Naiera | Skrevet 20/03 15:18, rettet 20/03 15:18 | The hitcher via Blu-ray.com>
Says here he was released from hospital so he could dig his own grave
| THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Disgaea 4: Complete+
|
|
millennium | Skrevet 20/03 15:19 | | Nogle highlights? Jeg har boykottet X. | The medium is the message.
|
|
Greaseball | Skrevet 20/03 15:20 | R.I.P Chuck Norris.
Han er ikke død, han sover bare. |
|
Naiera | Skrevet 20/03 15:28 | millennium>
Nogle highlights? Jeg har boykottet X.
Jeg klipper og klistrer lige lidt.
|
|
|
|
Naiera | Skrevet 20/03 17:14 | Stephen King>
My fave Chuck Norris joke: Chuck doesn't flush the toilet, he scares the shit out of it.
|
|
millennium | Skrevet 20/03 17:24 | | Chuck Norris knows exactly what Meat Loaf won’t do for love. | The medium is the message.
|
|
|
|
Greaseball | Skrevet 13/07 15:23 | Sam Neill er død i en aldre af 78 år.
Jeg kan huske han best fra Jurassic Park filmene. Men også fra både gysere og varme komedie film.
RIP Dr. Grant |
|
Sumez | Skrevet 13/07 15:43 | | En af de få berømtheder hvis død rammer mig overraskende hårdt. Han virkede bare virkelig generelt som et rigtig behageligt menneske | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
Konsolkongen | Skrevet 13/07 16:06 | | Helt enig. Jurassic Park ramte så hårdt for mig da jeg var barn og står stadig som en af de største film jeg har set. | Spiller nu: Phantasy Star IV
|
|
Naiera | Skrevet 13/07 16:37, rettet 13/07 17:06 | Efter alt at dømme en rigtig guttermand.
Sidste film jeg så med ham i var Daybreakers for et par måneder siden, hvor han spillede en rigtig slem skurk. | THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Disgaea 4: Complete+
|
|
|
|
|
|
|
|
Konsolkongen | Skrevet 13/07 19:01 | Naiera>
Efter alt at dømme en rigtig guttermand.
Sidste film jeg så med ham i var Daybreakers for et par måneder siden, hvor han spillede en rigtig slem skurk.
Også en fed film :) | Spiller nu: Phantasy Star IV
|
|
|
|
Beano | Skrevet 19/08 10:24 | | Frank "ham uden skæg" Beard fra ZZ Top, han blev 77år. |
|
Beano | Skrevet 20/08 00:15 | | Hayden Panettiere, hun blev kun 36 år.... Alt alt alt for ung :/ |
|
|
|
Beano | Skrevet 26/08 20:29 | RIP Tim Curry, han blev 80 år.
Ekstra farligt med den alder i denne uge :/ |
|
Naiera | Skrevet 27/08 17:11 | | Så er Optimus Prime sgu også død. Hold da fast en uge… | THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Disgaea 4: Complete+
|
|
|
|
Beano | Skrevet 28/08 09:11 | You said it.
RIP Kong Harald, 89 år. |
|