X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Sakura Festival i København


Svar
Per SPer SSkrevet 15/04-10 21:43 
Invitation til Sakura Festival 2010:

På vegne af Den Japanske Ambassade, til at deltage i den årlige kultur-event i København i denne weekend.

Lørdag og søndag fejres blomstringen af de japanske kirsebærtræer ved Langelinie Park. De mange kulturelle indslag (se online programmet) fra den japanske kultur, er med til at gøre festivalen til et underholdende tiltag, efter en lang og kedelig vinter.

http://www.sakurafestival.dk/index.php

I samarbejde med J-popcon, viser vinderne af den danske World Cosplay Tournament kvalifikation, deres flotte cosplay kostumer frem.

Vinderne fra J-popcon 2009, cosplayede som karakterer fra Square Enix spillet Kingdom Hearts. De repræsenterer Danmark ved verdensmesterskabet i Japan til August.

Samtidig offentliggøres den danske repræsentant til Eurocosplay i London.

Der er gratis adgang for alle.

Nyd det milde forårsvejr og kig forbi. God weekend.

Sakura Festival hjemmeside
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 15/04-10 22:08, rettet 15/04-10 22:09 
Nogle der oplevede arrangementet sidste år og kan fortællle kort om oplevelsen og lidt om det ? : )
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
SumezSumezSkrevet 16/04-10 08:10, rettet 16/04-10 08:10 
Jeg husker uanede mængder sake, piggybag-rides med samuraisværd, os der var tæt på at blive smidt ud fordi vi "forsøgte at fælde" kirsebærtræerne, frankfurtere på engangsgrill og medbragt anlæg, der ikke spillede andet end Ministry og Scooter.

Vi er også en gruppe der tager derud i morgen, og hvis det er fordi du mangler selskab til dagen, er du velkommen til at slå måsen forbi vores spot på græsplænen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AzzkikrAzzkikrSkrevet 16/04-10 13:45 
Lyder fedt :P, selvom Sake imo ikke smager særligt godt.

En skam det skulle blive en smule overskyet imorgen.
SumezSumezSkrevet 16/04-10 14:13 
Det er jo heller ikke meningen det skal smage godt :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 16/04-10 22:21 
Tak for tilbudet, jamen det vil jeg højest sandsynligt gøre så ^^ hvad tid starter i ?
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
SumezSumezSkrevet 17/04-10 12:04, rettet 17/04-10 12:05 
Jeg tror vi tager derud her om et par timer. Bemærk at min telefon desværre er gået død, så jeg er nok lidt svær at få fat på :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig