkyria Chronicles, men det burde kunne købes for væsentligt mindre i næste Steam Sale.

Kilde
Bede-xBede-xSkrevet 08/12-15 21:25, rettet 08/12-15 21:29 
Er man glad for 3D Realms fåes deres Anthology i et indie bundle samme med lidt andre spil til €4.79:

Lichdom: Battlemage
Alien Carnage / Halloween Harry
Arctic Adventure
Balls of Steel
Bio Menace
Blake Stone: Aliens of Gold
Blake Stone: Planet Strike
Cosmo's Cosmic Adventure
Crystal Caves
Dark Ages
Death Rally (Classic)
Duke Nukem
Duke Nukem 2
Duke Nukem 3D
Duke Nuken: Manhattan Project
Hocus Pocus
Major Stryker
Math Rescue
Monster Bash
Monuments of Mars
Mystic Towers
Paganitzu
Pharaoh's Tomb
Raptor: Call of the Shadows
Realms of Chaos
Rise of the Triad: Dark War
Secret Agent
Shadow Warrior (Classic)
Stargunner
Terminal Velocity
Wacky Wheels
Word Rescue
Xenophage: Alien Bloodsport
Monstrum
Gemcraft: Chasing Shadows
BattleVSChess
CrossCode
Super 3D Noah's Ark
Flying Tigers: Shadows over China
Cast of Seven Godsends
Horizon Shift

https://www.bundlestars.com/en/bundle/killer-bundle-6
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 08/12-15 22:00, rettet 08/12-15 22:01 
Humble Neo Geo Bundle:

Betal 5 øre for:

Art of Fighting 2
Fatal Fury Special
King of the Monsters
Metal Slug 2
Samurai Shodown II
Sengoku 3
The King of Fighters 2000
Baseball Stars 2

Slå gennemsnittet:

The Last Blade
Pulstar
Metal Slug
Metal Slug 3
Shock Troopers
Neo Turf Masters
The King of Fighters 98 Ultimate Match Final Edition
Twinkle Star Sprites
Neo Geo soundtrack
+ flere spil på vej

Betal $10 og få også:

Shock Troopers: 2ND Squad
Samurai Shodown V Special
Garou: Mark of the Wolves
Metal Slug X
The King of Fighters 2002 Unlimited Match

https://www.humblebundle.com

Bemærk at mange af spillene ikke er med Steam nøgle, men DRM fri.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 08/12-15 23:12 
Bede-x>
Er man glad for 3D Realms fåes deres Anthology i et indie bundle samme med lidt andre spil til €4.79:

Bemærk at ingen af spillene er DRM-fri, og kræver Steam
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 08/12-15 23:35, rettet 08/12-15 23:36 
Jeg foretrækker skam selv DRM fri, hvis det er en mulighed. Nævner kun det andet fordi jeg ved at det kun er et mindretal, der har det på samme måde. Bare se på udenlandske forums hvor folk nægter at købe, hvis der ikke er Steam nøgler med eller twitter, hvor der efterspørges Steam nøgler til bundlet. De fleste foretrækker at have deres spil samlet et sted og vil hellere købe med Steam DRM end uden.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 22/12-15 23:38, rettet 22/12-15 23:55 
Humble Square Enix Bundle 3

For en dollar:
The Last Remnant
Life is Strange ep 1
Tomb Raider 1-3
Murdered: Soul Suspect

Slå gennemsnittet ($4.39 pt):

Final Fantasy XIV: ARR
Just Cause
Just Cause 2
Front Mission Evolved
Gyromancer
Yosumin!
Flere spil på vej

For $8.99:
Lara Croft & the Temple of Osiris
Tomb Raider GotY Edition
Hitman Absolution Elite Edition

https://www.humblebundle.com
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 23/02-16 20:44, rettet 23/02-16 20:55 
Nyeste Humble Bundle ser ganske fin ud:

For en dollar:

Retro City Rampage
Outlast
Never Alone

Slå gennemsnittet:
Trine 3
Door Kickers
Flere spil på vej

Betal gennemsnittet + $2:

Else Heart.Break()
Sunless Sea
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
dRxLdRxLSkrevet 24/02-16 09:33 
Købt :-D
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
WehnerWehnerSkrevet 09/03-16 21:05 
Selvom jeg ikke pt. har en pc, der kan køre noget som helst, har jeg for en sikkerheds skyld købt dette Star Wars-bundle til $9.99: https://www.humblebundle.com/star-wars
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dRxLdRxLSkrevet 10/03-16 20:04 
Haps, om ikke andet så for Tie Fighter alene.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Bede-xBede-xSkrevet 22/03-16 23:00 
Rigtigt fint bundle hvis man er til strategi spil:

Sejt spiltilbud: Humble Indie Bundle
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 12/04-16 20:08 
Rigtig godt Telltale bundle:

https://www.humblebundle.com/telltale-bundle?utm_source=Social&utm_medium=Link&utm_campaign=Humble_Tell_Tale_Bundle
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 26/04-16 23:00, rettet 26/04-16 23:00 
Nintendos horrible DRM til trods er det her et solidt 3DS/Wii U bundle:

Sejt spiltilbud: Humble Indie Bundle

https://www.humblebundle.com/friends-of-nintendo-3ds-wiiu
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
FancyPantsFancyPantsSkrevet 27/04-16 00:06 
Umiddelbart er Retro City Rampage og Shantae vist der hvor min interesse primært ligger, men jeg venter alligevel lige og ser hvilke spil der bliver klasket med i "coming coon" :)

Og for at svare på det spørgsmål jeg selv skulle til at stille:
Nintendo eShop codes can only be redeemed on Nintendo eShop in Europe and South Africa. They will not work on American or Japanese Wii U or Nintendo 3DS devices.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
259 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig