X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

DSiWare


Svar
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 21/12-09 20:30 
Det er generelt ret smalt med troværdige vurderinger af diverse DSiWare-titler rundt omkring på nettet. Derfor kunne det være godt at høre hvad Playrights brugere har af anbefalinger og råd. Tråden kan desuden bruges til annonceringer etc.

Selv har jeg taget en chance og hentet Starship Patrol fra Q Games - mest fordi jeg har stor tillid til udvikleren. Der er tale om et almindeligt ... Se hele indlægget
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
56 emne(r).
« < 1 2

Svar
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/01-21 13:10 
Jeg tror det er en overraskelse for mange, men også noget jeg havde forventet ville ske.

Mon ikke også det sker inden for overskuelig fremtid med PS3 og Xbox 360?
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 07/01-21 08:15 
Sumez>
Det er vel ikke nogen overraskelse at de lukker shoppen på en to generationer gammel platform. Men det ville selvfølgelig have været pænere lige at give en advarsel. :)

Nej, det kan bestemt ikke komme som en overraskelse at platform lukker ned på et tidspunkt, hvilket jo er essensen i problemet :)
j/k
3of193of19Skrevet 07/01-21 22:48 
Konsolkongen>
Jeg tror det er en overraskelse for mange, men også noget jeg havde forventet ville ske.

Mon ikke også det sker inden for overskuelig fremtid med PS3 og Xbox 360?

Tja, Xbox 360 er jo stadig kompatibel med aktuel XBox hardware, så der er vel ingen grund til at tro det ændrer sig medmindre MS helt hopper us a konsolmarkedet.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/01-21 23:08 
Ja det har du ret i, det kunne godt holde liv i det i noget tid, i hvert fald for de titler de understøtter.
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 08/01-21 07:20 
Jeg tror også MS har konsolideret deres backend bedre, så det kun er spørgsmål om noget Xbox/360 storage på et cdn :) Det er trods alt en af deres spidskompetencer.
j/k
SumezSumezSkrevet 08/01-21 07:50 
Det er også et spørgsmål om at bevare legacy software support, og et API de gamle Xboxe fortsat kan kommunikere med. :)
Men ja, man må formode at de forskellige generationers storefronts deler en stor del af deres backend. At Nintendo har lanceret en helt ny online platform for hver ny konsol-platform er rimelig tosset.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
56 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig