X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Kirby's Adventure (NES) er jo genialt


Svar
KTCKTCSkrevet 06/07-03 15:26, rettet 06/07-03 15:27 
Jeg erhvervede mig for nyligt Kirby til min gode gamle NES, og efter at have moddet den til at køre US spil, fik jeg endelig prøvet spillet. Jeg må indrømme, at jeg blev meget positivt overrasket.

Normalt hører man jo om MegaMan, Metroid og Super Mario serierne som de ypperligste platformere på NES'en, men jeg har fundet en ny favorit.
Grafikken er nok det pæneste, jeg har set på en NES, og så er variationen stor. Gameplayet er fedt og der er masser af forskellige bosser i spillet, og muligheden for at optage fjendernes evner øger spillelysten.

Og så er der indbygget batteri til savegames, hvilket jo også er lækkert.

Hvorfor har jeg aldrig hørt om denne perles kvalitet før?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
dRxLdRxLSkrevet 06/07-03 15:34 
Fordi jeg har glemt at nævne det? Kirby er også et af mine foretrukne NES spil. Jeg spiller det dog på dreamcasten via en emulator.
3of19 og jeg har også gang i et coop spil i SNES versionen, der dog har vist sig at være pænt stenet, hvilket er mit indtryk at NES versionen også er.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
OmenOmenSkrevet 06/07-03 15:46 
Jeps, et godt spil som kun taber gameplay værdi (?!) pga. dets utroligt lette sværhedsgrad.
Vote Ficus!
SumezSumezSkrevet 06/07-03 16:07 
Det skal nok lige nævnes at spillet blev genudgivet på GBA, for ikke så lang tid siden...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 06/07-03 16:09, rettet 06/07-03 16:10 
Med hensyn til sværhedsgraden i Kirby spil, kan det tilføjes at jeg gennemførte den der var til GameBoy dagen efter jeg fik den, og jeg var temmeligt "lille" på det tidspunkt, og 2D platformere har ALDRIG været noget jeg er gået specielt meget op i, eller for den sags skyld været god til...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 06/07-03 16:13 
Sumez >
Det skal nok lige nævnes at spillet blev genudgivet på GBA, for ikke så lang tid siden...

Er det Nightmare In Dreamland, eller hvad det nu hedder?
KTCKTCSkrevet 06/07-03 17:30 
Ja, jeg må indrømme at sværhedsgraden ikke er vildt høj, men bosserne kan godt tage et liv eller to engang imellem, første gang man møder dem og ikke kender deres mønster.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SumezSumezSkrevet 06/07-03 17:36 
Pieyanthikos >
Er det Nightmare In Dreamland, eller hvad det nu hedder?

Ja, det er en port af NES spillet med lidt flere features og grafik i stil med Kirby's Super Star på SNES.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
One1One1Skrevet 07/07-03 10:50 
Synes godt nok det er kedeligt. Stoppede efter at have spillet de første 40 ens baner.
KTCKTCSkrevet 07/07-03 12:59 
Jeg synes nu banerne er ret varierede, især når man tænker på at det er et NES-spil.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig