X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

GT's 10 Most Anticipated Games of 2010


Svar
nerosnerosSkrevet 25/01-10 10:45, rettet 25/01-10 10:55 
Jeg havde slet ikke hørt om et nyt Metroid 3 spil....Det bliver da fedt at se hvordan det bliver.

De spil jeg glæder mig mest til findes slet ikke på den liste der. Lost Planet 2 er ihvertfald et af dem sammen med The Last Guardian, Aliens Vs Predator og Yakuza 3. Men The Last Guardian kommer måske slet ikke i år?

Edit: The Last Guardian kommer i år! Vildt at det ikke er med på deres liste :O
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Last_Guardian

Link...
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 25/01-10 11:04 
neros>
Jeg havde slet ikke hørt om et nyt Metroid 3 spil....Det bliver da fedt at se hvordan det bliver.

Det er ikke en 3'er.. det er "Other M" som er en helt ny fortolkning af Metroid serien fra Team Ninja (Ninja Gaiden serien) - mere actionorienteret ;)
HulleHulleSkrevet 25/01-10 11:09 
Mangler Monster Hunter Tri på listen, men nu er det jo ikke min liste ;)

Ellers ser den fornuftig ud. Der var nogen jeg ikke kendte så meget til, så et kig værd.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
DarkbeatDarkbeatSkrevet 25/01-10 13:18, rettet 25/01-10 13:19 
Såen på JRPG scenen er jeg mere tilbøjelig til at glæde mig til Resonance of Fate. Jeg er begyndt at skrue lidt ned for forventningerne til FFXIII da det har fået så meget flak af de Japanske brugere. No More Heroes 2 til Wii siger mig også lidt mere end Super Mario Galaxy 2 og Alan Wake udkommer jo også i år.
SumezSumezSkrevet 25/01-10 13:24 
Ja, der er vist heller ikke rigtig noget jeg ser mere frem til end The Last Guardian :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 25/01-10 16:50, rettet 25/01-10 16:51 
Beano>
Det er ikke en 3'er.. det er "Other M" som er en helt ny fortolkning af Metroid serien fra Team Ninja (Ninja Gaiden serien) - mere actionorienteret ;)

Ok ja jeg tænkte nok jeg var helt ude i hegnet med den titel kunne ikke huske hvad de kaldte det så skrev bare 3 istedet haha :-)

Ja jeg ved ikke hvor meget jeg kommer til at spille Yakuza 3 og SEGA's AvP spil, men The Last Guardian er jeg sikker på bliver en stor oplevelse, og måske Lost Planet 2 ser altså også lovende ud.
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 04/02-10 11:18 
Vi kan vist ikke være helt sikre på TLG i år:

http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3177804

Det er et af de spil der, ligesom det nye Zelda, kommer når det er færdigt, og ikke et øjeblik før. Det hele handler om at finpudse oplevelsen indtil den er "perfekt", og det har jeg fuld respekt for, når man ser hvad de har kunnet opnå med tidligere kapitler i begge franchises. Jeg ser virkelig frem til begge spil, men tror ikke vi ser nogle af dem før 2011.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig