X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Ebay søgning


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 07/07-03 09:24 
Hejsa.
Kan det ikke lade sig gøre at skræddersy søgningen på Ebay, således at man kun får hits på f.eks. Paypal og Europe?

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KoludaKoludaSkrevet 07/07-03 09:25 
Jo, du skal bare lave en adv. søgning, der kan du vælge at søge på auktioner, der sender til danmark, og modtaget paypal.
JuggernautJuggernautSkrevet 07/07-03 09:31 
Damn...Takker. Du vil ikke vide hvor lang tid jeg har brugt på at finde det :)

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KoludaKoludaSkrevet 07/07-03 09:43 
he he, man skal bare lige have brugt ebay et stykke tid, så er det faktisk nemt at finde de ting man søger ;)
NaieraNaieraSkrevet 07/07-03 10:47 
Eller man kan bare bruge standard søgefunktionen på .co.uk, og så vælge at der skal kunne sendes til Danmark. PayPal tager så godt som alle alligevel nu.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 07/07-03 13:23 
Så finder man også ting der bliver solgt fra f.eks. Hong Kong (originale versioner, trods alt!), Japan og lignende. De auktioner kan amerikanerne ikke finde på deres .com eBay, og derfor kan man tit få dem billigere. (Pis, der afslørede jeg min hemmelighed, og hvorfor jeg fik Dracula X så billigt)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig