X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Call of Duty: Black Ops-tråden


Svar
WehnerWehnerSkrevet 30/04-10 15:53 
Så er næste Call of Duty officielt på vej, og det kommer ikke overraskende fra Treyarch.

Udgivelse: 9. nov. 2010

Nyhed på Gamesector
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
53 emne(r).
1 2 > »

Svar
WehnerWehnerSkrevet 30/04-10 15:53 
Så er næste Call of Duty officielt på vej, og det kommer ikke overraskende fra Treyarch.

Udgivelse: 9. nov. 2010

Nyhed på Gamesector
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
CoreCoreSkrevet 30/04-10 16:02 
Kun "en tand bedre" ? ;)

Jeg har ikke spillet et Treyarch-spil jeg syntes var godt, siden Spiderman 2 til PS2. Så selv som COD-fanboy kan jeg sagtens få armene ned.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
WehnerWehnerSkrevet 30/04-10 16:12 
Jeg kunne godt lide multiplayerdelen i World at War, og Nazi Zombies var faktisk helt vildt sjovt, så jeg hører ikke til blandt Treyarch-haderne, beklager :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
XiwanaXiwanaSkrevet 01/05-10 09:25 
Nu er der en teaser-trailer for spillet. Det er rigtigt nok ikke et Vietnam-krigsspil, men en stor del af handlingen lader faktisk til at foregå i jungleområder.

Teaser-trailer på gametrailers.com
[inspirational quote here]
SaftenSaftenSkrevet 19/05-10 07:41 
Så er der blevet lagt en trailer op med lidt mere kød på benet. Og selvom jeg brændte ud hvad MW2 multiplayer angår, kan jeg godt mærke at jeg er meget spændt på at se hvad Treyarch får gjort med det her.

Call of Duty: Black Ops trailer @ Joystiq.com
Evan's Spiked Tentacles of Forced Intrusion!!!Spiller nu: Dead Or Alive 5, Secret World, The, Borderlands 2
King ChaosKing ChaosSkrevet 03/11-10 16:42 
Ja, jeg ved jo godt det ikke er noget for jer, men alligevel... nu kan man vinde det:P

Sort er det nye op...eller noget
SaftenSaftenSkrevet 03/11-10 16:54 
Aaargh, ville gerne prøve at vinde det, men tror sgutte jeg kan vente til den 12. med at få fingre i det;)
Dog fedt fundet på med 1337-årstallet, burde næsten være det rigtige svar.
Evan's Spiked Tentacles of Forced Intrusion!!!Spiller nu: Dead Or Alive 5, Secret World, The, Borderlands 2
UriurUriurSkrevet 09/11-10 13:50 
Nogen der har prøvet Black Ops med 3D på PS3, som vil oplyse hvordan oplevelsen af 3D er i spillet?

Personligt synes jeg det lyder meget interessant med et FPS-spil i 3D.
dpldplSkrevet 09/11-10 13:57 
Jeg føler mig beskidt, og et tur i bruseren hjalp ikke. :(

Efter alt mit activision had, så ender jeg alligevel med at købe det. Køber det når bilen er hjemme igen, da jeg brugt collect@store ved elgiganten(koster kun 380kr hos dem).

Skulle aldrig have kigget på de nye videoer på youtube. ><
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
King ChaosKing ChaosSkrevet 09/11-10 14:57 
Haha... nu har jeg ikke den slags had, men hvis jeg havde ville jeg formodentlig dele det op i kasser: Jeg hader Activision, men ikke Treyarch... agtigt :)
rapsacrapsacSkrevet 09/11-10 15:06 
Among>
Nogen der har prøvet Black Ops med 3D på PS3, som vil oplyse hvordan oplevelsen af 3D er i spillet?

Personligt synes jeg det lyder meget interessant med et FPS-spil i 3D.

jeg kører ps3 versionen i 3d på mit samsung tv og der er klart en dybdeforbedring- du skal dog ikke forvente nogen gameplaymæssige fordele hvis det er det du regner med? :).

grafikmæssigt er det flot og kører flydende, jeg har dog endnu ikke kørt spillet "normalt", så kan ikke sammenligne dermed.

dette er dog kun baseret på 2 timers singleplayer spil indtil videre.
Spiller nu: Killzone 2, Gears Of War 2, Banjo-Kazooie
Bede-xBede-xSkrevet 11/11-10 11:44 
Among>
Nogen der har prøvet Black Ops med 3D på PS3, som vil oplyse hvordan oplevelsen af 3D er i spillet?

Eurogamer kigger på 3D mode i både 360 og PS3 udgaven af spillet i deres teknik sammenligning fra Digital Foundry:

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-call-of-duty-black-ops-faceoff
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Danny SallingDanny SallingSkrevet 11/11-10 19:10 
Nogen der ved om Fronline delen som er med i PS3 versionen kommer på XBLA på et tidspunkt?
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
enfenenfenSkrevet 11/11-10 23:58 
Hvad dækker det over?
What is the Matrix?
Danny SallingDanny SallingSkrevet 12/11-10 04:29 
Undskyld, det er mig der har tænkt på Medal of Honor da jeg skrev :-/
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
enfenenfenSkrevet 12/11-10 14:40 
Ah ok. Det var også det eneste, der kom frem, når jeg forsøgte at google det ;)
What is the Matrix?
dpldplSkrevet 13/11-10 14:24 
Sad og leget lidt med theater mode igår aften og idag. Endte med lave 2 små videoer af 3 bow kills jeg lavede igår og idag.(Sidste video har 2 kills)
http://www.youtube.com/watch?v=ZyKGSPGmSeo
http://www.youtube.com/watch?v=Dqta3ilgGEY
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
KalicolaKalicolaSkrevet 13/11-10 15:23 
Hvad kan man i theater mode? kan man selv vælge kamera vinkler osv ligesom f.eks fight night round 4, eller gta replay editor?
For The Love Of The Game
enfenenfenSkrevet 14/11-10 17:13 
Er det kun mig, der finder grafikken i multiplayer meget tonet ned? især i forhold til MW2. Treyarch ser ikke ud til at være kommet videre siden COD:WAW. Skuffende.
What is the Matrix?
WehnerWehnerSkrevet 14/11-10 17:16, rettet 14/11-10 17:19 
Det har jeg ikke bemærket, men jeg har spillet hele i går aftes og det meste af i dag, og jeg synes indtil videre, at det er lige så sjovt som MW2.

Edit: Til gengæld er kampagnen så over-scripted, at det faktisk er svært at nyde den, selvom den er flot og hæsblæsende.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
enfenenfenSkrevet 14/11-10 17:26, rettet 14/11-10 17:27 
Jeg har slet ikke kastet mig over singleplayer endnu, men ser faktisk frem til det.

Multiplayer havde jeg ikke regnet med ville overgå MW2, så der blev jeg heldigvis ikke specielt skuffet.

Der er nogle gode tiltag/ændringer i multiplayer, som Treyarch skal have ros for at have forsøgt. Men både grafisk og gameplay mæssigt, synes jeg Black Ops halter bagefter MW2. Specielt synes jeg hit detection og soundmix er meget skidt i forhold til MW2.
What is the Matrix?
HeroldHeroldSkrevet 14/11-10 18:52 
Det er lidt sjovt at der er så store forskelle, for det burde jo være grundlæggende samme kode...

Jeg synes at multiplayerdelen er skuffende. Det kører dårligt, og banedesignet er under det der var i MW og MW2. :( Det er stadig sjovt, men det er bare under det jeg forventede.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
enfenenfenSkrevet 14/11-10 19:30, rettet 14/11-10 19:31 
Det er tydeligt, at det ikke er samme netværkskode, og så vidt jeg har læst, er der heller ikke tale om to ens motorer. Black Ops er ikke bygget på MW2 motoren men en videreudvikling af World at Wars motor (men begge er så bygget på motoren fra COD4 MW). Grafikken i multiplayerdelen af Black Ops ligner meget World at Wars ditto.

Jeg vil så dog sige, at singleplayerdelen ser meget flot ud bedømt ud fra de gameplay videoer, jeg har set.

Men du har ret Herold. Multiplayer er bare overall sjovere og mere velfungerende (samt flottere) i MW spillene.
What is the Matrix?
WehnerWehnerSkrevet 14/11-10 19:49 
Husk at de (også) kørte mærkeligt den første uges tid eller to.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
silverstarsilverstarSkrevet 14/11-10 21:35, rettet 14/11-10 21:37 
Jeg synes det er et ok spil, men det er ikke på niveau med MW 1+2. Jeg synes især hit detection er markant dårligere end MW spillene.
De forskellige miljøer man besøger i single player er fede, men historien er en håbløs sag, som føles som en dårlig undskyldning for at besøge de ellers lækre lokationer.
Kunne de ikke bare have valgt at fortælle en almindelig historie, der følger de forskellige træfninger, som en Black Ops fyr har været igennem i sin karriere? Det behøver sgu da ikke være så snørklet hver gang (overlad det til Assassins Creed).
Easter egg spillet DOA er nice, det er lige så godt som de bedste spil til 800-1200 points på XBox Live.
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
dpldplSkrevet 14/11-10 22:02, rettet 14/11-10 22:06 
ingen quickscope, død til max 2 nubtubes, mindre killstreak, alle perks/killstreak tidligt og langt mere balance i spillet.

De 5 ting gør spillet langt bedre en MW2. Vil til en være tid sige dette treyarch spil har gjordet hvad IW ikke kunne med MW2.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
HeroldHeroldSkrevet 14/11-10 22:55 
Hvilket jeg vil give dig ret i... Jeg synes bare at banerne var SÅ meget federe i MW og MW2.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
dpldplSkrevet 14/11-10 23:31, rettet 14/11-10 23:33 
Jo jeg nu også tage IW maps over treyarch maps, men quickscope, nubtubes og killstreak der hjælper til mere killstreak. Sålænge der er de problem i MW2 så vil jeg nok aldrig gå tilbage til det spil, især da MW2 maps er ringere emd MW1 maps.

Og har ikke nogen venner der spiller MW1 mere. Sååå, black ops bliver det.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
WehnerWehnerSkrevet 14/11-10 23:49 
dpl>
MW2 maps er ringere emd MW1 maps.

Helt enig - og udvidelserne var heller ikke optimale.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 15/11-10 02:01 
Jeg savner lidt den Arcade mode der var i det første MW, men det er også som om de scripter banerne mere og mere så der ikke er særligt mange steder hvor man ligesom selv render rundt og skyder i MW2. Det syntes jeg ikke var nær så slemt i BLOPS.
enfenenfenSkrevet 15/11-10 13:04 
Det eneste, der generer mig i MW2, er boostere, der lægger sig et sted for at forsøge at få Nuke. De er dog for det meste nemme at spotte. Problemet findes så vidt jeg er orienteret kun på 360.

Udover det lever jeg med såkaldte noobtubes. For mig er det underordnet hvilket våben andre vælger at bruge. Quickscope er dog en bug - Som jeg også har set lignende videoer fra i Black Ops.

Jeg har oplevet mange whinere i MW2, der brokker sig over våben og lignende. Jeg har fået flere brokbeskeder over, at UMP eller ACR er noob våben. Jeg har også fået at vide det var cheat, at jeg spiller med surround. Ja, listen er lang. Men det må også være hårdt at tabe :)

Men Treyarch skal have ros for at give spilleren muligheden for at få alle perks fra start samt at kills fra alle killstreaks ikke tæller med mod næste killstreak.

Banerne i MW2 er ganske udmærkede, men der er en del baner, der er super i MW. Her i blandt de to baner, der er smidt med i udvidelsespakkerne (som jeg dog ikke har gidet købe).
What is the Matrix?
PlaykidPlaykidSkrevet 16/11-10 20:12 
silverstar>
Jeg synes det er et ok spil, men det er ikke på niveau med MW 1+2. Jeg synes især hit detection er markant dårligere end MW spillene.
De forskellige miljøer man besøger i single player er fede, men historien er en håbløs sag, som føles som en dårlig undskyldning for at besøge de ellers lækre lokationer.
Kunne de ikke bare have valgt at fortælle en almindelig historie, der følger de forskellige træfninger, som en Black Ops fyr har været igennem i sin karriere? Det behøver sgu da ikke være så snørklet hver gang (overlad det til Assassins Creed).

Jeg er ret enig mht. miljøerne, nogle baner er super pæne, men godaw du hvor er der abnormt meget scripting og irriterende ingame cutscenes, nok det hidtil væreste jeg har set i et cod spil, eller også har jeg bare glemt hvor slemt det var i de andre. Jeg er ret tæt på at sige det er uspilligt, men det er jo heldigvis også zombies, og multiplayer der er kernen i spillet :)
Spiller nu: Halo 3
HeroldHeroldSkrevet 16/11-10 20:56 
Her gennemføres en af banerne i Black Ops uden at løsne mere end de to skud, som spillet kræver for at fortsætte.

Link...
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Danny SallingDanny SallingSkrevet 16/11-10 21:50 
Andre end mig der har oplevet at når man gemmer sig, feks. bag en dør, og fjenden på ingen måde kan se dig, at han så kommer rundt om hjørnet sigtende lige præcis der hvor du er. Er der et hack ude så man kan se igennem ting?
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
enfenenfenSkrevet 16/11-10 23:50 
Kan det ikke bare være fordi, de har Spy Plane? Det kan vel også være clipping igennem vægge (altså hvor noget af din mand stikker igennem døren/væggen).
What is the Matrix?
TheDukeTheDukeSkrevet 17/11-10 10:02, rettet 17/11-10 10:03 
Det irriterer mig at man ikke kan se den anden spiller på radaren når man spiller 2 player vs. i splitscreen.
Det kunne man i MW2, og det gjorde at man ikke spildte så meget tid på at rende rundt for at finde den anden spiller, plus at man næsten altid facede den anden spiller hvilket igen gjorde at man sjældent blev dræbt uden at have fået trykket et par skud af mod modstanderen. I Black Ops ender det oftest med at den ene part spotter den anden mens denne har siden eller ryggen til, hvilket som regel resulterer i en hurtig nedskydning snarere end en fair duel, og det ringere level design forværrer bare dette.

En lille ting måske, men jeg holdt meget af at spille MW2 på den måde hvis jeg havde et par kammerater på besøg.
Danny SallingDanny SallingSkrevet 17/11-10 10:13 
Selv uden fjenden har spy plane sker det, men jo, det kan da godt være at min røv stikker ud gennem væggen, det så man jo desværre også i MW2 :-(
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/11-10 10:35 
Det kan være det er spillets måde at straffe campers på ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 17/11-10 14:10, rettet 17/11-10 14:10 
Det kan også være du har affyret et skud for nylig, så dukker du jo også op på radaren, med mindre du har silencer på dit våben. Eller hvis de kommer "skævt" ind på døren, og derved kan se lidt ind mod højre, så vil venstre side (hvor du måske gemmer dig) være det logiste sted at starte med at kigge.
Danny SallingDanny SallingSkrevet 17/11-10 18:00 
Ingen skud affyret, så jeg fremgår ikke på radaren.
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
HeroldHeroldSkrevet 17/11-10 19:04 
Motion sensor? Spyplane? Populært gemmested?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
enfenenfenSkrevet 16/12-10 19:58, rettet 16/12-10 20:01 
Så fik jeg gennemført singleplayer. Alt i alt var jeg godt underholdt på trods af nogle kritikpunkter;

Lidt for meget scripting og on rails. Nogle gange følte jeg, at spillet spillede sig selv, i stedet for at give mig styringen 100%. AI'en virkede til at være lidt under det, man har set i Modern Warfare spillene.

Historien virkede lidt rodet i starten, men faldt heldigvis på plads til sidst. Så der var en mening med galskaben. Der er ikke tale om nogen Oscar historie, vil jeg lige tilføje ;)

Grafikken er godkendt. Der var baner, der sprang mere i øjnene end andre. Specielt imponeret var jeg af nogle af snebanerne - især den, hvor man render rundt med AUG maskingevær med scope. Men der var dog nogle steder, hvor textures var af lav opløsning. Og jeg troede egentligt at 2D sprite dagene var ved at være talte, men det er desværre godt brugt i dette spil.

Sammenlignet med Medal of Honor, er det Black Ops, man skal vælge uden tvivl.
What is the Matrix?
millenniummillenniumSkrevet 17/12-10 11:01, rettet 17/12-10 11:01 
Jeg har Black Ops, MOH og GoldenEye Wii på min spille-aktuel-liste lige pt - men jeg må indrømme at spillelysten er mest tiltrukket af GoldenEye, mest fordi det ikke er så scriptet som de to andre.

Især helikopter missionerne i MOH kedede mig. Det var tydeligt at sekvensen skulle give mig noget variation, men mindede mest om en railshooter.
The medium is the message.
enfenenfenSkrevet 17/12-10 16:05 
Helikopter sekvensen i Black Ops var efter min mening også bedre end i MOH.
What is the Matrix?
HyakotakeHyakotakeSkrevet 28/04-11 21:47 


Call of the Dead - den kommende CoD:BO add-on! Wowzerz!
millenniummillenniumSkrevet 11/08-13 22:18 
Jeg er ved at vende tilbage til min stack-of-shame bunke, hvor der også befandt sig en Black Ops, der knap nok var prøvet. Nu har jeg skudt mig igennem de første fem kapitler, og må sige: Jeg håber fandme det bliver bedre.

Pacing? Der er ingen pacing. Blot undskyldninger for at presse spilleren maksimalt. Stress og larm. Enten med ever-spawning fjender, tidsbrænsninger eller following. Hele tiden virker spillet mere optaget af at imponere spilleren end at underholde spilleren. Jeg har endnu ikke følt noget taktisk niveau, men bare et lineært skydetelt hvor dumme fjender vælter frem i hobevis for at blive mejet ned.

På dette tidspunkt var jeg allerede meget mere imponeret over SP kampagnen i MW2. Synes virkelig Black Ops på daværende tidspunkt red på en lidt uberettiget bølge.
The medium is the message.
slk486slk486Skrevet 11/08-13 22:22 
Det eneste gode ved Black ops er Zombie mode i co-op :D
j/k
slk486slk486Skrevet 11/08-13 22:22, rettet 11/08-13 22:23 
Det eneste gode ved Black Ops er Zombie mode i co-op :D
j/k
HankyHankySkrevet 11/08-13 22:39 
- og det er så godt, at det kræver to indlæg :D
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
FancyPantsFancyPantsSkrevet 11/08-13 22:47 
^ Mindre kan ikke gøre det!

De der små co-op "super special tactical elite soldier (desværre uden next-gen dog) missioner var også ganske underholdende da jeg prøvede dem sammen med min fætter.

Omvendt er der så rigtig mange åndssvage ting der bliver sjovere når man er to om det - Uanset om vi snakker stangtennis eller at skyde hundelort med en luftbøsse!
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
53 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig